+ Het grote Postcrossing topic +

Gisteren een kaartje uit de US, Detroit. En net weer 5 kaarten kunnen aanvragen, deze keer tot mijn verbazing GEEN Finland ertussen, yahoooooo.
US - Canada - Thailand - Duitsland - Portugal. Ben helemaal heppie.

Ik heb nog wel 3 expired kaarten, waarvan 1tje uit Duitsland, die heb ik nu voor de 2e maal een berichtje gestuurd en niks, geen antwoord, zelfs aangeboden dat ik best nog een kaartje wil sturen, maar ook daar geen antwoord op, wel online geweest. De andere 2 uit Azie heb ik ook al 2 x gemaild, maar ook daar niks, geen antwoord. Dan houd het denk ik wel een beetje op.

Vnadaag een kaartje uit Philipijnen en een kaartje gisteren geregistreerd uit Finland en weer een nieuwe naar Finland. Ik heb er nu 3 expired, waarvan ik er 1 een nieuw kaartje heb gestuurd. Ik had de laatste twee gemaild en 1 daarvan wilde wel een nieuw kaartje. Toch leuk dan weer. Nieuw adres naar Italie.

Xenomania en Babseba - Echt niet leuk hoor zoveel expired kaarten, hoop dat ze toch nog aangemeld worden.

Bij mij gaat het nog steeds lekker! Verstuur er nu 10 en ontvang/verzend gemiddeld elke dag wel wat.

Heb dit weekend Sinterklaas en Zwarte Piet kaarten gekocht. Erg leuk, zijn gewoon van Hlmark bij een winkel van Totl Gemak. Leuk verhaaltje erbij. Heb er al 2 verstuurd, ben erg benieuwd naar de reacties

Ik ook al 2 expired… Maleisie en Zuid-afrika… :frowning: Erg jammer, maar ik heb een heel klein beetje hoop…

Dit weekend geen kaarten ontvangen… Maar ik loop dan ook redelijk gelijk!!

Marifran: leuk die sinterklaas kaarten!!! :thumbsup:

De Postcard Wall wordt ook steeds leuker!!!
Je kunt nu ook een map maken met favoriete kaarten.

Je hebt best kans dat hierdoor iets gaat veranderen. Dat mensen bv meer hun best doen als ze weten dat de kaarten gescanned gaan worden.
Ik vind het erg leuk om de gestuurde kaarten weer terug te zien!

Wat jammer Cyntha, juist 2 heel spannende landen. Ik zou er ook extra achteraan gaan en eventueel nog een kaart sturen.

Met m’n verstuurde kaarten vanuit Indonesie gaat het aardig, helaas nog 3 van de 16 niet aangekomen (Cynthia:crybaby:).
Die naar Israel is al weken onderweg, heb dit weekend nog maar 1 gestuurd, wil dat land wel graag bij m’n lijstje hebben.

Marifran: Wees niet getreurd… Mijn turkije kaarten zijn ook nog niet aangekomen… :frowning:

En ja heb beide dames al berichtjes gestuurd… Zuid-afrika geeft aan nog niks ontvangen te hebben, en dat de kaarten weleens vaker heel lang duren… En Maleisie is al 3 maanden niet online geweest… heeft er 5 verzonden en 0 ontvangen, dus zal wel niks worden :frowning:

Ik vind het ook leuk om te zien wie ik welke kaart heb gestuurd :smiley:

Kaart geregistreerd naar Zwitserland en nieuw adres Hellevoetsluis. Lekker dichtbij. Ook een kaart ontvangen uit Rusland. Gaat lekker zo.
Ja, en het is zeker jammer van de expired kaarten, maar wat kun je er aan doen??

hebben jullie dezelfde site gevonden om je profielfoto’s op te leuken? Het is wel opvallend na een tijdje weg te zijn, dat ze allemaal anders zijn geworden.

Net 5 adressen aangevraagd. Wilde het eerst in Nepal versturen maar dat deed ik niet. Gelukkig maar, de kaarten die ik aan bekenden heb gestuurd zijn niet aangekomen, 2 kaarten een dag later verstuurd zijn er wel, merkwaardig.

Vandaag een kaartje uit Zwitserland, een mapcard :smile: ben ik erg blij mee.

Hi Kingfishererik, lang weg geweest!!! Goeie vakantie gehad???

Hier voor jou nog een keer de link, er staan nu nog meer plaatjes bij :

Ik ben gek op zulke sites, dank je wel.

Ja, de reis was fantastisch, hoewel zwaarder dan gedacht (heel lang hoog, heel lang koud tot min 20 in mijn tentje). En naast Mount Everest staan, dat is toch een bijzondere ervaring, net als 8 uur lopen boven 5000 meter, dan denk je na afloop in de eettent: het zit toch nog wel goed met Erik, als ik dit nog kan op mijn leeftijd :slight_smile:
En, even “Lukla” intikken op youtube, de vlucht Kathmandu-Lukla en de terugvlucht zijn een heel bijzonder hoogtepunt, als je geen vliegangst hebt…

Deze week ook geen kaarten :crybaby: Raar om niks te krijgen… haha raak je zo aan gewend!

Kaartje naar Hellevoetsluis geregistreerd, nieuw adres Japan.
Wauw.

:wereld:
Even een kleine up-date.
» Sent: 74 postcards

» Received: 68 postcards

» Traveling: 8 postcards out of 8 (?)

» Sent distance: 225,757 Kms (140,279 miles)

» Received distance: 205,327 Kms (127,584 miles)

Vanmorgen kaart naar Amerika geregistreerd en er mocht er meteen weer 1 terug.
Zelf vandaag ook twee kaarten gehad: Hongarije en Finland.
Gaat best wel lekker zo.
Soms 1 sturen en dan ook weer wat terug, kan dus rustig nieuwe kaarten gaan halen en op me gemak alles schrijven en registreren.
Ik ben elke keer weer Happy als er weer een kaart op de deurmat ligt. Geweldig gewoon.

Weer geen post :frowning:

Ja, zo ging dat bij mij ook een tijdje en ik dacht ze vergeten me, maar nu gaat het wel goed. Het zijn van die periodes denk ik.
Sterkte met wachten.

Nog een kaart geregistreerd, van duitsland. mag er nu 1 naar Venezuela.

Haha, heb net een paar landingen bekeken, inderdaad heftig, maar no problem hoor zou ik zo instappen, wil daar graag eens rondkijken!
Een trekking van 3 wk is wel heavy, dat doe ik je niet na… maar je hebt wel een ervaring die je nooit meer vergeet!!!