Mijn kaart vandaag naar Rusland aangekomen in 31 dagen…
Jeeh!! Heb er nu nog 3 traveling… Nog 3 aankomen dan mag ik er weer 6 versturen… ![]()
Net een kaart in de bus van Lithuania.
Even een kleine Up-date. Ik vind het namelijk erg mooi gaan.
Verzonden en ontvangen is precies gelijk en de kilometers verschillen ook niet veel. :nod:
» Sent: 81 postcards
» Received: 81 postcards
» Traveling: 9 postcards out of 9 (?)
» Sent distance: 252,445 Kms (156,862 miles)
» Received distance: 247,457 Kms (153,763 miles)
Gisteren mijn eerste kaart uit Canada gekregen, altijd weer leuk, een nieuw land “scoren” ![]()
Kingfishererik - Leuk weer een nieuw land!
Hou ik ook altijd bij, heb al naar 38 verschillenden landen verstuurd, deze week weer 3 nieuwe.
Uit 28 landen ontvangen.
Bij mij is het ff rustig, ff een tijdje niet verstuurd. Was wat meer met notebooks bezig, wat ook heel leuk is, maar iets meer tijd in beslag neemt.
Mijn 100ste verzonden kaart is eindelijk ontvangen! Mag nu dus 10 kaarten tegelijk versturen. Er zijn er nog 2 onderweg, maar ik denk dat ik morgen die overige 8 tegelijk ga doen. ![]()
@Bloem: ik was nieuwsgierig naar jouw kaarten, maar ik kan jouw profiel niet vinden. Heet jij op postcrossing ook gewoon Bloem?!
Liefs,
Carolina
Carolina, gefeliciteerd met de 100e !!
Hier de 150e geregistreerd, mag nu 11 kaarten versturen.
Vandaag weer 4 gepost, niets ontvangen .
Vandaag een kaartje ontvangen uit Alabama. Ik zit nu bij op de 300.000 km ontvangen :dag:.
Twee registraties: America en Belgie.
Nieuwe adressen: Canada en America.
Gaan weer twee kerstkaarten.
100 en 150 kaarten, dat is echt al geweldig. Dan moet je er ook al zoveel ontvangen hebben. Ik ben hard op weg, maar het duurt nog wel even. Pas in het nieuwe jaar.
@ carolina bloemmie29 is mn nick
ik heb een poosje nix verstuurd (postzegels op) maar heb nu weer nieuwe postzegels besteld dus ga binnenkort weer 10 kaarten aanvragen denk ik. ik heb nu evenveel ontvangen als verstuurd. wel leuk!
Ik nu 112 verzonden en 105 ontvangen… Maar mijn kaarten gaan echt hard hoor! Had er gister 4 geregistreerd (waarvan 1 expired) en nu weer 3… Zo blijf ik aan de gang ![]()
ik heb een kaartje uit singapore ontvangen, de verre landen blijven goed gaan!
Wow dat is gaaf!!! ![]()
Ik kreeg net een adres in Nederland en die had o.a als wens: een kaart van bergen in je land. Gelukkig staat Zoetermeer in het boekje “bergwandelingen in Nederland”, kan ik zelf een kaartje gaan fotograferen morgen ![]()
Ik gister een kaart uit Japan… :biggrin: nice!!!
Rustig van de week, 2 dagen geen post, vanmiddag 2 kaartje uit Finland.
Komt er net nog een hele gave in de bus, bij de buren in de bus gegooid :
Petronas Twin Towers Kuala Lumpur !!! Echt super !!!
Komt er net nog een hele gave in de bus, bij de buren in de bus gegooid :
Petronas Twin Towers Kuala Lumpur !!! Echt super !!!
[/quote]
He, dat is echt geweldig. Ik vandaag geen post.
Ik had een hele gezellige Amerikaanse, van een mevrouw die er drie dagen over had gdaan om de kerstboom door de deur te krijgen, zo groot was dat ding ![]()
hahaha dat zijn echt geweldige details om te delen!! leuk, zo heb je het gevoel alsof je heel even bij die mevrouw in huis was, mee te sjorren aan de boom… ![]()
Ik vandaag 2 kaarten uit de USA… 1 helaas vrijwel onleesbaar… slecht handschrift en door sneeuw uitgeveegd… Nou ja… de code was nog wel vrij goed leesbaar… Ze staan weer op mijn postcrossing account!!!
:dag:
Jammer Cyn, niet te lezen… Ik zit ook nogal eens moeilijk te ontcijferen, vooral uit de Engelstalige landen, denken ze niet zo bij na, vooral als ze uitdrukkingen gebruiken is het lastig.
Vandaag weer 2 uit Finland… maar deze keer 2x Kaj Stenvall, :D:D, geinig !!!