Carolina bedankt, bij mij was het niet meer te zien, maar nu de hele upload gewist.
Je wordt verwend met al die kaartjes, maar volgens mij ben je nog niet echt jarig, we houden het in gedachten !
Carolina bedankt, bij mij was het niet meer te zien, maar nu de hele upload gewist.
Je wordt verwend met al die kaartjes, maar volgens mij ben je nog niet echt jarig, we houden het in gedachten !
Zoals al veeeeeel eerder beloofd hier mijn kaartje uit China… Zit in een fotolijstje omdat ik hem zo mooi vind :wub:
http://static2.postcrossing.com/postcard/medium/8b9476a553efd199ea26b31c1041ef71.jpg
Hoi Carolina,
Ja, dat is wel heel snel gegaan, Ik dacht, stuur het op tijd, want je weet maar nooit. Hij is in ieder geval op tijd.
Hoop dat je een leuk dag zal hebben.
Groetjes Christa
Thnx meis! Echt super leuk! Hij staat al in de woonkamer. ![]()
hihi grappig
ik zou bij die chinese kaart echt mn wenkbrauw optrekken… maar goed, gelukkig verschillen meningen!!
ik had laatst gewoon een echte boomerang kaart uit NL. heb ook gezegd in mn reply, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een kaartje te sturen, maar freecards of adcards worden niet zo gewaardeerd bij postcrossers… maar goed…
:redface:
Ik heb mijn kaarten gefotografeerd met mijn videocamera, dus de kwaliteit is niet echt best, maar de foto’s staan nu bij mijn postcrossing ontvangen.
Wel erg leuk.
Bloem: haha ik dacht inderdaad ook eerst wat een goedkope kaart… Maar de tekening is handgemaakt op papier wat ook met de hand gemaakt is… en dat maakt hem in mijn ogen wel bijzonder… ![]()
En boomerang kaarten heb ik echt een hekel aan!! Sorry maar vind het stom als iemand zoiets stuurt… Mijn kaart uit Litouwen viel dus op de mat met de tekst naar boven… Ik helemaal blij met een kaart van daar… Nou toen draaide ik hem om! BAH!
http://static2.postcrossing.com/postcard/medium/f4aec3e4f8c9bda505752ece828c90e5.jpg
Ik las laatst in iemands profiel : Every postcard is a gift!
Zo simpel is het eigenlijk, over verschil in smaak valt nu eenmaal niet te twisten en ook niet iedereen heeft geld genoeg om dure kaarten te kopen.
Zelf vind ik nog steeds het spannends waar ze vandaan komen en wat men te melden heeft.
Heb de indruk dat men een achterstand USA aan het wegwerken is, heb gisterochtend, middag en laat op de avond adressen gevraagd en alle 3 naar USA. Maar goed dat het land zo groot is.
Marifran: ja begrijp ik wel… maar ik vind zo’n kaart gewoon jammer zeker omdat ik zelf heel veel moeite doe voor iemand om het juiste kaartje te vinden… Ben laatst zelfs naar de Br*na geweest omdat iemand kaarten van vogels spaarde… En ja zo’n kaart krijgen met als achterkant alleen maar de tekst. Hi Cynthia… Happy Postcrossing. Greetings from Lituania (zoiets) Das toch jammer!
Hoi Marifran,
Ik wil toch even iets zeggen:
Als je datgene terug verwacht wat je er zelf in stopt, dan kun je het beter niet doen. Mensen zijn nu eenmaal heel verschillend en dat maakt postcrossing juist zo leuk. Je weet nooit wat je terug krijgt en dat maakt in wezen ook niet uit. Het gaat erom dat een ieder daar op zijn manier mee om gaat en er plezier aan beleefd.
Maar dat is mijn mening, niet dat die gevraagd werd!!
Groet Christa
Ehhh, Christa, ik denk toch dat we allebei hetzelfde bedoelen.
Ik ben ook blij met elk kaartje, mensen hebben toch de moeite genomen om een postzegel te kopen en naar de brievenbus te gaan.
Persoonlijk vind ik free-cards geen probleem, maar ik vind het wel jammer als er achterop amper iets geschreven staat. Kan me je teleurstelling dus wel voorstellen, Cynthia.
Ik heb het ook in mijn profieltekst geschreven, dat ik graag heb dat men wat schrijft. Wat dan ook! Ik wil gewoon geen half lege kaart ontvangen.
Maar ja, toch beter nog een half-lege kaart, dan geen kaart…
Vandaag geen post hier. ![]()
Liefs,
Carolina
Hoi Marifran,
Ja, je hebt helemaal gelijk. Dit was bedoeld voor Cynthia, over haar Boomerang kaart. Maakt mij dus niet uit welke kaart.
Marifran sorry voor de verwarring.
Christa
Je hebt in principe gelijk hoor… maar vond het ook gewoon jammer… mede doordat er dan ook niks geschreven staat over het land… Zet er dan nog iets leuks op… maar ook dat had ze (helaas) niet gedaan… :o
En je mening geven is toch goed!! ![]()
Ik had vandaag 2 kaartjes in de bus, 1x Zweden en 1x Estonia, erg leuk en mooi. Weer een paar nieuwe kaartjes aangevraagd, kan ik morgen op pad in het geval ze iets anders willen dan een cityview oid. Deze keer een goede gevarieerde set om te versturen: UK - Finland - Denemarken - Turkije :wereld:, ben ik heel blij mee.
@Cynthia: wat een gave foto bij je naam, dat je nagetekend wordt. Ben benieuwd waar dat was?
En ik herken je gevoel over add-card. Ik kreeg er een keer eentje uit Nieuw Zeeland, gaaf denk je dan… draai je 'm om, stomme reclame. Tja, ik houd daar ook niet van, moet wel zeggen dat dat ook de enigste is geweest.
Ik had gisteren een heel leuk berichtje van iemand die ik een Nijntje kaart had gestuurd. Ze vond 'm zo leuk, dat ze er meer wil, dus ik stuur haar nog eentje in ruil voor een van Finland… ga ik wel even iets leuks bedenken wat ik wil hebben, want ik heb er pas 18 uit Finland…
Babseba… haha dankje! Ik moet heel eerlijk zijn… het is bewerkte foto… Kun jij ook
zie www.photofunia.com!!
@Cynthia: Leuk, ga ik ook eens proberen :), ben niet zo’n held met PC en foto’s … maar het resultaat zal ik laten zien.
Haha het is heeeeeeel makkelijk!
Gewoon een sjabloon aanklikken, foto uploaden en dan is het al klaar! `
Keuze genoeg op die fotofun. Tja, zo’n autootje zou ik best willen rijden…
Ik had vandaag 4 kaartjes in de bus, Singapore!!, 2x Hongarije en natuurlijk eentje uit Finland. Allemaal met een leuk stukje tekst erop. Dadelijk de kaarten schrijven, dan gaan ze morgen mee met de zondagspost.