+ Het grote Postcrossing topic +

Ok, dank.
Komt helemaal voor elkaar.

Groetjes Christa

Carolina 4 kaarten tegelijk naar USA, en anderen 3x naar Finland, heb ik echt nog nooit gehad, altijd maar 1 per land.

Ben druk met scannen geweest, er is wel veel op de site veranderd, iets meer werk maar wel leuk om te zien wat anderen voor kaarten versturen.

Heb 13 dg geleden 9 kaarten verstuurd vanaf Bali, gisteren is pas de eerste aangekomen, ben benieuwd of de rest ook gaat lukken.

Zoo dat is lang geleden!! Ben wel gewoon doorgegaan met Postcrossing maar iets minder dan voorheen… Heb er nu ook 2 traveling naar Finland, ik stond ook wel ff raar te kijken haha… Ben nu ook bezig met de kaarten uploaden naar de pc :wink:

Het waren er alleen 4 naar de USA, niet meerdere naar Finland hoor. Ik denk dat het wat de USA betreft wel mogelijk is. Het is zo’n groot land… Maar 4 tegelijker tijd was wel veel ja hahaha. Ach, vond het geen ramp. Heb toch nog liever USA dan Finland. :wink:

Vandaag kaartje uit de USA ontvangen. Was eerste met verjaardagswens! :smiley: Sweet!!!

ik vind de nieuwe postcard wall ook helemaal leuk!! gelukkig had ik al mn photo’s genoemd naar de ID dus ik kon snel alles terugvinden maar was toch wel een werk om 133 photo’s toe te voegen aan mn wall :smiley:

Ik wil dat ook gaan doen, maar heb eerst een scanner nodig.
Moet even 1 regelen en dan aan het werk.

ik heb kaartje uit duitsland en finland ontvangen, kan er ook weer een aantal travelling hebben maar doe ik even als het wat rustiger is…

Hey! Een ander kaartje van me naar de USA is ook al geregistreerd! Gaat lekker!
Mag nu ook 9 kaarten travelling hebben! :smiley:

En ja, die postcard wall is echt super! Vanuit Flickr had postcrossing zelf al verschillende van mijn kaarten gelinkt. Erg handig! Had alleen niet al mijn kaarten daar staan helaas… Ben nu de rest zelf dus nog aan het plaatsen.

Liefs,
Carolina

ik fotografeer mijn kaarten gewoon, op de pc gooien, shrinken en ff bijknippen en klaar is klara!

Haha ik heb gister ook 88 kaarten zitten fotograferen en een deel al online gezet… Morgen de rest maar even uploaden :wink:

ik had vandaag kaartje uit zwitserland :smiley:

Heb wel weer een heel bijzonder kaartje ontvangen,

Van Elefantus uit Italie, hij heeft een foto van mijn schoondochter gebruikt als postzegel!?!
En het was mijn kleinzoon van 3 die zeker wist dat het zijn moeder is, zelf dacht ik nog aan een look-a-like.
Zulke dingen kunnen gebeuren als je je fotoalbum op het net zet, ik vind het wel geinig!

-:question:-

Hoi Marifran,

Dat is echt geweldig en leuk bedacht.

Wat mijn kaarten betreft denk ik dat ik er ook maar foto’s van probeer te maken. Kijken hoever ik kom.

4 kaartjes naar finland, verder nederland, duitsland, croatie en canada!

Wat bijzonder Marifran! Heb je hem al geantwoord?! Ben stiekem wel wat nieuwsgierig nu naar zijn overige kunst.

Uhm, trouwens, vind jij het geen probleem dat je nu gewoon 2 adressen zichtbaar online vermeld hebt?!

Ik heb zojuist 5 kaarten aangevraagd, en warempel, het zijn 5 verschillende landen! Nog leuke ook!!! :smiley: Finland, Frankrijk, Turkije, Filipijnen en Nederland. :cool:

dat wou ik zeggen, ff t adress afblokken!
verder wel heeeel erg leuk zoiets!! wat een werk :eek:

ik had gelukkig al van al mn kaartje een foto gemaakt, dus dat was niet zoveel werk… maar mn wall ziet er leuk uit…!!

Bedankt, foto maar verwijderd, was alleen even om jullie te laten zien.
Dit is het profiel van Elefantus http://www.postcrossing.com/user/Elefantus
Leuke man!

Carolina, super Turkije en Filipijnen, weer eens wat anders!

2e week oktober 10 vanaf Bali verstuurd, zijn er nu 3 van aangekomen.
Maar 3e week september 6 vanaf Ambon, daar is (waarschijnlijk) nog niets van binnen!

Begin onze Tante Pos weer wat meer te waarderen :smiley:

Ik net een kaart uit Litouwen… Leuk dacht ik… is het zo’n stomme “gratis” kaart… Zo’n soort Boomerang kaart… :frowning:

Ja, is ook super leuk! :slight_smile: Alleen… Volgens mij is ie nog niet verwijderd hoor… Ik zie 'm tenminste nog steeds…

Ik had vandaag een postcrossingskaartje uit Engeland, een leuke foto kaart van haarzelf. EN ik had nóg een kaartje: EEN SUPER LEUKE VERJAARDAGSKAART VAN CHRISTA!!! Dank je wel! Echt super lief! :smiley: Volgens mij is die behoorlijk snel gegaan! In 2 dagen ofzo?! :thumbsup:

Liefs,
Carolina