Hééé… die motormuis heb ik ook !!!
Ja, ze zijn echt gaaf… en er zijn er heel veel van :lol:
Hééé… die motormuis heb ik ook !!!
Ja, ze zijn echt gaaf… en er zijn er heel veel van :lol:
Wow!!! :biggrin:
Net een kaart uit Frankrijk gehad, echt winters plaatje.
Die Donald Duck zijn erg gaaf, die had ik nog niet eerder gezien.
Ik vandaag een kaart van La Palma - Canarische eilanden… Morgen ga ik foto’s uploaden hoor ![]()
@marifran: ja, ik hd die moterdonald al bij jou gezien. Vind die met de auto errug humor. Naughty, naughty Donald! ![]()
Ik ga nog steeds lekker bij postcrossing, plaats het alleen niet iedere keer meer hier… Zoals sommige van jullie ook wel weten zijn mijn twee Typical Dutch Notebooks inmiddels onderweg. Gaat lekker.
Heb ook al aan wat andere notebooks deelgenomen en ben nu ook met mijn eerste R.R. begonnen. Zeer verslavend allemaal! Hahaha.
Bij de weg: er kunnen nog steeds mensen deelnemen aan mijn Typical Dutch Notebooks, hoef je alleen maar ff een berichtje achter te laten in die betreffende topic en mij een U2U sturen. ![]()
Liefs,
Carolina
Ik vandaag de kaarten van Idrukker al binnen… LEUK!!! ![]()
Vandaag verder geen Postcrossing kaartjes…
Misschien morgen weer… :biggrin: Verder heb ik alle foto’s weer geupload… Dus jullie kunnen ze zien!!!
Verder nog steeds 10 onderweg en 2 expired (bijna 3) :crybaby:
ik heb vandaag een leuk kaartje uit frankrijk!
Kaartje uit Duitsland. Mijn eerste postcrossing Kerstkaart.
Duitsland en Finland vandaag. Ik ben ook maar eens begonnen ontvangen kaarten op de site te zetten. Alelen fotografeer ik ze ipv scannen en daar is het vandaag veel te donker voor.
Per 1 januari gaan touwens de tariefen weer omhoog… €0,75 wordt 0,77 en €0,92 wordt 0.95… :finger:
Volgens mij gaat het van 0.70 naar 0.74
Ik heb een kaartje uit Nancy en eentje uit Aken. Beide met een gezellig verhaaltje erop, dat vind ik altijd erg leuk.
Mijn ‘stroopwafel’ kaarten zijn ook binnen.
Was nog ff terug aan het lezen en kwam dit tegen:
Wat een super leuk idee Xenomania! Spanje is niet zo’n kaart-stuurderig land, maar volgens mij moet ik toch wel ergens kerstkaarten hier kunnen vinden. Dussss…
Als iemand een kaartje van mij wil ontvangen, laat het me dan ff weten in een privé berichtje!
Liefs,
Carolina
Xeno: ik betaal nu altijd al 0.75!!! ![]()
Xeno en Cyn, allebei gelijk, er is binnen Europa een verschil tussen Priority en Standard.
De posttarieven voor 2009:
Was gisteren weer leuke Postcrossdag,
3 mooie kaarten en een bedankje uit Israël met veel postzegels!
Canada is binnen in 4 dagen en de volgende mag naar GRIEKENLAND, leuk want die had ik ook nog niet .
Gisteren voor een prikkie een flinke voorraad Rotterdam en Holland-kaarten ingeslagen. Als iemand in de buurt van Rotjeknor woont kan ik het adres wel geven. Staan ook veel adressen van kaartenwinkels in het Nederlandse deel van Forum.
Tot later en dat jullie allemaal maar weer veel mooie kaartjes mogen krijgen vandaag !!
hihi
ik heb ook hele leuke “duck” kaarten…
ik noem ze famous ducks
En ik kreeg net van de postbode… de nieuwe Donald Duck ![]()
Heb vandaag een kaart uit Duitsland en geregistreerd Lithouwen.
Nieuw adres: Frankrijk. Ga maar meteen even een kerstkaartje sturen.