ik had vandaag ook leuke kaart uit china van een mooie berg! en een leuk kaartje uit spanje!
en cynthia ben erg benieuwd naar die kaart ![]()
ik had vandaag ook leuke kaart uit china van een mooie berg! en een leuk kaartje uit spanje!
en cynthia ben erg benieuwd naar die kaart ![]()
Maandag zijn 4 van mijn kaarten geregistreerd: Spanje, Hongarije, Duitsland en Amerika. Gisteren ook Brazilië.
Heb nu alleen Nederland en Japan nog travelling.
Vandaag weer zulke leuke kaarten in de brievenbus, eigenlijk geen tijd om met vakantie te gaan ![]()
Een kaart van Antarctica met een bijbehorende eerstedag postzegel en stempel op de voorkant!
Een mapkaart + palmboom uit Florida.
En gisteren een mooie bedankkaart van het Hula eilandje voorbij Japan!
Ook nog een bedankkaart uit Australie.
ik had vandaag een mooi kaartje uit thailand, krijg zo weer zin om er heen te gaan ![]()
@ marifran ook een kaart uit antartica? en nog wel een offical!! cooooolll
Gisteren zijn zowel mijn Nederland kaart als mijn Japan kaart geregistreerd. Wel bijzonder, dat die 2 landen er even lang op gedaan hebben!
vandaag weer een mooie kaart uit portugal
enne hoe zouden jullie hier op reageren?:
*"I think you will never receive my card because I posted it since 53 days …
Bye
*eronder staat nog haar naam… is een kaart dat ik echt nooit heb gehad…
grin Dat klinkt wel heel zielig… Ik denk dat het gewoon bedoeld is om te weten of je de kaart gehad hebt… Maar het is wel vreemd verwoord! :paranoid:
Ik ga vandaag mijn TYPICAL DUTCH Notebooks versturen! Spannend!!! Heb echt super leuke notebookjes gevonden bij de VVV met typische Nederlandse taffereeltjes er op. Me = Happy! :zon02:
leuk dat je je notebooks op de post doet…
enne ja ik heb die kaart helaas nooit gekregen… dus kan het niet helpen dat die nog niet aangekomen is… maar wie weet komt die kaart ooit nog eens aan ![]()
Mijn notebooks zijn goed aangekomen bij de eerste twee deelneemsters!
Eéntje is er inmiddels ook alweer klaar mee en gaat hem verder versturen! Gaat lekker! ![]()
Liefs,
Caroline
@ caroline leuk hoor!! en spannend wat je terugkrijgt! weet je vriend dat het gemaakt wordt en eraan komt of heeft hij nog geen flauw idee…?
Nou… Hij heeft dus geen flauw idee! Maar dat is juist de bedoeling, want ik wil het als verrassing aan hem geven!
Wanneer maakt niet uit, daar vind ik nog wel een gelegenheid voor! ![]()
ik had vandaag een leuk kaartje van een belgische uit duitsland! ik zag dat ik inmiddels alweer 9 kaarten mag versturen… had ook niet door dat er de laatste dagen alweer zoveel geregistreerd waren dat ik er nog maar 4 onderweg heb…
enne carolina, gaat al lekker met die notebooks en leuke verrassing ![]()
Leuk hoor. Meteen opgegeven en ga nu meteen de kaarten schrijven.
Groetjes,
Ans
hey ans,
welkom op de site en leuk dat je ook met postcrossing begint! ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd als ik en vele anderen hier ![]()
groetjes wendy
Hallo alle postcrossing mensen!
Dit topic heeft de 1.000 reacties bereikt, gelieve verder te discussieren in deel 2!
Groetjes, Maartje
Woohoo!! Gister een kaart uit Taiwan!
En ook nog een uit Duitsland!! :evil:
't BLIJFT gewoon leuk!!
@bloem29: ik zag dat je 12-14 okt naar Madrid gaat, ik ga 14-16 okt naar Madrid!! Grappig zeg!
:zon02:
ja ik ‘moet’ (hahhahahahaa) voor werk naar Madrid, hoop echt dat ik igg tijd heb om t centrum in te gaan en wat kaartjes te scoren!! hahahah
ik had vandaag gewoon voor het eerst sinds dik 3 mnd GEEN post!! nix noppes nada :crybaby:
Haha! Relaxte baan!! Doe mij ook zo 'n job! ![]()
Geen afstudeerder nodig toevallig? (A)
Ik heb nog een stapeltje kaarten uit Spanje liggen, maar ik ga dr ook zeker nieuwe inslaan ![]()