**» [Received](http://www.postcrossing.com/receivedPostcards): 120 postcards**
**» [Traveling](http://www.postcrossing.com/sentPostcards): 10 postcards out of 10 ([?](http://www.postcrossing.com/help/how-many-postcards-can-i-send))**
**» Sent distance: 550,698 Kms (342,188 miles)**
**» Received distance: 377,361 Kms (234,481 miles)**
Nog steeds groot verschil in afstand tussen verzonden en ontvangen:confused:!
Xenomania je gaat lekker… Japan en Venezuela… Vooral die laatste is apart:thumbsup:!!
Hier gisteren 6 kaarten tegelijk geregistreerd en maar direkt 6 nw verstuurd.
Van de laatste 12 ontvangen kaarten waren er maar liefst 6 uit Duitsland, mag wel weer wat meer variatie.
Dacht bij 120 dat ik er 1 meer mocht verzenden:D, maar dat kan pas weer bij 150. Eigenlijk wel beter zo !!!
Ik had deze week 2 kaartjes, 1 uit Dld en 1 uit Oostenrijk. Verder zijn er 5 kaarten weer aangekomen, dus zo 5 nieuwe opvragen. Hierbij mijn stats, bij mij ligt het allemaal redelijk dicht bij elkaar:
» Sent: 86 postcards** » Received: 81 postcards » Traveling: 4 postcards out of 9 (?) » Sent distance: 246,001 Kms (152,858 miles)
**» Received distance: 249,356 Kms (154,943 miles)
5 nieuwe kaarten: Dld…, Fld…, Frankrijk, Zwitserland en EGYPT !!! Leuk, want dat is voor mij de 1e keer.
Gisteren zomaar 3 kaartjes in de bus: Fld, Belgie en USA. En net het berichtje dat mijn Thailand kaartje na 8 dagen is aangekomen. Dus nog even een extra aangevraagd om te versturen, naar Zweden. Vandaag gaan er dus 6 op de post.
Ben met een aantal kaarten (veel kaarten) heeeel erg blij!! Vind het leuk om een nieuwe bestemming te leren kennen dmv zo’n kaart… Heb ook aan mijn muur van die plastic “fotobladen” waar ik alle kaarten inhang… Er hangen nu dus zo’n 60 kaarten aan mijn muur
Ik heb mijn kaarten in een plastic hoesje in een album. Heb niet veel plek om ze allemaal op te hangen. Kijk wel regelmatig in het album en mag het ook graag aan iedereen laten zien.
Ze vinden het echt geweldig.
Geef dan ook meteen de site door, je weet nooit.
Leuk toch!!! Ik vind het ook super leuk om kaarten te krijgen… maar soms als de postbode dan niks voor me heeft… ben ik best teleurgesteld… Zeker als je een paar dagen niks krijgt… Maar vandaag had ik een kaart uit Brussel… Mijn pa belde de code door maar die klopt niet!!! Maar hij is ook wel een beetje kippig Dus zal straks zelf maar kijken
J, ik vind het ook wel een tereulstelling als er niks is en hoop dan stiekem dat de volgende dag er twee komen of meer.
Brussel, zie hem wel op je site.
Gister geen post bij mij… Wel 3 geregistreerd… Duitsland/Finland/UK… Nu weer even wachten tot ik er weer een stuk of 6 kan aanvragen. En dan weer schrijven…
Cyn - De grote 3 zijn geregistreerd!!
Als je kijkt naaar het totaal ontvangen en verzonden nemen zij de helft van het aantal kaarten in beslag. Bij mij tenminste, maar zal overal wel zo zijn.
Hier gaat het gestaag… maandag 3 ontvangen waaronder een hele leuke Kaj Stenvall en gisteren 1 Dld.
Even rustig met de registraties, komen straks weer tegelijk :lol: