Heey wat een verrassing nu! Ik krijg mijn derde kaartje in de bus terwijl er van mijn verzonden kaarten pas 2 geregisteerd zijn! Weird…
Maargoed, het kaartje geeft een view op Gibraltar en is van iemand die woont in het Spaanse San Roque. Carolina ken je dat toevallig, ik geloof dat het niet erg in de buurt ligt, maar Andalusië is het iig wel!
Ze had er ook een stukje in het Spaans opgezet, erg leuk.
Het toeval wil dat ik juist van de zomer naar Gibraltar ga om het eens te bezoeken. Dat maakt het extra leuk juist hiervandaan een kaartje te krijgen.
Het werkt ook niet helemaal volgens het principe dat je pas een kaart krijgt wanneer er entje is gearriveerd.
van de FAQ van hun website
[Why do some users have more received postcards than sent?](http://www.postcrossing.com/help#)
The algorithm behind Postcrossing is complex and while in some cases it might seem unbalanced, in the long run it does to make everybody to be closely balanced.
The algorithm behind Postcrossing is complex and while in some cases it might seem unbalanced, in the long run it does to make everybody to be closely balanced.
Ze doen er een beetje vaag over…
Het zou in sommige gevallen uit balans kunnen lijken, maar uiteindelijk zal het bij iedereen wel redelijk accurate moeten zijn na verloop van tijd.
Dat zegt toch nog niet zoveel over waarom ik meer kaarten ontvang dan er geregistreerd zijn? Ik snap er nog steeds niets van …
er zijn er nu 3 van mij ontvangen en heb er inmiddels 8 onderweg… maar helaas… nog nix in de brievenbus…
zal je maar gebeuren dat je 1e kaartje meteen kwijt raakt hahahah maar zal wel snel 1 of 2 komen… jippiiiieeee
weet iemand waar je je berichtje terug kan lezen? ik krijg dan een mailtje dat de kaart geregistreerd staat met een berichtje erin, maar als ik op de site ga kijken, kan ik geen berichtjes terug vinden…
misschien kijk ik niet goed ofzo?
Oeps, sorry Wouter, ik had dit berichtje van je helemaal gemist… San Roque is inderdaad Andalusië, ligt vlak bij Gibraltar. Ben er zelf niet geweest, maar zal maandag eens goed opletten, dan ga ik voor een uitstapje naar het Spaanse Engeland.
@Globeskater: jij gaat lekker! Al 28 kaarten. Jammer dat er 5 expired zijn… Gingen die naar verre landen?
ja de expired gingen o.a. naar china en dubai… zijn vaak de wat lastige landen, ik ben ook al bijna een jaar aan het postcrossen maar doe niet zo heel vaak, af en toe een paar kaarten
weet namelijk niet zo goed waar ik de ontvangen kaartjes moet laten alleen nu ik verhuisd heb zou ik wat meer ruimte hebben om ze op te hangen maar ben nu vooral met de notebooks bezig net weer 1 klaar die naar estland verstuurd gaat worden