+ Het grote Postcrossing topic +

Jeeeeeeh, vandaag 3 kaarten in de bus: 2 postcrossingskaarten (waarmee ik nu op 67 verzonden en 69 ontvangen kaarten sta hahaha) en 1 uitnoding voor een bruiloft, daar gaan we tijdens onze vakantie in NL naartoe.

Zo Finland was aangekomen en weer een volgende onderweg.

NL is inmiddels de 100.000 gepasseerd, als je dat nummer hebt lijkt het net een hoofdprijs :lol:, ik heb inmiddels al nr 100321.

no mail today,

zat vandaag niet tussen de gelukkige

Toch nog een registratie: Italië. Het duurde wat langer, omdat hij is een dierenarts in opleiding en is al even niet online geweest vanwegen examens. Nou dat is hem vergeven.
Wacht nog steeds met aanvragen, hoewel ik er al wel 3 mag sturen, maar ik hou nog even vol.

Jawel, tis mogelijk, na 121 dagen is mijn kaartje naar Hawaii geregistreerd, helaas geen text erbij, al ben ik nu toch wel benieuwd waarom dat ie er zo lang over gedaan heeft, maar okee, hij is aangekomen en dat is het belangrijkste.

Verder had ik vandaag een kaartje uit het mooie Zwitserland, 3 dagen heeft ie er over gedaan.

121 dagen!!! wooooowwww…

121 dagen zo dat is een hele tijd, wel jammer dat die persoon er verder niets bij laat horen…

was van mij ook weer kaartje geregistreerd, ben alleen vergeten wel land :blush: maar goed ga morgen denk ik weer eens wat adressen aanvragen, heb vandaag wel superleuk kaartje naar vriendin op de bus gedaan :smiley:

Van mij is mijn USA kaart nu ook geregistreerd. Heb nu alleen nog Brazilië travelling, inmiddels 11 dagen… Zal ik erop wachten…!!!

En ja… 121 Dagen is wel heeeeel erg lang! Wellicht is er dan toch ook nog hoop voor mijn Brazilië kaart die al geruime tijd expired is. De gebruiker is ook al lange tijd niet meer op de site geweest. :rolleyes:

Ik vandaag een mail van postcrossing zelf dat iemand mijn kaart had ontvangen maar niet kon registreren… Maar er staat geen gebruiker bij, dus weet ik toch nooit voor wie dat was!!! Vaag!

Hoi Cynthia, nee het is dan volgens mij de bedoeling dat je even reageerd en dan zeggen ze wel van wie het afkomt. Denk dat ze op deze manier willen weten of ze de goede persoon hebben.
Denk ik, maar weet natuurlijk niet zeker.
Succes

ik had vandaag 3 kaarten… een bedankkaartje uit italie en 2 postcrossingkaarten waarvan 1 uit amerika en 1 uit finland… vooral die uit amerika is wel heel mooi en is van een kindje van 6 die zo wat over de wereld leert :wink:

ik ga weer kaarrten versturen naar duitsland, finland, frankrijk en taiwan!

Heb vandaag een kaartje uit Amerika gekregen. Met leuk info en diegene is jaloers op het werk wat ik doe. Soms wel leuk om te horen dat ik een geweldige baan heb, nou ja, het is hoe je het bekijkt. Het is niet altijd even rooskleurig.

Globeskater: kindje van 6, die leert zo nog wat. Wel een leuk idee.

Ha, Globeskater, ik zag je naam op de rol voorbij komen!

Cyn, wil apart zo’n mailtje, heb je al iets gehoord?
Toch wel goed dat adressen proberen te achterhalen. Lijkt me voldoende als ze de Nl nrs en de Nicknames hebben.

Vandaag 2 kaartjes uit Finland, allebei een map-card, gelukkig wel een beetje verschil. Eentje van een meisje van 10.

Kaartje vanuit the States in de bus. Chicago om precies te zijn. :slight_smile:

vandaag geen postcrossing kaartje maar wel 1 van mijn mams :smiley:

Geen kaarten vandaag.

Ik ook niet en ik heb ook niets “travelling”. Soms hou ik even pauze, anders wordt het een beetje te duur. Voordat ik naar Nepal ga vraag ik nieuwe adressen aan, ga ik die van daar versturen.
Ik wacht alleen nog op een kaart uit Beijing, die jongen mailde laatst maar nog steeds niks.

Kaart naar Portugal geregistreerd, nog 3 traveling. Ik wacht ook nog even met nieuwe adressen. Vraag nieuwe aan net voor mijn vakantie.
Is wel moeilijk dat wachten, maar ik houd moet.