Ja, daar twijfel ik niet aan. Ik hoop op een receptenkaart, maar elke kaart is goed.:hihi:
Ik heb trouwens voor al mijn kaarten bij de Hema van die fotobladen gekocht van 10x15 en van 13x18… Zo zitten ze nu allemaal in een map, en kan ik ze beter doorbladeren ![]()
Ja, ikheb bij de Hema toen 2 soorten foto albums gekocht. Nu kun je voor en achterkant zien en dat vind ik wel zo leuk. Sommige hebben leuke tekst en hele mooi postzegels.
Erg handig ook met doorbladeren, helemaal als ik het aan vrienden en familie laat zien.![]()
Kaart naar Belarus expired, jammer. Nieuwe aanvraag: China
Heb vandaag een leuke kerstkaart van Carolina.
Heel hartelijk dank hiervoor.
http://www.wereldwijzer.nl/35117-albums471-picture5768.jpg
Happy Holidays allemaal.
Ik vandaag een kaart uit Duitsland en zaterdag 1 vanuit USA ![]()
Vandaag een kaart uit Graceland, Amerika. Hele leuke kaart met Elvis en een recept voor spare-ribs. Heerlijk.
Ohhhhhhhh!! Wat gaaf!!! Daar zou ik nou helemaal van uit m’n dak gaan, :lol::lol:, puur jeugdsentiment! (behalve de spare-ribs dan;))
Ik kreeg vandaag een kaart uit Praag.
Graag gedaan!
Die is nog redelijk snel aangekomen! Toppie! Kun je de tekst zelf vertalen?
Of is er nog hulp gewenst?
Ik had gisteren 3 kaarten: 1 uit Duitsland, 1 uit Canada en een erg coole Kaj Stenvall kaart uit… NEDERLAND! ![]()
Liefs,
Carolina
Hoi Carolina,
Ja, de kaart ligt nog op tafel. We spreken of lezen geen spaans. Mijn Portugees is het ook niet, ik hoop dat ik na Maart daar beter in ben.
Dus ja, vertalen zou wel leuk zijn, maar ik ben al heel blij met de kaart.:hihi:
Ik kreeg een prive e-mail uit Rusland, had een ID cijfertje verwisseld.
Toch apart dat ze me zo gevonden heeft.
Mijn 4e kaart inmiddels expired…
Australie… is al 3 maanden niet online geweest… Zal wel weer niks meer worden… ook Algerije staat nog steeds al ruim 71 dagen… ook een maand niet online… Zelfde geldt voor Maleisie, ook al 4 maanden niet… En Zuid-afrika is al 131 dagen onderweg… en heeft niks ontvangen zegt ze… dus maar een nieuwe kaart verstuurd.
Een Kaj Stenvall uit Nederland, dat verwacht je niet, geloof niet dat ze hier te koop zijn!
Ben begonnen alles met post te verzamelen, had nl een mooi setje kaarten op een beurs gekocht van 500 jaar Duitse Post. Leuk hoor zijn heel veel kaartjes van.
Nou Cynthia je hebt wel pech hoor!!!
Ik heb nog niets expired, stuur na een maand een berichtje en als ik antwoord krijg een 2e kaart. Heb het nu weer met China, eerste kaart is eindelijk na 6 wk aangekomen en de 2e is nog onderweg. Maar ja , 't is zo’n leuk ding, die Chinese meisjes zijn erg enthousiast. Ze heeft er mij 1 van de Terracotta Warriors beloofd, nou die wil ik wel :chin:
Maar ja als ze niet meer on line komen heb je echt pech!!![]()
Ja precies… Ik kan wel berichten blijven sturen… Maar ze reageren toch niet ![]()
nee das hopeloos…
@marifran, ik zet altijd mijn user-id en echte naam eronder. zo kunnen ze toch evt. zoeken en een berichtje sturen. al is er ook een form en die heb ik nu 2x gebruikt en dat werkt best goed…
Naar Duitsland raken de meeste kaarten van mij zoek, merkwaardig.
Kaart gehad uit Portugal.
Ik heb er ook al 4 expired: Malasia, USA, Belarus, Lithuania. Is allemaal niet leuk, maar ik hoop dat ze misschien toch nog aan komen of dat men online komt en de moeite neemt om ze te registreren.
Hihihi cute! Kun je me dan wel ff de tekst nog een keer opschrijven… Weet niet meer precies wat er stond… De tekst op de voorkant “Sorpresas y felicidad” betekent: verrassingen/verwonderingen en geluk.
Nou, dat had ik dus ook in mijn reactie geschreven. Haar antwoord: *In Amsterdam verkopen ze Kaj Stenvall kaarten van Art Unlimited, die hebben ongeveer 8 van die kaarten! *Ze zijn er dus wel! ![]()
Dan gebruik je http://www.google.com/language_tools toch even :king:
[quote=“Carolina, post:1658, topic:57475”]
Hihihi cute! Kun je me dan wel ff de tekst nog een keer opschrijven… Weet niet meer precies wat er stond… De tekst op de voorkant “Sorpresas y felicidad” betekent: verrassingen/verwonderingen en geluk.
(jij) Mucha Alegría, Mucha Paz y un Año Nuevo brillante!
(mijn vertaling) heel veel plezier en vrade en een heel briljant nieuw jaar
(in kaart) … para esta Navidad
voor deze kerst
(jij) Feliz navidad u un próspero año nuevo
merry christmas en een voorspoedig nieuwjaar
:nod:
Ik was dus al bij met dit, maar een juiste vertaling zou natuurlijk helemaal mooi zijn.
Alvast heel hartelijk dank.![]()