Toe maar, nog meer kilometers. Ja ja.
Dat is helemaal niet zo persoonlijk hoor. Het hangt helemaal af van het onderwerp. Dit is nu het tweede notebook waaraan ik meewerk. De eerste was voor een dochtertje. De moeder vond het leuk om wat wereldse wijsheden aan haar dochter mee te kunnen geven. Deze, die ik nu heb, heeft als thema: winterse feestdagen. De starter wil graag weten wat de traditie van de feestdagen all over the world zijn en ze wil ook weten hoe wij die vieren.
Daar kun je dan over schrijven.
Of je mee werkt aan een notebook is helemaal aan jezelf. Ik lees altijd wel even op het forum of er nog nieuwe gestart gaan worden, als het onderwerp me aanspreekt, dan doe ik mee. Ik sta er nog bij een stuk of 5 meer op de lijst, maar die heb ik nog niet gehad.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is!
![]()
Liefs,
Carolina
Hoi Carolina,
Ja, dank.
Ik vind het erg leuk dat men dat doet en dat er zoveel mensen zijn die daar aan mee werken. Ongeloofelijk. Denk dat ik ook maar eens wat rond ga kijken. Ik wacht eerst maar even “Typical Dutch” af en zien hoe dat gaat.
Dank voor je info, is erg duidelijk.
Christa
mijn kaartje naar duitsland is geregistreerd wacht denk ik nog even met aanvragen nieuw adres!
Kaartje naar Amerika geregistreerd, heeft er 7 dagen over gedaan.
Kon het toch niet laten en heb meteen nieuw adres aangevraagd: Amerika.
Ik vind het moeilijk om geen adres te vragen als je er 1 open hebt staan.
Misschien volgende keer wat langer volhouden, om zo verdere adressen te krijgen.
![]()
Kaartje naar Frankrijk is aangekomen na 8 dagen. Ik wacht nog even tot ik wat meer adressen kan aanvragen. Wel heb ik 2 berichtjes verstuurd (Taiwan en China) dat mijn kaartjes al 35 dagen onderweg zijn, wie weet werkt het net als toen bij die Russische dame.
Ik gister een kaart uit Estonia… vreselijk lelijke kaart… haha… Kreeg gewoon een oude kaart van Nederland
Nou ja goed…
mijn kaartje naar estland is geregistreerd, kreeg ook berichtje uit frankrijk of ik al een kaart van haar had ontvangen, maar nog niets gezien…
Het is weer even wennen na al die exotische adressen, maar ik mag na ruim 2 maanden weer een kaart naar Duitsland sturen en inmiddels de 20e, naar Finland.
Mijn kaartje naar Zuid Arika in 28 dagen, nieuw adres: Poland
ik had kaartje uit duitsland met foto van haarzelf en haar hondje…
hahahaha ik weer 2 adressen aangevraagd en weer 1 naar een goede private swapper-vriendin van me!! hahahaha… das echt grappig!!
jeej mijn kaartje naar china die al verlopen was is na 83 dagen toch geregistreerd!
He Globeskater, dat is mooi. Heb je een leuk bedankje gehad?
Top.
Zoooooo, 83 dg, goed dat ie alsnog boven water is gekomen.
Heb er ook weer 1 klaar liggen voor Shanghai, hoop dat die sneller gaat.
Er was er gisteren één aangekomen in China na 11 dg, kan gelukkig ook anders.
Marifran, 11 dg is wel snel.
Heb zelf 1 onderweg naar Thailand 28 dagen (12 dg geleden online) en Italië 20 dagen (10 dg geleden online). Zeker nog vakantie periode, ik moet toch ook nog dus het kan best. Dit moet toch ook anders kunnen. Zet anders even dat je even niet mee doet, dat kan toch ook. Hoeven mensen niet zo lang te wachten.
Mijn kaartje naar de UK is ook geregistreerd! Het gaat behoorlijk snel deze lichting. Heb van de 8 kaarten nu nog maar 2 kaarten traveling in 8 dagen. Niet slecht, vind ik. ![]()
Bij mij zijn er ook weer kaartjes geregistreerd, maar wacht even tot het einde van de week tot ik ga versturen (postzegels zijn ook op…), dan heb ik er mooi 7 travelling voor ik op vakantie ga. Helaas nog geen reactie op mijn berichtjes naar China en Taiwan.
Zelf 2 kaartjes ontvangen, eentje uit Polen en een heel grappig kaartje uit Finland van tekenaarster ‘Virpi Pekkala’. Zo eentje had ik er nog niet, dus een leuke verrassing.
ja en ze heeft me adres gevraagd om nog bedankkaartje te sturen van haar stad ![]()