Vandaag mijn kaartje naar US aangekomen na 9 dagen. Mag er nu 8 travelling hebben. Maar er zijn er nog 2 onderweg naar Azie, die doen er erg lang over. Maar nu dus 6 kaarten aanvragen, kunnen ze morgen mooi voor de vakantie op de post.
ik had vandaag een kaart uit letland… :tssk: ongelooflijk. een official. de kaart was zelf uit 1979. (print datum) er was al op geschreven en doorgekrast en vervolgens nog ff gauw een ID opgeplemt en thats that… sorry, daar kan ik nie echt blij mee zijn…
ik heb weer kaartje uit finland, wel een leuk grappig kaartje ![]()
No mail today, helaas.
Ik had vandaag een kaartje uit NY, Columbia University.
Postzegels zijn gekocht, dus ik kan de 6 kaarten op de post doen.
Jeeeeh, mijn kaartje naar Brazilië is vandaag geregistreerd! Kan nu weer 8 nieuwe kaarten aanvragen, maar dat doe ik na het weekend, want ik heb nu geen tijd.
Weet nog niet of ik zelf post heb, dat zie ik straks wel als ik thuis kom.
Helaas, geen post voor mij vandaag… Maar ja, heb dan inmiddels ook meer ontvangen dan verzonden kaarten hihihihi. Ik ga maandag of dinsdag nieuwe kaarten versturen, als ik het notebook af heb. Daar was ik nog niet echt aan toegekomen. :rolleyes: Gelukkig is er geen haast bij.
jullie zijn allemaal ook lekker bezig zeg!! ![]()
t lijkt bij mij weer minder te worden. ik had vandaag een officiele kaart uit chicago. een hele oude bladzijde uit het telefoonboek met plattegrond ofzo, helemaal verscheurd en groezelig… zucht…
Snap het ook wel hoor Bloem, als je zelf mooie kaarten verstuurd ben je niet blij met van die vodjes. Maar met een landkaart ? dat is toch eigenlijk een mapkaart ??:lol:
Ik had het van de week ook een beetje, wordt de laatste tijd bestookt door Duitslandkaarten, veel te saai, wil afwisseling!!
Maar vandaag 1 uit Polen, had ik nog niet, dus weer een nieuw vlaggetje.
De teller blijft al een paar dagen hangen op 79, bijna 9 traveling en weer iets meer variatie, we wachten af en gaan gewoon door !
Zo gaat dat !!! 1 uur later is nr. 80 ook geregistreerd en mag ik versturen naar Brazilie (had ik al) en Frankrijk, nog nooit ontvangen of verstuurd, hij gaat weer lekker :dope:
Hoi Marifran,
Wat gaat dat hard zeg, 9 kaarten traveling hebben.
Ik moet nog even wachten en dan ben ik blij met 8 kaarten.
Moet nog even geduld hebben. Voordeel is wel dat je meer plaatsen tegelijk krijgt.
Wat ik me wel afvraag, is of ja dan ook dubbele voor landen krijgt. Dus 2 x keer Finland is 1 serie??
nop, ik heb nog nooit 2x finland of 2x duitsland gehad…
heb dus nu 9 traveling naar 9 verschillende landen
Jemig Bloem29, 9 traveling. Moet ik nog even geduld hebben.
Maar dat is goed te horen dat er geen dubbele landen bij zitten.
Ik hou van variatie.
Klopt Xenomania, ik heb ook geen dubbele landen.
Ik denk dat wij zo snel gaan omdat we niet kunnen wachten, heb ook veel soorten kaarten in voorraad. Heb meestal binnen 5 minuten al een nieuw adres aangevraagd :D.
Heb me voorgenomen bij 10 adressen het rustiger aan te gaan doen.
In de vakantie zie ik wel hoe het gaat lopen mijn zoon wil in ieder geval af en toe de post op halen en scannen, maar ik zal niet altijd kunnen internetten, we zien wel. Registratie zal niet te lang gaan duren.
tja ik vind het nog steeds leuk ondanks de afgelopen (crappy) cards die ik gehad heb. ik heb er nu 99 geregistreerd gehad, dus nog 1 en ik heb er 100 verstuurd en mag er dan ook weer 10 tegelijk travelling hebben
zal eerst maar weer eens postzegels gaan bestellen want guess what… die zijn alweer op!!
Hoi, ik ben gloednieuw op dit forum en kwam dit topic tegen. Wat een leuk idee, lijkt me fantastisch om kaartjes vanuit de hele wereld te krijgen. Ik heb me dus meteen aangemeld en 5 adressen opgevraagd. Morgen gaan er kaartjes naar Finland, USA, Australië, Singapore en Duitsland. Ik ben benieuwd!
Hallo Dea,
Welkom en happy postcrossing
Doe zelf ongeveer 5 maanden mee en vind het nog steeds leuk om te doen. Mag er nu zelf 7 traveling hebben en bijna 8.
Het is wel een verslaving, maar oh zo leuk.
Xenomania, bedankt, ook voor je berichtje op het postcrossingforum ![]()
hey dea, welkom op wereldwijzer! en met het postcrossen het is echt super leuk, ik ben nu meer dan een jaar lid, ga niet zo hard als sommigen hier, maar heb er wel veel plezier in!
Dea, graag gedaan ![]()