+ Het grote Postcrossing topic +

Zo hallo, postcrossing is gewoon doorgegaan en ik had wel 8 kaarten, dat is leuk thuiskomen :).
Nieuw Zeeland - Engeland - Portugal - Turkije - Duitsland (2) - Noorwegen en Oostenrijk… geen eentje uit Finland, hoe kan dat toch? :wink:
Ik ga ze nu even snel registreren.

@ Carolina: leuk dat het notebook is gestart, ik wacht rustig af, maar ben al wel heel benieuwd hoe het er uit zal zien.

@ babseba welcome back!! ook een boel geregistreerd? nieuwe aanvragen?

Hallo Allemaal,

Ben weer terug uit de Pantanal, Brazil. Heerlijk gehad en weer veel gezien. Geweldig weer gehad, 40 graden, heerlijk.
Bij thuis komst toch ondanks afmelding, aardig wat kaarten.
Duitsland - Canada - Amerika - Polen - Finland - Oosterijk.
Ook wat registraties, maar daarvan heb ik er nog 3 te gaan. Gaat wel goed dus.
Weer lekker beginnen met versturen.
Inmiddels ook de notebook van Caroline ontvangen en ga daar lekker mee aan de slag.
Nou tot lees maar weer.

Groetjes Christa

Welkom terug Christa!

@Bloem: ook idd een paar registraties, maar er zijn er ook nog een paar onderweg, ook expired, dus daar zal ik van de week eens goed naar kijken. Dan zal ik er ook weer een paar nieuwe aanvragen.

Kan iemand mij vertellen hoeveel er op een kaart naar Rusland moet ?

gewoon 75 ct voor europa

Heb deze week geen kaartjes meer ontvangen, maar net wel 5 nieuwe aangevraagd: China, Finland, Denemarken, Italie en Litouwen. Ze gaan morgen met de post mee.

Tijdens mijn vakantie toch nog één kaartje ontvangen, ondanks mijn “niet-actief” status. Kwam uit IJsland, die had er dan ook 61 dagen op gedaan, dus dat was voordat ik mezelf op non actief zette…

In de laatste week van mijn vakantie me weer op actief gezet en toen kreeg ik gisteren ineens 5 kaarten in de bus! 4 uit Finland en ééntje uit de USA. Sta nu op 77 ontvangen en 77 verzonden.

Ga in de komende week weer 8 nieuwe kaarten aanvragen, maar niet nu gelijk, want ik wil eerst me ff wat beter voelen. Ben nogal verkouden teruggekomen uit A’dam…

Liefs,
Carolina

Thx Bloem !

@ dave graag gedaan
@ carolina, owh verkouden, ja we kennen het allemaal in NL warm, koud, zon, regen… ppfpfp

Heel de week niks ontvangen, er zijn er wel een paar geregistreerd, dus even 3 nieuwe aanvragen: 2x Finland en 1x Belgie … ik wil verder weg! :smile:

ja, dat heb ik nu ook. Duitsland, Polen en Finland.
Zelf niks ontvangen. Het is verder erg rustig.

@ babseba… 2x finland?? dat is vrij ongewoon, toch? dacht dat je echt maar 1 land kon hebben totdat die geregistreerd is…

Volgens mij niet hoor Bloem, je kan één land zo vaak krijgen als beschikbaar is. Gaat denk ik echt maar lukraak.

Mijn laatste aanvraag heb ik afgelopen woensdag gedaan, van de acht waren er maar liefst VIER naar de USA. Maar gelukkig is dat nog wel een groot land…

De ene naar Finland was trouwens na 2 dagen al geregistreerd. :smiley: Kreeg er gelijk weer Finland voor terug.

Er was net nog een kaartje geregistreerd, dus nog even een nieuwe aangevraagd, en ja hoor weer naar Finland. Heb er dus nu 3 naar Finland :o ach, zolang ik leuke kaartjes terugkrijg vind ik het prima.

owh das nieuw voor mij. ik heb nog nooit een land dubbel gehad… wilde ik eigenlijk wel graag zo houden…

Oja, ze zijn ook nog alle 3 naar Helsinki, Finland is best groot volgens mij, maar nee, alle 3 naar de hoofdstad … :wacko:
(er zijn er 2 expired en 3 al heel lang travelling, maar krijg geen reacties terug na het sturen van berichtjes, jammer)

Jeeeeeeh had vandaag een kaartje uit Brazilië! :slight_smile:

Mijn kaarten zijn nu 5 dagen onderweg (4x USA, 1x Duitsland, 1x Portugal en 1x Polen) en eentje naar Finland van 3 dagen. Zou tof zijn als mijn kaarten nu spoedig geregistreerd worden, dan kan ik wellicht zelfs nog wat verjaardagskaartjes verwachten! :wink: :smiley:

Heb tegenwoordig namelijk ook mijn geboortedatum vermeld in mijn profiel en daar ik dus aanstaande maandag jarig ben zou dat wel grappig zijn hahahahaha. Even afwachten dus.

Liefs,
Carolina

Hoi Carolina,

Als je me je adres geeft, dan wil ik ook wel een kaartje sturen. Altijd leuk.

Groetjes Christa

Hihihi, sweet! Heb je m’n adres gestuurd! :wink: