+ Het grote Postcrossing topic +

Heey postcrossertjes!

Mijn eerste postcross kaartje is ontvangen en wel uit Brugge (België).
Heel fanatieke, jonge postcrosser met een mooie website met alle kaarten erop! Heel leuk!

Mijn kaartje naar Finland zit inmiddels op de bus en die naar Japan ben ik nog aan het schrijven.

Slaap goed… ik ga nog even leren :S!
Wouter v. Kuijk

Hahahaha, ik heb inderdaad niet te klagen over de Spaanse Post tot nog toe! :D:D:D Doen het goed! (Maar dat is voorheen toch echt wel eens anders geweest… :rolleyes:)

Ja, daar kun je natuurlijk ook voor kiezen. Van waaruit verstuur je ze Dave? Wel gewoon vanuit Nederland???

Liefs,
Carolina

Ja, mijn kaarten vertrekken gewoon vanuit NL.
Maar over 5 weken zit ik weer in Thailand, dus dan verstuur ik vanaf daar wel een paar kaartjes, misschien gaat dat wel sneller…

Yessssssssssssssssss, krijg net een mailtje dat mijn kaart naar Italie is geregistreerd !!!
Eindelijk doe ik ook echt mee haha…

Ik heb ook de tweede kaart ontvangen, erg leuk kaartje uit Duitsland.
Als het goed is, zijn er nog een paar onderweg. Ik ben iedere dag weer benieuwd of ik iets in de bus heb :slight_smile:

Ben ook zo benieuwd, al 2 dagen geleden verstuurd en nog niks in de brievenbus ! :unibrow::rolleyes::lol:

Tweede kaartje is binnen. Hij komt uit Bulgarije en is in de vorm van het land. Heel leuk, met aangezichten van een mooi plaatsje aldaar. Yea…, op naar de volgende :D!

@ Carolina: Jij gaat als een trein, over de Spaanse post valt niets meer te zeggen. De Nederlandse kan er nog een puntje aan zuigen als ik dat zo lees, hihi…

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

Dat is leuk, een kaartje in de vorm van het land!

Nu begint het toch voor mij ook wel spannend te worden, ik hoop echt dat ik binnenkort mijn eerste kaartje mag ontvangen… Was al van plan een heel groot prikbord voor in de keuken aan te schaffen, voor al die kaarten die ik ga ontvangen :teeth:.

Groetjes!

Dat is ook een goede vraag, even peilen:
“Hoe ga je je postcrosskaarten bewaren, tentoonstellen, enz…?”

Op een prikbord is ook een leuk idee, Barbara!

Persoonlijk stop ik ze in een groot plakboek, maar dan zonder ze te plakken. Met fotohoekjes zodat je de achterkant altijd nog even kan bekijken en de zegels enzo…

Ben benieuwd!

Het prikbord idee komt volgens mij van Bloem af, haar ouders hadden een prikbord vol met kaarten van haar reis … toch… Bloem? Of haal ik nu iets door de war :redface:.

Nee, volgens mij heb je daar helemaal gelijk in. :slight_smile: Is inderdaad een leuk idee, heb daar alleen geen ruimte voor op het moment.

Ik ben van plan alle kaarten online te zetten. Heb als test een galerie geopend op Google en ook eentje op Flickr. Uiteraard zet ik ze ook op mijn eigen site.

Zo lang ik niet veel kaarten heb, stel ik ze tentoon in de vitrinekast die ik in de woonkamer heb staan. Krijg ik er op den duur wel veel, dan denk ik dat ik ze in mapjes ga doen.

Liefs,
Carolina

Ik prik ze gewoon op de muur!

ja klopt, bij mn ouders hangen ze op het magneet bord en ik heb er hier ook 1 staan (die moet alleen nog aan de muur) ik wil eigenlijk een hele wand met magneet bord voor al mn foto’s en kaartjes en snuisterijtjes enzo…
soort wall of memories ofzo… :wink:

en weer een kaartje naar finland… zullen al die finnen ook denken: en weer een kaartje naar NL? :wink: al die nieuwe leden :wink:

owh hij gaat goed… mn ‘moeilijke’ kaartje naar noorwegen is ookal geregistreerd. terwijl ik die toch later had verstuurd dan de anderen, maar goed… grappig om te zien hoe snel/ goed het postsysteem eigenlijk werkt!!

owh en hij vond mn postcard BEAUTIFULL dus die hou ik maar gewoon aan :wink:

En de volgende 3 gaan naar Duitsland, Spanje en…Australie !

oewhhh nice… goed voor de kilometers :wink:

Spanje?! Toch niet toevallig naar Jerez de la Frontera, wel?! :wink: :smiley:

Liefs,
Carolina

Yes, yahooo, jippie, gisteravond toen ik thuis kwam lag ie er… mij eerste kaart!! Eentje uit Finland, echt heel leuk. Straks even registreren.

Euhh, nee, kaartje komt helaas niet naar jou Carolina…ergens bij Valladolid in de buurt…