+ Het grote Postcrossing topic +

3 van mijn kaarten die ik afgelopen dinsdag gestuurd had zijn geregistreerd: Finland, Portugal en Spanje! :slight_smile: Heb de post vandaag nog niet gezien, maar ik denk niet dat er al iets voor me bij zit…

We zullen zien! :wink:

Vandaag twee kaarten: Amerika en Duitsland. :slight_smile:

Nope, had inderdaad geen post. Zou ook al wel erg snel zijn. Nog ff geduld hebben dus.

Mijn kaart naar Nederland is overigens ook geregistreerd. :smiley:

Eén van mijn kaarten naar de USA is ook geregistreerd. Gaat lekker. Heb nu nog maar 5 kaarten onderweg van de 10 die ik verzonden had en dat in één week. Ik wacht nog een paar kaarten voor ik weer nieuwe aanvraag.

Kaart Naar Thailand en Finland zijn aangekoemen en alle twee in 8 dagen. Te gek zeg. :slight_smile:
Ga even nieuwe adressen aanvragen.

Mag een kaart naar Finland en Ja, naar Zuid-Afrika.
Kijken hoe snel deze hier over doen.

De gang zit er weer lekker in bij jullie na de trage december maand!

Bij mij zijn er nog 4 kaarten al langer dan 30 dg onderweg, 1 al 46 dg, hij komt wel regelmatig online. Zal van de week maar een 2e kaart gaan sturen.
De rest blijft gestaag binnen komen, gaat goed allemaal!

Xenomania gaaf hoor naar Zuid Afrika, is me nog niet gelukt, heel Afrika is bij mij nog ontbevlekt en Midden-Amerika ook :smiley:

Ja, ben er erg blij mee en alles gaat weer lekker. :lol:

Hier erg stil met kaarten :frowning:

Ik heb er maar weer eens 4 verstuurd, ik doe het minder frequent dan jullie (beetje duur). Brazilie, Amerika, Noorwegen (die mevrouw is vandaag jarig dus ik heb haar ook maar een PB-tje gestuurd) en Finland krijgen en mooie zelfgemaakte kaart van de Everest.

Ik gister een kaart uit New York en een kaart uit Newcastle :smiley: Nice!!

Maar je hebt er wel mooie plaatsen voor gekregen, helemaal niet slecht.

Ik vraag altijd zoveel kaarten aan dat er wat leuks tussen zit. Als kaart 1 Finland is en kaart 2 Belgie, dan doe ik er nog eentje, totdat ik tevreden ben :slight_smile:

Vandaag 2 kaarten in de bus! Eentje uit Spanje (Málaga, hier haast om de hoek haha) en een heel coole Kaj Stenvall kaart uit Finland. :smiley: Ben ik happy mee! :smiley:

Liefs,
Carolina

Net 6 kaarten aangevraagd: Finland, Duitsland, Thailand, Canada, Litouwen en Australia. Leuk rijtje. :slight_smile:

Carolina… klinkt zeker leuk!!! Bij mij was een kaart geregistreerd uit Servie… erg leuk berichtje erbij, en ze wil graag wat terug sturen!! :smiley: Kom maar op met die kaarten…

Ik ook weer 6 aangevraagd; USA, Finland, Duitsland, Portugal, Canada en Rusland… Niets bijzonders dus :wink:

Jippie !!! Gisteren is de 200e kaart geregistreerd.
Mag er nu 12 onderweg hebben, lijkt misschien veel, maar sommige kaarten zijn zo lang onderweg dat je er maar 1 a 2 in de bus hebt elke dag.

Vandaag dus maar 1 maar wel een hele leuke : Inge Löök! Super!!

Ik zojuist een kaart uit Ontario-Canada… Ook mooi :thumbsup:

Hoi, deze week had ik 6 kaarten in de bus. 5 Postcrossing: hele mooie mapcard uit Slovenia, folk art uit China, Dld, Fld en de USA. En 1 swap uit Maleisie.
Meteen 5 nieuwe kaarten aangevraagd… alleen begin ik het een beetje “beu” te worden dat ik bijna alleen maar Europa elke keer ‘mag’ versturen. Maar heb besloten om niet meer dan 5 kaarten per week te versturen, anders wordt het toch wel iets te duur. Ik doe wel mijn best om de wensen goed te lezen, nu moet ik dadelijk een beterschapskaart halen en een kaart van een uil of koffie … Een koffiedrinkende uil zou wel leuk zijn …
Ik wacht nog op mijn swaps uit Chili en Ecuador, daar zit ik echt naar uit te kijken :teeth:. Het leuke van de swap van Ecuador is dat ik haar waarschijnlijk ga ontmoeten als ik eind zomer naar Cuenca ga. Echt top!