@ marifran, de favorites part is afkomstig van flickr en daar is het zo, dat je kaarten van anderen met een sterretje markeert als favorite. ik heb begrepen dat dit voor postcrossing ook gaat komen, dat je dus de kaarten van een ander kan markeren en dat ze dan “vanzelf” bij jouw favorites komen.
dus ik denk dat je nu dus kaarten bij favorites kunt zetten die favoriet zijn om door jou ontvangen te worden…
Kaart naar Hongarije geregistreerd, nieuwe adressen: Lithouwen en Belgie.
Ik heb totaal 3 kaarten expired, en zoals het er nu naar uit ziet is nummer 4 onderweg. Deze is al een tijd niet op haar site geweest. » Sent: 80 postcards
Tijdens mijn tripje naar Zweden zijn er een paar kaarten binnen gekomen: uit Spanje, Finland, Singapore en California. En er zijn er ook weer een paar geregistreerd, dus meteen nieuwe aangevraagd, 7x dit keer: Fld, Dld, Luxemburg, Japan, Nieuw Zeeland, Hongarije en US.
In Stockholm kaarten gekocht, zijn daar maar 50 cent voor mooie kaarten. :dag:
Okee, dan ga ik denk ik die algemene met de stroopwafels enzo doen, die is grappig. Voor gratis kerstkaarten is het ook handig zeg, we zijn en blijven toch Nederlanders ;), maar die heb ik toevallig al grappige gevonden, ook in Zweden, nog geen 18 cent per stuk, ja ja, ik zit op de koopjes.
Jaaa, ik heb ook 2 Kaj Stenvall kaarten gehad! Ben helemaal weg van Donald Duck. Is altijd mijn favo Disney karakter geweest. Was dus erg happy met die Finland kaarten.