Jippie!! Mijn kaart naar de USA is aangekomen, die heeft er toch twee weken over gedaan.
Er is één dezelfde tijd onderweg, namelijk naar India. Ik hoop maar dat die zijn bestemming gaat bereiken.
Al 5 dagen traveling en nog steeds noppie, maar ja geduld is niet m’n sterkste kant!
Heb wel 2 anderen enthousiast gemaakt, goed voor de post, straks gaan we Finland nog voorbij!
Krijg zo wel een breder beeld van Nederland, leuk dat kontrast van de Flying Saucer en het Evoluon met de Kinderdijk Molens en koetjes.
Jeeeeh! Mijn kaart naar Duitsland, naar die oude dame, is aangekomen en geregistreerd! Ze vond het heel leuk. ![]()
Morgen gelijk weer een nieuw adres aanvragen. ![]()
grin 5 Dagen is toch niets, marifran?! De post kan altijd wat mankementen hebben hoor!
Liefs,
Carolina
Hoera! Mijn kaart naar Zwitserland is ook alweer geregistreerd! ![]()
Grappig, die mensen kunnen zeker alleen op zondag online… :rolleyes:
Heb nu dus 10 kaarten verstuurd (die aangekomen en geregistreerd zijn) en 3 zelf ontvangen. Er zijn nog 3 kaarten onderweg van mij. Enne… Morgen ga ik in ieder geval dus weer twee kaartjes versturen! ![]()
Liefs,
Carolina
Yes, mijn eerste kaart is aangekomen in Taiwan. Dit na 9 dagen. De andere 4 zijn nog onderweg naar: Finland, U.S.A., China en Japan en vandaag weer 1 verstuurd naar Malaysia.
Er is er ook 1 onderweg naar mij, ben benieuwd wanneer deze arriveerd. Geduld hebben, ja.
Groetjes Christa
owh grappig dat taiwan eerder is aangekomen dan finland…
dat je meteen allemaal van die verre bestemmingen krijgt! leuk hoor
Ja, was er ook een beetje verbaasd over, maar wel leuk. Stuk voor stuk ook leuke mensen, bijna allemaal nog studenten. Ik ben zelf niet de jongste dus dat is wel erg leuk. Helemaal omdat dit dus gewardeerd word door jong en oud, geweldig.
Christa
Heb er vandaag een uit Taiwan ontvangen!
Wat leuk, uit zo’n verre bestemming.
Helemaal omdat dit dus gewardeerd word door jong en oud, geweldig.
Dit is denk ik ook een van de krachten achter het hele postcrossconcept. Erg slim bedacht en het is ook een heel euk aspect ervan.
Wouter v. Kuijk
Yeps! Dat is zeker een leuk aspect! Postcrossing is voor iedereen! Ver weg en dicht bij, jong en oud, iedereen vindt het leuk een kaartje te ontvangen!
Mijn 11e kaart is gearriveerd, het was de 3e die ik naar Finland moest sturen.
Morgen gelijk dus weer een nieuw kaartje sturen! ![]()
Liefs,
Carolina
Over jong en oud gesproken. Van de week stuurde ik een kaart naar een 15 jarig meisje in Finland. Zojuist kreeg ik er eentje van een even oud meisje die in Lesbos woont.
Ben ook zo benieuwd, wat ik ga krijgen, maar schiet nog steeds niet erg op
5 verstuurd en allemaal na 7 dg still traveling.
Weet nu wel dat ik er bij 2 de priority sticker niet op geplakt heb (wist ik veel!!) bij 3 andere toevallig wel.
Ga volgende week voor 2 mnd weg maar neem de Holland kaarten gewoon mee, en degene die de post hier thuis verzorgd zal de codes mailen van de ontvangen kaarten. Ben er dus helemaal op voorbereid, nu alleen de postcards nog ![]()
Hoop ik dat je niet in Den Haag woont, daar staakt de post morgen en krijg je dus zeker geen kaartje…
Ik ben ook benieuwd of er vandaag iets in de brievenbus ligt… ![]()
@ kingfishererik: ik had pas ook een kaartje van een 14 jarig meisje en toen moest ik er zelf ook een sturen aan een 14 jarige, echt heel grappig, Ik ben benieuwd of ze mijn kaartje leuk vindt.
Groetjes!
Jeeeeeh, mijn kaartje naar de States is na 11 dagen aangekomen!
Vandaag dus 2 kaarten versturen! Eentje gaat er naar Finland, de andere naar… The States!
Wow, goed geregeld marifran! Je gaat er helemaal voor!
Goede reis trouwens ook gewenst! ![]()
Liefs,
Carolina
ik heb ook weer eens wat adressen aangevraagd en mijn kaarten gaan naar Taiwan, USA en duitsland
mn kaartje naar de uk is aangekomen en had meteen een nieuwe aangevraagd: naar Canada! jippie leuk… dus ik ga dat lezen… diepe zucht. of ik het aub wil printen en in een envelop stoppen…
sorry hoor, maar wat zijn mensen allemaal veeleisend ?? of ligt dat nou aan mij?? het gaat er toch om dat je een leuk kaartje ontvangt… ja toch? die ik overigens nog steeds niet heb… jammer… keek reikhalzend in de brievenbus, maar helaas… alleen maar rekeningen…
Ja, dat vind ik ook wel maf, ik vraag helemaal niet om een soort kaart, ik vind alles leuk om te krijgen. En liever een kaart naar de smaak van de verzender, als ik eerlijk ben.
sorry hoor, maar wat zijn mensen allemaal veeleisend ?? of ligt dat nou aan mij??
Ik snap dat ook niet hoor, maar naar sommige landen zal de post sneller verwerk zijn als het bijv. niet in een envelop zit. Daar kan ik dan wel inkomen. Aan de andere kant… misschien ligt het aan jou, want ik heb er nog geen last van gehad, van veeleisende mensen :D. Je trekt het aan :P!
Groetjes!
Wouter v. Kuijk
owh… is dat het!! ![]()
moet eerlijk zeggen dat een kaartje nu toch wel heel erg welkom zou zijn, maar we wachten rustig af… neem aan dat ik ze gewoon alle 10 tegelijk ga krijgen ofzo
inmiddels heb ik al meer dan 20.000 km verzonden dus t schiet al aardig op!