Bij mij weer 1 expired, heb er nu 6 . Vind dat echt niet leuk ![]()
Heb ook een registratie, dus twee nieuwe adressen: Finland en Thailand.
Verder geen kaarten ontvangen.
Bij mij weer 1 expired, heb er nu 6 . Vind dat echt niet leuk ![]()
Heb ook een registratie, dus twee nieuwe adressen: Finland en Thailand.
Verder geen kaarten ontvangen.
Bij mij inmiddels 4 expired… Vind dat ook erg jammer!! ![]()
Hier even een up-date:
» Sent: 97 postcards
» Received: 92 postcards
» Traveling: 9 postcards out of 9 (?)
» Sent distance: 321,320 Kms (199,659 miles)
» Received distance: 268,175 Kms (166,636 miles)
>> Expired 6 ![]()
Mijn update:
» Sent: 135 postcards
» Received: 132 postcards
» Traveling: 10 postcards out of 10 (?)
» Sent distance: 420,563 Kms (261,326 miles)
» Received distance: 445,862 Kms (277,046 miles)
Expired: 4 ![]()
Sow, ik heb een lamme hand, net weer 10 kaarten geschreven! Was lang geleden dat ik dat gedaan had… Werd weer tijd.
Ze gaan naar: Finland, Portugal, 2 naar de USA, Slovenië, Nederland, Spanje (dichtbij nog wel: Málaga), Maleisië, Duitsland en China. Mooie collectie. ![]()
Mijn update is dus niet zo heel veel veranderd sinds de laatste keer:
» Sent: 108 postcards
» Received: 111 postcards
» Sent distance: 462,457 Kms (287,357 miles)
» Received distance: 519,685 Kms (322,917 miles)
Heb nu 3 expired kaarten, maar van 2 heb ik nog goeie hoop dat een tweede kaart die ik gestuurd heb wellicht wel nog aan zal komen.
Overigens, in 2009 pas één kaartje ontvangen hahaha. Was dus echt weer tijd dat ik zelf wat ging verzenden! ![]()
Liefs,
Carolina
Je kunt wel zien dat ik de meeste tijd hebt van allemaal:D, de aantallen lopen snel op ondanks de verre afstanden die ik verstuur. Kijk maar naar het km verschil.
Naar 41 landen verstuurd en pas uit 30 ontvangen.
Gelukkig nog niets expired.
**» [Sent](http://www.postcrossing.com/sentPostcards): 189 postcards**
» Received: 181 postcards
**» [Traveling](http://www.postcrossing.com/sentPostcards): 11 postcards out of 11 ([?](http://www.postcrossing.com/help/how-many-postcards-can-i-send))**
**» Sent distance: 778,177 Kms (483,537 miles)**
**» Received distance: 528,888 Kms (328,636 miles)**
Hoi Marifran,
(Gelukkig nog niets expired.)
Hoe doe je dat??
Vandaag nog geen post gehad, wel een registratie met een leuk bedankje.
Nieuw adres Malasyia, de afstanden doen het zo wel, maar het risico dat er wat aankomt is 50/50.
Heb er 1 naar Frankrijk onderweg 42 dagen, snap het niet helemaal, maar ik hoop dat ie er nog komt. :nod:
Xenomania, ik doe niets bijzonders hoor, duidelijk adres schrijven en voor de zekerheid nog even extra nakijken.
Maar ik neem aan dat de 6 expired allemaal mensen zijn die niet meer online komen. Doe je toch niets aan, gewoon pech. Anders bestoken met mail:D en 1 keer een extra kaart sturen.
50/50 is wel een beetje negatief ingeschat. Zijn altijd nog aangekomen, maar duurt gerust 4 weken! Je krijgt er meestal hele leuke reacties voor terug.
Ik weet niet of je echt de meeste tijd hebt hoor marifran.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje zonde van mijn geld om heel veel te versturen. Zeker met al die notebooks erbij ook.
En wat betreft die expired kaarten: soms werkt de post gewoon niet goed of is iemand uiteindelijk toch met postcrossing opgehouden ofzo. Niet te veel over nadenken, het kan gebeuren.
Ja, de reactie die ik krijg zijn altijd wel heel leuk. Ja, en wat je zegt, die mensen zijn bijna niet online. Mogelijk gestopt!!
Nee, verder blijf ik heel positief en vind het nog steeds heel erg leuk.
Blij het gewoon doen en ik krijg nog steeds hele leuke kaarten van andere. ![]()
nou je weet natuurlijk nooit waar het probleem ligt, maar ja, de meeste komen gelukkig aan.
Ok, postbode geweest. No mail today.
Better luck next time.
Toch weer een registratie: Rusland. Nieuw adres: Noorwegen. Dit is mijn eerst naar Noorwegen, echt helemaal nieuw dus.
3 kaarten in de bus!
Een postzegelkaart uit JAPAN, 1 uit DE en de 10e Duck !!
Ook nog een registratie, Portugal in 2 dagen.
Hebben jullie ‘my stats’ gezien? Je persoonlijke statistieken.
Kun je precies zien naar welke landen je verstuurd en ontvangen hebt en ook hoeveel. Hield ik altijd al bij, maar is toch makkelijker als zij het voor je doen!
Ja, dat is wel gaaf dat ze het zo voor je bijhouden, erg makkelijk. Moet zeggen dat ze steeds weer met iets nieuws leuks komen.
No mail today en ook geen registraties tot nu toe.
:lol: YES, vandaag weer kaarten gehad: Florida (Clearwater) en Duitsland (St. Augustin).
Ook twee registraties: Taiwan, binnen 9 dagen (erg snel) en Venezuela (deze was expired), maar is na 64 dagen toch aangekomen, ze was er echt heel erg blij mee, dus dat maakt weer een hoop goed.:zon02:
Ik heb over de honderd kaarten verstuurd, dus mag er nu 10 travel hebben. Yes. ![]()
Ga dus even twee nieuwe adressen aanvragen, maar dat doe ik morgen wel even. Nu weinig tijd.
Ik had deze week 4 kaarten, Spanje, Dld, US en vandaag eentje uit Moscow, die heeft er 59 dagen over gedaan.
Meteen een paar nieuwe aangevraagd voor dit weekend, kan ik morgen eventueel de speciale wensen aanschaffen. Helaas weer niks richting Zuid Amerika. Heb wel 2 swaps daar aangevraagd :biggrin:, Chili en Ecuador. Als ik ze niet gewoon kan krijgen, dan maar swappen.
Vandaag een kaart uit Letland (Rusland). Erg mooi postzegel van een Bobcat (Lynx).
Geen registratie verder.
De kaart die al expired was naar China is toch nog aangekomen!
Gelukkig.
Verder nog geen nieuws.
Die statestieken is cool! Had dat nog niet gezien!!! Leuk dat je ze ook kan sorteren op send of received.
Zou de volgorde voor iedereen hetzelfde zijn?! Bij mij is het (zowel send als received) 1. Finland, 2. USA en 3. Duitsland.
Liefs,
Carolina
Bij mij is het: 1. Finland 2. Duitsland en 3. USA, bij beiden.
Volgens mij iets van 6 kaarten gisteren op de bus gedaan, dus ik verwacht zelf ook wel het eea komende week. :king:
Vandaag een kaart uit Austria met een leuke vrolijke hond erop.
Mijn status is: Finland, Duitsland, U.S.A
Net als Babseba.
Ik vind het wel een leuke toevoeging en vraag me af of mensen dit ook als een extra item opgeven? Want bijna iedereen doet dit soort dingen al thuis voor zichzelf en nu staat het op de site als een onderdeel ervan, erg handig. ![]()