+ Het grote Postcrossing topic +

Dea, ook namens mij welkom… en succes met het gezellige postcrossen

Als je vragen hebt, gooi ze maar in de groep, er is altijd wel iemand in de buurt om ze te beantwoorden.

Mijn kaart naar dat Hula eiland in de Pacific Ocean 1000 km van Tokyo is al in 10 dg aangekomen, leuke reaktie gehad.

Volgende kaart mag weer naar Japan.
Heb nog steeds 140.000 km verschil tussen verzenden en ontvangen!

ik had vandaag kaartje uit portsmouth engeland leuke map card :smiley:

No mail today en ook geen rgistraties. Heb er nog 3 te gaan, misschien red ik het niet om te wachten totdat deze binnen komen en vraag ik maar eerst de andere weer aan. Kan niet langer wachten.

Heb net 4 nieuwe adressen aangevraagd: Engeland, Duitsland, Finland and Lithhuania.
Kon niet wachten, wil graag versturen en ontvangen.

Ik heb vandaag 4 kaarten van Haarlem en Holland op de post gedaan en een kaart van een koe voor een meisje van 5 in Duitsland :smiley:

vanochtend werd mn 100e kaart geregistreerd en meteen daarna nog 3. Mocht er dus meteen 4 aanvragen en heb er nu 10 travelling. Ben alleen door mn europa-zegels heen dus heb hier nu een stack of cards liggen, allemaal klaar om verstuurd te worden, alleen de zegels moeten er nog op!!

@ Dea welcome :wink: wel nog ff je adres doorgeven voor NL vs NL RR!!

@bloem29: geregeld!

Had het wel zo ingeschat, m’n Duitsland kaart is na 79 dg geregistreerd, ze was in Asia!

Gisteren weer 2 verstuurd naar Canada en USA.

Ben benieuwd wat de postman vandaag weer brengt, heb nog heel wat tegoed:D

me too!!
al mn kaarten worden in 1x geregistreerd, vanochtend weer 2! kan t niet meer bijhouden! hahahah

@ marifran, beter laat dan nooit he?!

Sow, vandaag 8 kaarten verstuurd: 1 naar Finland, 1 naar de USA, 1 naar Duitsland, 1 naar Nederland, 1 naar Brazilië, 1 naar Spanje, 1 naar Hongarije en 1 naar Japan. Mooie collectie! :smiley:

De eerste die hiervan geregistreerd zal worden, zorgt ervoor dat ik er ook 9 travelling mag hebben. :cool:

ik heb ook mn 1e adres in NL gehad!!!

Gaat wel een stuk sneller met 9 traveling, liggen er weer 3 klaar, Finland , Taiwan en Kroatië.

Gisteren met dat mooie weer even naar het strand geweest , gelijk strand- en vuurtorenkaarten aangevuld, kwam goed uit al 1 verstuurd.

Heb er nog een stuk of 15 tegoed, ben benieuwd wat de postbode weer brengt. Gisteren 1 uit Brazilië.

Ik heb mijn postcrossingsprofiel zojuist op inactief gezet, daar ik volgende week toch op vakantie ga. Eer de kaarten die ik gisteren gestuurd heb geregistreerd worden en mijn adres geselecteerd wordt om naar toe te sturen, ben ik dus al weg… Zet het de laatste week van mijn vakantie wel weer actief. :slight_smile:

ga je dan zooo lang op vakantie?? :wink: fijne vakantie!!

No mail today.

Heb ook mijn profiel op inactief gezet. Ga maandag weg en kom pas 6 okt weer terug. Dus dit is wel zo eerlijk naar de andere. Anders moeten ze zo lang wachten op een registratie.
Zal het wel missen de kaarten en het versturen, maar ik ga daar weer nieuwe kaarten kopen.

Psies! Same here xenomania.

Ik ga volgende week donderdag en ook voor 3 weken. In het snelste geval zou ik eind volgende alweer iets kunnen verwachten. Vind het niet netjes als mensen dan heel lang moeten wachten tot hun kaart geregistreerd wordt.

Bovendien ben ik ook wel nieuwsgierig, stel dat over 2 weken inderdaad al mijn kaarten geregistreerd zijn en ik mezelf weer op actief zet, zal ik dan ook gelijk een bom aan kaarten krijgen?! Zou wel lachen zijn! :smiley: Welcome home Carolina! :wink:

Ik had vandaag trouwens wel nog een kaartje in de bus: mijn eerste uit Indonesia! Toch wel grappig had dus de letters ID als beginnen letters van de code, vond ik toch wel even verwarrend hahaha.

Bij de weg, even een update:

» Sent: 69 postcards
» Received: 71 postcards
» Sent distance: 293,770 Kms (182,540 miles)
» Received distance: 335,352 Kms (208,378 miles)

Gaat lekker! :smiley: :cool: :smiley:

Woehoe, mijn eerste kaartje is geregistreerd in Finland. Dat gaat best snel!

Goed zo Dea.

Tussenstand:
» Sent: 55 postcards

» Received: 52 postcards

» Sent distance: 196,317 Kms (121,986 miles)

Cool Dea! :slight_smile: Tof he, als je kaartje geregistreerd wordt. Had je er een leuke reactie bij?!

@Iedereen: Ik vroeg me ff af of anderen het kunnen zien aan mijn profiel dat ik op inactief sta. Ik heb het idee van niet namelijk.