Ja, maar die geeft niet echt een goede vertaling. Soms is het wel handig voor losse woordjes. Ik ben al vaak tegen de lamp gelopen met mijn portugees en dan via Google vertalen, vandaar dat ik het toch nog even aan Carolina vraag. :hihi:
Hahahahaha!
Nou, je had het bijna helemaal goed!
(ik) Mucha Alegría, Mucha Paz y un Año Nuevo brillante!
(de vertaling) Veel blijdschap, veel vrede en een geweldig/schitterend nieuw jaar
(in kaart) … para esta Navidad
(de vertaling -> had je goed!) Voor deze kerst
(ik) Feliz navidad y un próspero año nuevo
(duhuh, die was duidelijk hè?!) Gelukkig kerstfeest en een voorspoedig nieuwjaar
Tada! Zo is het helemaal correct! ![]()
Enne… P.S. Goede vertaalsite: www.mijnwoordenboek.nl!
Altijd handig hahaha!
Vandaag weer geen postcrossingkaart… Wel net 8 kaarten verzonden… Belgie, Oostenrijk, Hongarije, Taiwan, China, Rusland, Duitsland, Finland.
:dag:
:lol: He Carolina,
HEEEEEEEL hartelijk dank.
Ik ga die site meteen even vast zetten.
Toch wel handig die vertaalsites, maar je weet het nooit echt zeker.
:dag:
Canada geregistreerd in 14 dagen en Taiwan in 7, dat is wel heel snel gegaan.
Nieuwe adreseen weet ik nog niet, ga ik straks even doen.
Hoe jullie op de hoogte.
Nieuwe adressen; Duitsland en Taiwan.
Ik gister een kaart uit USA en vandaag uit Polen…
Vandaag alleen de gewone kerstkaarten in de bus.
Deze week maar 3 1/2 kaart ontvangen :(, eentje had zo klem gezeten tussen de kerstpost dat hij half afgescheurd was.
Heb ook het idee dat ze overal vertraagd aankomen, weinig verstuurd deze week (Taiwan, China, Noorwegen en Finland).
Graag gedaan hoor! ![]()
Heb vandaag ook jouw kaartje gehad. Super lief! Dank je wel!!!
Liefs,
Carolina
Hoi, ik had deze week een goede PC week: Oostenrijk, India, Taiwan, China, USA en Duitsland. Morgen weer een paar kaarten versturen, maar eerst postzegels kopen.
Ik vandaag een kaart uit China ![]()
Kaart naar Brazilië geregistreerd en nieuw adres Finland. Ik had gisteren een kaart uit Duitsland.
Tis stil bij mij met de kaarten, bij jullie ook?
Heeeel stil, registratie duurt ook veel langer als normaal.
Ja, het is erg rustig met de postcrossing kaarten, maar daarin tegen krijg ik wel veel kerstkaarten. Die vind ik ook altijd leuk om te ontvangen, heb er ook heel wat verstuurd.
Ik heb er nu 4 expired en nummer 5 in denk ik onderweg, helaas.
Allemaal even afwachten, de postbedrijven hebben het nu gewoon erg druk.
Ik heb gisteren mijn eerste kaart uit Hongarije gehad. Altijd leuk, weer een nieuw land! ![]()
Heb zelf op het moment maar 2 kaarten onderweg: Australië 55 dagen en China 42 dagen. Ik denk dat ik die nog maar eens na ga sturen. Het enige probleem is, dat ik verder geen postzegels meer heb… Moet ik dus ff gaan kopen eigenlijk. :tssk: :hihi:
Ik gister mijn eerste Kaj Stenvall!!! WOEHOEEE!!! Eindelijk! :wub:
En vandaag mijn 2e ![]()
Ik had vandaag een heel leuk kaartje uit Finland, staat ook al op mijn postcard muur.
Ik wens jullie voor morgen en overmorgen hele fijne kerstdagen en heel veel plezier met wat jullie ook mogen gaan doen.
Ik zelf breng beide dagen door met Familie, heelijk eten en lekker gezellig samen zijn.
Groetjes Christa
Christa: jij ook!!! :dag: