juist ![]()
YES!!! 1 expired kaart van 149 dagen is aangekomen!!! ![]()
Gefeliciteerd, dat is inderdaad een YES!!
Cool.
Cyn - Nie gek!! De aanhouder wint ! Zuid Afrika zag ik, dus nu ook een lijntje in de Map naar Afrika. Komt niet veel voor. Je Kaj Stenvall gaat ook lekker!
Van de laatste 6 kaarten die ik heb ontvangen zijn er weer 4 uit Duitsland en 2 uit Finland… Pfffff!..Mag van mij wat meer variatie, ze kijken in Duitsland ook niet zo naar wat je echt leuk vind.
Finland wel, die zijn bijna altijd erg enthousiast.
Ben benieuwd of de post straks nog wat heeft!!
Weer een kaart expired naar Finland, snap er soms niks van.
Zijn er nu 5 en nummer 6 is onderweg om hier te geraken.
Maar ok, wel twee registraties, dus ook nieuwe adressen:
Lithuania. Germany, Taiwan
We zullen zien hoe dat gaat. ![]()
O ja, ik zag een hele mooi kaart op een site van iemand uit Finland. Deze had ze naar iemand verstuurd en ik vond hem geweldig. :nod: Nu heeft ze er mij ook 1 persoonlijk gestuurd, erg aardig. In het echt is hij nog mooier.
Ze wil er een Angel kaart voor terug, dus moet even her en der voor haar gaan kijken. :idea:
veel kinderboekenwinkels hebben ook kaarten met fairies, angels en bosnimfen enzo
Hoi Bloem29,
Dank, dat maakt het weer een beetje makkelijker waar je kijken moet.
Wil echt een mooie voor haar gaan kopen.
Gisteren geen post en vandaag 3!
Waarvan eentje van HAWAII !!! WOWIE!!
en de eerste uit Holland, van Loesje, haha.
Geen tijd om nu te scannen, ga zo weer schaatsen met de kleinzonen ![]()
:dag::dag:
Maar liefst 7 kaarten bij de post, waaronder een paar bedankjes en 4 originele.
1 toppertje van Inge Look - zo geinig die 2 ouwe wijfies, beetje herkenbaar is het wel:lol::lol:
Ga later scannen, moet er nu weer vandoor.
WOW!! Dat zijn er veel!! Ik vandaag alleen 2 verjaardagskaarten… ![]()
Vandaag een kaartje uit Finland, meisje van 18. Heeft een goed idee wat ze met haar leven wil gaan doen. Erg leuk om te lezen.
Bij mij is het rustig op het moment. Zal na het weekend weer eens gaan versturen. Dat zal helpen!
@Barbara: DANK JE VOOR JE LIEVE FEESTDAGEN KAARTJE! IS VANDAAG AANGEKOMEN! ![]()
Liefs,
Carolina
Zo krijg je even helemaal niks en opeens 5 kaarten in de bus :king: helemaal happy. 3 uit Finland, 1 uit Spanje en 1 uit de US. Dus meteen 5 nieuwe aangevraagd, 1 naar Polen, 1 naar China, 1 naar Dld en 2 naar Finland.
Ik zou zo graag eens wat meer kaarten uit Zuid Amerika ontvangen en versturen…
Heb wel een swapvraag van een meisje uit Maleisie, dus ik ga dadelijk even een mooie kaart zoeken die er op lijkt van wat ze graag wil hebben, krijg ik mooi een kaartje uit Maleisie, altijd leuk. Ben niet zo swapperig, af en toe vind ik het wel leuk.
@Carolina: wow, fijn dat ie dan eindelijk is aangekomen, haha, ik had 'm toch al flink voor de kerst op de post gedaan. Die van jullie was mooi op tijd en hangt nog steeds op mijn prikbord.
Cynthia: PROFICIAT MET JE VERJAARDAG!!! Maak er een mooie dag van, veel kaartjes en veel cadeautjes :dag:
Cynthia, zie dat je jarig bent.
Van mij dus ook van harte gefeliciteerd en dat het maar een mooie dag mag zijn. ![]()
Had vandaag nog een kaartje, eentje uit Estonia. ![]()
No mail today, ook geen registraties.
Het is even helemaal rustig.
No Mail today, wel een registratie. Nieuwe adres: Brazilië
YES ![]()
Hier ook rustig het weekend… Vandaag weet ik nog niet…
Ik gister 1 kaart uit de USA, en vandaag 1 uit Portugal en 3 uit Estland (van 1 persoon ![]()
Vandaag ook weer 5 adressen aangevraagd; Turkije, Servie, Duitsland, Finland EN!!! QATAR!! Echt super gaaf!! ![]()