Hoi Carolina,
Nee je kunt niet zien dat je op inactief staat. Dat zou ook niet handig zijn, mensen weten dan dat je er mogelijk niet bent!!!
Het is zo dat de computer het weet en dan je adres niet doorgeeft aan mensen die een nieuw adres opvragen.
Best wel handig.
@Carolina: ik kon nergens iets van een reactie ontdekken, dus die zal wel niet gegeven zijn. Superleuk inderdaad om te zien dat je kaartje is aangekomen. Die naar Duitsland zal ook wel niet lang op zich laten wachten.
Ha Dea, leuk hè die eerste kaart!
Reaktie moet in het mailtje staan, kon ik de eerste keer ook niet vinden:D
Hurrah! Postcard arrived.
Ik vroeg me inderdaad af wat het verschil is tussen inactief zijn of gewoon geen nieuwe adressen aanvragen.
**» Sent: 87 postcards**
» Received: 72 postcards
**» Traveling: 9 postcards out of 9 ([?](http://www.postcrossing.com/help/how-many-postcards-can-i-send))**
**» Sent distance: 367,373 Kms (228,275 miles)**
**» Received distance: 211,040 Kms (131,134 miles)**
Ik heb nog steeds een groot verschil tussen versturen en ontvangen (en km’s). Meld me dus niet af.
De kaarten worden wel op tijd geregistreerd en bedankt door mijn zoon en door mij later persoonlijk bedankt.
@ marifran als je inactief bent wordt jouw adres dus niet uitgegeven,. ideaal dus als je mensen niet te lang wilt laten wachten op een reactie. in jou geval heb je iemand voor de brievenbus liggen, dus maakt t nix uit!
Even de nieuwe stand
» Sent: 87 postcards
**» Received: 75 postcards**
**» Traveling: 9 postcards out of 9 ([?](http://www.postcrossing.com/help/how-many-postcards-can-i-send))**
**» Sent distance: 367,373 Kms (228,275 miles)**
**» Received distance: 213,913 Kms (132,919 miles)**
Zomaar 3 kaarten in de bus! Duitsland, Finland en FRANKRIJK (had ik nog niet)
Tweede kaartje is geregistreerd door het meisje in Duitsland. Ze vond de koeienkaart leuk ![]()
Goeie tip om je account op inactief te zetten tijdens je vakantie. Ik ga in oktober 3 weken weg, dan ga ik dat ook maar doen.
Wauw, mijn kaart naar Finland is nu al geregistreerd! ![]()
En mijn kaartje naar de VS ook al! Dat gaat best snel. Al 3 kaarten geregistreerd ![]()
edit: waarom komt mijn avatar eigenlijk niet meer in beeld? Hij staat nog wel gewoon in mijn profiel en in het begin kwam hij ook bij mijn berichten ![]()
Zo ik was even tijdelijk gestopt met Postcrossing… maar gisteren weer 6 de deur uit gedaan… Finland, Usa, Duitsland, Japan, Litouwen en Estland… Had deze week 4 kaarten… 2 uit USA, 1 uit Duitsland en 1 uit Italie…
Er zijn nog 2 kaarten van mij traveling… Maleisie en Zuid-Zfrika… Beide al 35 dagen… ![]()
No mail to day en ook geen registraties. Het duurt allemaal wel vreselijk lang, zelfs de kaarten die er al makkelijk hadden kunnen zijn. Ik hoopte voor mijn vertrek nog wat registraties te krijgen, maar ben bang dat het niet gaat lukken. Helaas.
Hoi, Cyn even adempauze genomen en weer fris van start.
Xenomania kan nog makkelijk, in het weekend heb ik steeds de meeste aanmeldingen gehad, tot zondagavond toe!!
Heb vandaag een mooie kaart uit China, Lijiang, leuk hoor, ben ik zelf ook geweest in 2006. Ze heeft mijn naam erop gezet in Chinese karakters, echt SUPER!
Marifran, ok. Ik wacht nog geduldig af.
Kun je je naam hier ook neerzetten in het chinees?? Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet!
Haha, nee hoor dat kun je zo maar niet overschrijven :
http://lh3.ggpht.com/marifran8/SMpPWqdeyuI/AAAAAAAACbk/PpqleYK7Atk/s800/LijiangA.jpg
Hier is ook de voorkant, in zwart-wit, heb er zelf kleurenfoto’s van.
http://lh3.ggpht.com/marifran8/SMpPUlSubYI/AAAAAAAACbc/qUYLSqBWXAk/s800/Lijiang.jpg
Marifran, Cool thanks.
Dat je daar geweest bent, lijkt me geweldig.
In kleur zal het helemaal geweldig zijn, maar zo zwart wit laat wat aan de verbeelding over.
Nogmaals dank voor het delen.
leuk hoor!!
mijn echte naam blijkt heel bekend te zijn in het japans, dus elke keer als ik een kaartje uit japan krijg, hoor ik dat!!
gisteren 4 officials en vandaag 3. al had 1 official me 2 kaarten gestuurd!! leuk!! heb hem maar heeeeel hartelijk bedankt.!
en vandaag kwam ook mn mega swap collecters cards binnen, was dus echt supppperrrrr blij!!! ga ze morgen meteen op de site zetten! ![]()
Ik gister geen post, en had een berichtje uit Zuid-Afrika terug dat zijn mijn kaart nog niet had… Nou ja nog even afwachten dus… Maleisie (38dagen) reageert niet, is al 16 dagen niet online… Heeft 1 kaart verzonden en 0 ontvangen. Dus dat zal wel een verloren zaak zijn… Nou ja… we zien wel ![]()
Fijne dag!
ik had gister nog kaartje uit finland weer ![]()
Marifran, echt schitterend kaartje en is helemaal leuk als je er ook zelf geweest bent!
Ik gister een MEGA-gave kaart!! Een uit china, en dat was een tekening van net zoiets als Marifran der kaart. En die tekening was gemaakt op een kaart waarvan het papier met de hand gemaakt wordt en dat duurt 1 maand… Echt super!! Zal snel wel even een foto plaatsen
Hier doe je het dus voor!!!
![]()