OOH jaloers!!!
Ben benieuwd welke!!! Ik heb trouwens nu foto’s gemaakt bij het raam… is inderdaad beter ![]()
Ik heb vandaag ook twee uit Finland.
Marifran: Haha deze heb jij ook he!! en van dezelfde persoon ook
Grappig!
http://static2.postcrossing.com/postcard/medium/f2540ee48e53477a67f3068a1906de12.jpg
Inderdaad Cyn, gezellig kaartje.
Jouw Japan kaart is ook super!!
Xenomania, wss geen KS anders had je het wel gezegd, vind dat ze over het algemeen altijd wel goeie kaarten sturen en vaak rekening houden met je profiel. Laat maar komen dus de Finnen, heb er al 30 !!
Haha ik heb ook heel wat Finland… En inderdaad de meeste zijn leuk!!!
Maar ik vind de Aziatische kaarten ook gaaf!! ![]()
Azia… ja ik ook, maar heb meer die kant op gestuurd dan ontvangen, gewoon doorgaan dus maar ![]()
Bij mij loopt dat wel aardig zelfs
Ik heb er 9 uit Azie ontvangen en 7 verzonden (en nog 1 expired en 1 onderweg) dus 9 om 9… ![]()
Hoi, vandaag een kaartje uit Hannover. Heel leuk met een verhaal over haar zoontje die pas geleden lekker in de sneeuw heeft gespeeld. Verder heb ik er nog 6 travelling en 2 expired. Wacht even met versturen, tis best een dure hobby aan het worden :teeth: maar ook verslavend.
Kaart naar Spanje gisteren laat nog geregistreerd, nieuw adres Austria.
Kaartje uit Roemenie ontvangen, van een stad die 3 namen heeft: Cluj, Kolozsvar of Klausenburg. Incl. de uitleg, heel leuk! Was de 1ste voor mij uit Roemenie.
Ik gister geen kaarten… wel een brief van een meisje uit Finland… Erg leuk!!! Vandaag weer werken… Dus weet pas vanavond of er kaarten zijn vandaag… ![]()
Vandaag is mijn 100ste kaart geregistreerd! :zon:
He Babseba,
GEFELICITEERD
Ik had het weekend geen post of registraties, erg rustig.
heb een tijdje nix officieels verstuurd.
heb nu 160 ontvangen en verzonden.
mocht nu dus 10x versturen:
naar:
Estonia, Slovakia, Tasmania-Australia, Poland, India, Portugal, Germany, Spain, Canada, Finland.
Lekker gevarieerd dus ![]()
Hoi Bloem29,
Ja, met tien kaarten verwacht je ook wel wat variatie. Helemaal als je ze een tijdje opspaart en ze in 1x aanvraagd. Leuke plaatsen ook.
Heb je geen Nederland actief staan??
ik had een kaartje uit Texel:) met een schaapje erin
en nu jullie weer;)
Hallo Jootman,
Geweldig.
Wat is je profielnaam op postcrossing??
jawel, kan ook kaarten uit NL ontvangen en versturen, maar die zitten er gewoon niet zoveel tussen
Bloem, succes met je nw adressen, verrassend geen USA, is wss de 11e die nog onderweg is.
Ben benieuwd of we nog veel gaan merken van de komende kerstdrukte :frown:
Ik zaterdag een kaart uit Belarus…
Ook leuk!!!