Heb 2 kaarten uit China ontvangen. Had er nog geen uit dat land en nu dus gelijk 2!!! ![]()
Liefs,
Carolina
Heb 2 kaarten uit China ontvangen. Had er nog geen uit dat land en nu dus gelijk 2!!! ![]()
Liefs,
Carolina
Mijn eerste private swap gekregen (van iemand uit Nepal die ik uit de postcrossinglijst heb gepikt en een mail stuurde. Mooie ansicht van het Tengboche klooster, waar ik 2 maanden geleden nog was. Fijn ![]()
Morning!
Zomaar 2 kaarten tegelijk in de bus vanochtend, uit Shanghai en Berlijn. Is erg rustig geweest laatste tijd.
Hong Kong is geregistreerd en de volgende mag weer naar Singapore.
Ik blijf nog verhoudingsgewijs veel naar Azie versturen, heb ook al verschillende kaarten kunnen swappen van plaatsen waar ik geweest ben.
Die kontakten zijn meestal erg gezellig en enthousiast, vooral die Chinese meisjes doen hun best en sturen berichtjes tussen door, echt leuk allemaal!
Het verschil in kilometers wordt alsmaar groter:
» Sent distance: 730,106 Kms (453,667 miles)
**» Received distance: 481,534 Kms (299,211 miles)**
Heb nu naar 41 landen officiele kaarten verstuurd en (pas) uit 29 ontvangen.
ik heb ook het idee dat het een beetje aan het tijdsstip van aanvragen ligt.
als het middag is, krijg ik bijna alleen maar adressen in europa (of USA) en als ik het eens een keer 's ochtends vroeg doe of 's avonds laat, dan veel azie enzo
had gisteren 3 kaarten, een schaatskaart uit USA, en een kaart uit Singapore en malaysie
Hier was het ook wel rustig met postcrossing. De gewone kerstkaarten die kwamen wel.
Mijn kaart naar China gergistreerd en nieuw adres Ukraine.
Vandaag eindelijk weer een kaart gehad uit Bremen, Duitsland.
Er zijn verder al heel wat kaarten van mij onderweg, maar het duurt lang voor ze aan komen. Ik ga zo naar nog twee expired als het zo door gaat. Heb er al 4 staan. Is niet leuk zo.
![]()
Kan het me voorstellen Xenomania, echt niet leuk !
Volgens mij heb je gewoon even pech en gaan de nieuwe adressen straks weer vlotter, you never know , een nieuw jaar met nieuwe kansen :D!!
Ik kreeg vanmiddag nog een nabezorging, 2 kaarten uit USA en Duitsland en een extra mooie van het Terracotta leger Xian (een swap).
Als jullie nog willen posten kan het nog net, na de laatste lichting gaan de brievenbussen dicht, dan kan het nog wel morgenochtend op het postkantoor.
owh ja! ik wilde eigenlijk net ff mn postcrossing gaan bijwerken… nou ja, dat moet dan maar wachten tot 2009
ik heb er nu ook 1 echt expired, usa. persoon is niet meer online geweest en heeft niet gereageerd op mn berichtjes… jammer. een andere van finland gaat precies dezelfde kant op ![]()
sow :eek:
vis net een official uit Qatar uit de bus! kijkkkkk das het betere werk. best een grappige kaart
leuk hoor
Vandaag een vertraagde kaart uit Finland (de dame die het verstuurde had al gemaild of de kaart wel was aangekomen) en een private swap uit Nepal. Mooie nasicht van het Tengboche klooster met Ama Dablam op de achtergond, genomen vanaf een plekje waar ik een paar weken geleden ook stond. Ik ben weer helemaal tevreden ![]()
Bij de kaarten van mij die niet aankomen staat Duitsland nog steeds bovenaan, merkwaardig.
net een kaart uit Portugal en Finland, leuke kaarten weer.
Verder erg rustig, op nog wat verlate kerstkaarten.
Gelukkig Nieuw Jaar!
Wens jullie een 2009 met veel interessante postkaarten.
Als er vandaag een kaart geregistreerd wordt gaat het jaar 2009 starten, zal wel een kaal gezicht zijn zo’n nieuwe lijst.
Gelukkig nieuw jaar
Ik wens voor een ieder vele mooie adressen en kaarten in 2009
Ik zal dan wel even moeten wennen aan zo een nieuwe lijst.
Met een nieuwe start beginnen.
Ik de afgelopen dagen 5 kaarten… Rusland, Taiwan, China, 2x USA…
Vandaag weer even 7 nieuwe versturen ![]()
Toe maar, goed begin van het nieuwe jaar.
Moet nog even zien of er vandaag nog wat bij zit.
Het is weer even rustig geweest, maar wie weet, zit er vandaag iets in de post. Wel een paar kaarten geregistreerd, dus ik verstuur er weer een paar: Frankrijk, Spanje en Finland.
ik heb net weer 8 kaarten aangevraagd dus kan mn lol weer op ![]()
Ik vandaag 2 kaarten ontvangen uit USA en uit Finland… Ik zit nu onder mijn werk gewoon 7 kaarten te schrijven
Dat is niet zo netjes, je hoort aan het werk te zijn
:nod::lol:
Ik zal het niet doorvertellen, dat je ook zit te wereldwijzeren:hihi:
Haha dat mag wel hoor
Als mijn werk af is… mag ik wel wereldwijzeren, postcrossen enzo… ![]()
Geef me ook zo een baas :hihi:
Nee, ik vind het geweldig, houd je werk ook nog leuk enzo.
Even ontspannen :lol: