+ Het grote Postcrossing topic +

2 kaarten in de bus vandaag, 1 uit USA en de 9e (deze maand) uit Duitsland. Maar dit keer wel een bijzondere, van haar reis naar Togo, echt mooi!

Ik mag een kaart sturen naar USA, liefst over scouting:eek:, waar vind je zoiets ??

uhm… bij een scoutingclub?! :wink: :stuck_out_tongue:

Vandaag een kaartje uit de US - Idaho. En er was weer een kaartje geregistreerd, Finland ditmaal… maar geen berichtje, volgens mij is dat voor het eerst dat er helemaal niks in het berichtje staat, alleen geregistreerd… beetje saai.

Net 3 kaartjes aangevraagd, hoe verassend: USA - Fld - Dld … ach, zolang ik er maar mooie voor terugkrijg :lol:

Uhm, scouting, tja, das niet zo BIG in Nld als in de US, wat Carolina zegt, misschien checken bij een scoutingclub.

net een nieuw adres aangevraagd, naar zuid-afrika. wel jammer want heb die persoon net gisteren een dikke envelope gestuurd… nou ja, komt er nog een verassing achteraan!!

Bedankt voor de scouting tips, heb er 2 telefoontjes aan gewaagd, maar niets opgeleverd. Gelukkig had hij nog meer wensen.

Bloem , gaaf Zuid Afrika, heb even gekeken, er wordt daar enthousiast geposscrossed dus mijn tijd komt ook nog wel!

Heb gisteren m’n bedankjes naar de website (via handtekening) gecopieerd, leuk om terug te lezen, nu kan ik de mail weer opschonen.

Cool! Mijn kaart naar Japan is gewoon in 5 dagen geregistreerd!

Carolina: 5 dagen, dat is wel heeeeeel snel hoor. Speciale levering ofzo!!

Ik denk 't! Maar ik heb er niets speciaals voor gedaan. Plak er zelfs nooit een “express” of “luchtpost” sticker of iets dergelijks op, want die kan ik hier in Jerez op de een of andere manier niet vinden.

Vind het behoorlijk bijzonder, dat de post toch blijkbaar ook heel snel kan werken! grin

Ik had vandaag trouwens zelf geen post, helaas… :rolleyes:

je kunt ook gewoon op de kaart/ envelope schrijven “per avion/ express mail”
no problemo!

ik had er vandaag 3
1 uit singapore van de formule1, met de vraag of ik de kaart leuk vind… nou nee, niet dus… maar goed, kun je ook weer niet zeggen he?!

grin Ik heb meestal geen ruimte meer om er nog iets meer op te schrijven. Dus dat doe ik dan ook niet. Heb gemerkt dat het hier toch niets uitmaakt. Soms gaat de post heel snel en soms ook heel langzaam, maakt niet uit hoe het verstuurd is.

Een voorbeeldje: ik wacht nu al twee maanden op een aangetekende brief vanuit de omgeving van Marbella, kun je nagaan… :rolleyes:

Hey tof: Mijn kaart naar Canada is óók mooi in 5 dagen geregistreerd! :smiley:

Toevallig mijn kaart naar Canada ook in 5 dagen binnen en de volgende mag naar Japan, maar niet ‘gewoon’ Japan maar een eilandje dat 1000 km verderop ligt in de Pacific Ocean : Chichijima of Bonin Islands. Ze dansen er Hula en spelen de ukelele klinkt echt zo gaaf !!! Denk dat ik daar vannacht maar eens van ga dromen :lol:

Ik had een kaart uit taiwan… had er 4 dagen over gedaan… :smiley:

Een van die eilanden is Iwo Jima, daar is heel hard gevochten aan het eind van WO II. Daar heb je hoop ik niet van gedroomd…

Oei, Kingfishererik wat een ouwe koeien! Als je met dat oudzeer blijft zitten kun je bijna niet meer reizen.

Zelfs ik ben nog van na die tijd:nod:.

Dit is wat ze schrijft over haar eiland, het heet in ieder geval anders

I live in a small island called Chichijima of Bonin Islands. Though it belongs to Tokyo, it’s about 1,000km away from central Tokyo. We can see tropical flowers, palm trees and beautiful beaches here.
I like hula(dance), playing ukulele and I also love to perform traditional dance of Ogasawara, called “Nanyou-Odori”.

Blijft nog steeds apart met m’n afstanden, Portugal is weer geregistreerd en m’n volgende adres is Australie.

» Sent distance: 302,434 Kms (187,924 miles)

**» Received distance: 180,389 Kms (112,089 miles)**

Dit is de huidige stand, ben benieuwd wat de post vandaag nog brengt?

Marifran, geen oude koeien hoor. Ik kende die Bonin eilanden niet en het klonk wel tropisch (bijna als bounty eiland :)). Toen ging ik ze opzoeken en kwam ik er achter wat de geschiedenis was.

Yes, ik doe ook weer mee.
Kaartje naar Duitsland geregistreerd in 9 dagen. Nieuw adres: Duitsland.
Vandaag zelf geen kaarten gehad.

Er zijn nog geen kaarten van me geregistreerd vandaag, maar ik heb wel een kaartje uit de Chech Republic ontvangen. Ook heb ik weer een notebook ontvangen! :smiley:

Carolina, dat gaat wel lekker, ook wat kilometers betreft Chech Republic.

Ik ben toch een beetje nieuwsgierig naar zo’n notebook. Waar komt deze vandaan en wie is er mee begonnen en wat schrijf je dan zoal. Als ik vragen mag tenminste. Ik lees er wel over, maar je leest niet echt iets inhoudelijk, misschien te persoonlijk!
Je hoeft niet te reageren als dit te persoonlijk is.
Dank in ieder geval.

Groetjes

Hey, wel nog een registratie: thailand is in 6 dagen aangekomen. :smiley: