Die fotofun pagina is zeker erg leuk.
Echt geinig ! Maar de leukste plaatjes zijn al in gebruik en alle foto’s passen niet.
Ik had Marilyn gebruikt, haha was echt geen gezicht !!!
ik had leuk kaartje uit Taiwan!
Zo, de postcard wall is helemaal ingescand en nu ook alle teksten bijgezet, de nieuwe kaarten kunnen weer komen!!! Heb na de vakantie nog niets ontvangen.
Heb toevallig gisteren ook 2 Boomerang kaarten gekregen, zijn echt lelijk en nietszeggend, heb ze gewoon verscheurd.
Ze kwamen van m’n overigens erg aardige swap-professor uit Portugal, de 3 andere kaarten waren wel leuk. Maar kan nu de teleurstelling beter begrijpen.
Carolina Hartelijke Gefeliciteerd met je Verjaardag !!
Carolina: Happy Birthday!! :kus:
Marifran: ja ik vind dat soort kaarten ook gewoon erg jammer!! ![]()
Yeah, mijn kaartje naar Finland is na 52 dagen geregistreerd. Een leuk berichtje erbij dat ze pas is verhuisd en dat er nog vanalles in dozen zit enzo… dat komt wel bekend voor.
HAPPY BIRTHDAY CAROLINE
Dat het maar een mooie dag mag worden.
No mail today
Krijg nadat ik 3 weken stopt ben nu weer wat andere landen,
heb er 5 onderweg naar landen waar ik nog nooit naar gestuurd heb:
Turkije, Belarus, Israël, Noorwegen en Filipijnen.
Kreeg er vandaag 1 uit USA en gisteren 1 uit Belgie, ook de eerste.
Sommige mensen zijn wel erg makkelijk, zoek ik met zorg een kaart uit die in het profiel past, (kon er bijna geen afstand van doen, maar ja :D:D) en dan krijg je een bedankje : Thanx and nice stamps! Nou ja…!!
Maar daar staan gelukkig veel meer leuke reacties tegenover.
Ik ook geen post vandaag!!
Marifran: haha dat had ik laatst ook… Echt een super mooie kaart(had hem wel willen houden
) dan krijg je als tekst: thanks!
of helemaal nix!! dat vind ik echt asociaal hoor… zeg dan nog op zn minst thanks for sending ofzo… of in je eigen taal, maar toch IETS!!
maar goed, had vandaag zowaar een kaart uit Serbia!! das toch wel een hard-to-get-countrie en die miste ik nog en ook nog eens van een romeinse opgravings stad… coool
Ik had een kaartje uit Finland van een winterlandschap. En de postzegel is nog helemaal onbestempeld.
Zwitserland geregistreerd en een nieuw kaartje erheen. Het is erg rustig hier verder.
Xenomania je hebt de smaak helemaal te pakken hè! Al weer snel op taalcursus. Heb je dan nog wel tijd voor wat vakantie?
Heb net vragenlijst ingevuld van TNT post, daar kwamen ze goed van af, ben nl erg tevreden. Vanuit Indonesie zijn er nog steeds 10 kaarten onderweg, ga twijfelen of die het nog halen.
Kreeg gisteren een kaart uit USA, stond echt alleen maar mijn adres en een ID nr. op.
Zal ze wel vergeten zijn, een moeder van 4 jonge kinderen:paranoid:. Heb haar nu gevraagd om in een message te zetten wat ze eventueel had willen schrijven, dan zet ik het zelf wel achterop de kaart. Ben benieuwd!
Ja, ik heb hier wat losse dingen gedaan, maar snap en spreek het nog helemaal niet. Men zegt dat dit de beste oplossing is en je snapt dat vind ik helemaal niet erg.
Nee, vakantie!! :)Ik zit daar 2 huizenblokken van het strand en de school is 5 min lopen. Hoe bedoel je vakantie. :vak02: Ik heb 5 dagen school (6 uur per dag), dus ik vind nog wel tijd om leuke dingen te doen, maar Pantanal zit er even niet in dit jaar. :frown:
[quote=“marifran, post:1456, topic:57475”]
Xenomania je hebt de smaak helemaal te pakken hè! Al weer snel op taalcursus. Heb je dan nog wel tijd voor wat vakantie?
Hoi Marifran,
Heel hartelijk dank voor je kaart, Hij is vandaag aangekomen uit Ambon. Valt toch nog mee hoe lang deze erover gedaan heeft, toch!!
Zal hem even bijvoegen.
http://www.wereldwijzer.nl/35117-albums471-picture5006.jpg
Mogelijk lukt het zo.
Nogmaals dank,
Christa
Ik vandaag 2 kaartjes… 1 uit Duitsland en 1 uit Polen… mijn moeder belde dat hij in een envelop zat met een briefje erbij… en dan 2 kaarten totaal… Ben benieuwd ![]()