+ Het grote Postcrossing topic +

ik weer 6 nieuwe aangevraagd!!!

Finland, china, Usa, Polen, Litouwen en Canada… Eindelijk eens geen Duitsland! :king:

2 expired:
Maleisie 109 dagen
Zuid-Afrika 107 dagen

en 4 onderweg
Algerije 55 dagen
Australie 39 dagen
Rusland 27 dagen
Turkije 13 dagen

Gaat lekker hoor!! :biggrin:

@ marifran, de favorites part is afkomstig van flickr en daar is het zo, dat je kaarten van anderen met een sterretje markeert als favorite. ik heb begrepen dat dit voor postcrossing ook gaat komen, dat je dus de kaarten van een ander kan markeren en dat ze dan “vanzelf” bij jouw favorites komen.
dus ik denk dat je nu dus kaarten bij favorites kunt zetten die favoriet zijn om door jou ontvangen te worden…

Je kan ze al toevoegen!!! Als ik bijvoorbeeld bij jou kaarten kijk kan ik die toevoegen als favoriet!!! :smiley:

Bloem, denk dat je gelijk hebt. Ga het maar weer veranderen anders krijg ik straks dubbele kaarten :smiley:

Cyn, schiet niet echt op zo !!

:nod: Yes, mag nu 9 kaarten traveling.

Kaart naar Hongarije geregistreerd, nieuwe adressen: Lithouwen en Belgie.

Ik heb totaal 3 kaarten expired, en zoals het er nu naar uit ziet is nummer 4 onderweg. Deze is al een tijd niet op haar site geweest. :frowning:
» Sent: 80 postcards

» Received: 77 postcards

» Traveling: 9 postcards out of 9 (?)

» Sent distance: 251,179 Kms (156,075 miles)

» Received distance: 245,004 Kms (152,238 miles)

Mijn 3e expired is ook onderweg denk ik… :frowning: Vind ik altijd jammer!!!

Gister een lovely card from Londen!!! :wub: Donderdag ga ik weer kaarten uploaden… :smiley:

Tijdens mijn tripje naar Zweden zijn er een paar kaarten binnen gekomen: uit Spanje, Finland, Singapore en California. En er zijn er ook weer een paar geregistreerd, dus meteen nieuwe aangevraagd, 7x dit keer: Fld, Dld, Luxemburg, Japan, Nieuw Zeeland, Hongarije en US.
In Stockholm kaarten gekocht, zijn daar maar 50 cent voor mooie kaarten. :dag:

Babseba: doe je goed!! Ik had in Turkije ook 50 kaarten voor €5.- meegenomen… :smiley:

Trouwens… Op www.idrukker.nl kun je gratis 20 kaarten bestellen 1x per maand… Je kunt ook kiezen uit Nederland kaarten!!!

Doen dus!!! :wink:

Goeie tip, maar krijg je dan 20 verschillende kaarten of 20 x degene die je uitkiest?

20x degene die je uitkiest… Haha heb net even op de laptop van mijn collega nogmaals 20 kaarten besteld :smiley:

Okee, dan ga ik denk ik die algemene met de stroopwafels enzo doen, die is grappig. Voor gratis kerstkaarten is het ook handig zeg, we zijn en blijven toch Nederlanders ;), maar die heb ik toevallig al grappige gevonden, ook in Zweden, nog geen 18 cent per stuk, ja ja, ik zit op de koopjes.

Ik heb ook die algemene Nederland met stroopwafels… en een setje van die vlag in de zee… Nederland anno 2020… haha

Haha, lekker al die koopjes, ben ik ook dol op!
Heb al een poosjes de stroopwafelkaarten in huis, maar pas 1 verstuurd.

Gisteren en vandaag een kaart uit Estonia en ook nog één uit UK.

Taiwan is aangekomen en mag er nu 1 naar IJSLAND!!! Gaaf, had ik nog niet!

Ijsland!!! Gaaf zeg!!! Heb trouwens bij jou die Kaj Stenvall (ofzo) gezien! SUPER GAAF! Heb er meteen op gezet dat ik die ook wel graag zou willen!

Ik vandaag geen post… Nou ja maar weer even afwachten!!! Morgen misschien :wink:

Dank voor de tip van I-drukker. Heb net ook even 20 kaarten besteld met de stroopwafels. Wel erg leuk, EN GRATIS.
We blijven Nederlanders.

Hoi ! Post is al geweest…

Paar swaps uit Oostenrijk (wil kaarten verzamelen van waar ik al geweest ben:confused::smile: ), zie wel wat er van komt.

1 uit Mechelen Belgie en jawel hoor:

de 5e Kaj Stenvall :dope:

KAJ STENVALL!! Die wil ik oooook!!! Staat hij al op je postcrossing?? :dag:

Yep!! Huiswerk gemaakt :smiley:

Jaaa, ik heb ook 2 Kaj Stenvall kaarten gehad! :slight_smile: Ben helemaal weg van Donald Duck. Is altijd mijn favo Disney karakter geweest. Was dus erg happy met die Finland kaarten. :smiley:

Zijn cool hè?!