+ Het grote Postcrossing topic +

Heb ook een kaart uit Spanje ontvangen en een kaart naar Amerika expired. Er is er ook 1 onderweg naar Lithouwen, maar die zal binnen kort ook wel aflopen, jammer.
Nieuw kaartje naar Frankrijk.

Oh da’s fijn Christa, toch al 5 weken, ben wel blij, dan zullen er nog wel meer aankomen.
Helaas hadden ze daar niet zulke mooie kaarten, die zag ik later op Bali pas, maar ja gaat om het idee hè (en de postzegel).

Postcrossing gaat ook lekker, elke dag wel leuke en lieve kaarten in de bus.

Cyn, spannend zal vast geen Boomerang zijn deze keer!

Marifran: Laten we hopen van niet :wink:

Marifran: heb jij mijn Turkije kaart eigenlijk al binnen? Heb het idee dat daar ook iets goed mis gaat… Mijn oma heeft hem namelijk ook nog steeds niet… (Zijn ook al 5 weken onderweg)

Nee Cyn!!! Wat zijn we ongeduldige he !!:lol:

@ marifran, de post werkt perfect op Ambon want ook ik heb vandaag je kaartje in de bus gekregen. misschien komt het door de regel: deze komt vast toch niet aan, dat de post extra zn best heeft gedaan om em te bezorgen :wink:

dank dank. Ik vind em leuk hoor!! super

Mooi Bloem … nu nog 2, …eentje voor hier en 1 voor de Japanse Hula-danseres :D.

vanaf Bali nog 4 - Israël, Turkije, Belarus en Frankrijk, zijn ook wat langzame landen.

Had eergisteren kaart naar Noorwegen gestuurd (nog voorbij de Noordkaap) en nu al binnen. Van de Balinese rijstterrassen… leuk kontrast!

Vandaag een kaartje uit Portugal, mooie postzegel ook. Mijn kaartje naar de US is eindelijk aangekomen na 54 (ongeveer) dagen. Geeft hoop dat mijn andere kaartje die ook al zolang onderweg is ook nog zal aankomen.

Nou ja er zat dus een briefje bij… Of ik prive met hem wilde gaan schrijven/postkaarten sturen… En 3 keer de zin: I’m a honest men, i’m a honest men… haha… En dan onderaan ook nog With Love… :paranoid:

hahaha ik lag helemaal in een deuk!!! :wereld:

@ cyn die taal kennen we wel he? honest im honest man… jaaaajaa… als je dat zo moet benadrukken klopt er al iets niet :wink:

haha ja die kennen we maar al te goed :wink: Believe me… you dont believe me… Really i love you, you are only one for me… haha :biggrin: :tongue:

Cynthia en Bloem - Zo raar…:paranoid: die reacties krijg ik nou nooit! :tongue:

Nou, je weet het maar nooit, er is al eens een postcrossing huwelijk geweest :wink:

Babseba; alsjeblieft zeg :wink: Nee dankje!! haha

Ja, gezellig een trouwerij!!
Brrrrr.

Vandaag 2 kaarten: Kansas city en Australië.
Ben er erg blij mee.

Had gisteren een heel leuk berichtje van een dame uit Finland. Ik had een kaartje gestuurd van een oud leesplankje. Ze vond het helemaal fantastisch want ze wonen toevallig in een oud schoolgebouw en verzamelen spulletjes die alles te maken hebben met scholen van vroeger. Pure luck :teeth:.

Net 4 nieuwe adressen opgevraagd: 2x Finland, US en Portugal. Dadelijk even kijken of ik nog iets speciaal zie om ze te sturen, anders wordt het een stads-kaartje.

Kaartje naar Finland geregistreerd, moet nog even een nieuwe aanvragen.
Kreeg vandaag zelf twee kaarten: IJsland (greetings from Iceland), dat was het. Finland, met uitleg over de kaart (hele mooie kerk). Nou als je hem wil zien, staat op de site.
Ik snap best dat het niet leuk is als er niet veel op de kaart staat, maar sommige zijn slecht in engels en durven dan mogelijk niet te schrijven???
Jammer wel.

No mail today :frowning:

Gister een kaartje uit Duitsland… Eindelijk weer eens een leuk kaartje :smiley:
Vanmorgen ook weer 6 kaarten op de bus gedaan… :smiley:

Kaartje vanmorgen naar Duitsland en net 1 ontvangen uit Polen.
Het blijft voor nu nog allemaal heel dicht bij, gisteren nog wel een kaartje naar Amerika.