+ Het grote Postcrossing topic +

@ marifran… hahaha je geeft ze een vinger en ze willen meteen je hele hand :stuck_out_tongue:

ik had een kaartje uit Moldavie die hoor je ook nog niet zo veel :wink:

Kaartje naar Spanje geregistreerd, hij was met vakantie. Nieuw adres: Portugal.

3 Kaarten vandaag in de bus! Finland, Duitsland en mijn eerste uit Polen! :smiley:

Post was hier laat, maar toch eenkaartje uit Wyoming, Amerika. Mooie met wilde Elk in de sneeuw. She is net een maand postcrosser.

Portugal is populair! M’n Japan kaart is in 6 dg geregistreerd en mag nu ook weer naar Portugal.

Ja, ik denk dat er soms even van tijd tot tijd landen uit springen waar de post vanuit Nederland heen gaat.
Dit keer is Portugal aan de beurt.

Ik had vandaag een kaartje uit Spanje, soort van kleine mapcard van A Coruna. Helaas nog geen kaarten van mij aangekomen, dus ik kan nog geen nieuwe versturen… een paar zijn al een tijdje onderweg, 2 van 30 dagen. Ik wacht nog even met berichtje sturen tot komend weekend.

ik ga morgen denk ik weer eens 3 nieuwe adressen aanvragen!

had vandaag een superleuk kaartje in de bus van 1 van de actiefste postcrossers uit de USA!

en vandaag alweer een leuk kaartje uit de USA in de bus, ditmaal uit maryland!

Al weer de 8e kaart uit Duitsland ontvangen in de maand augustus!!!

Mooie kaart hoor, maar is nu wel tijd voor meer variatie!!! Er zijn nog zoveel landen waar ik nog niets van heb.
Heb nu al meer dan 110.000 km verschil.

Ik ook al een Amerikaan (se) met een mooie zelfgemaakte zwart wit-landschapsfoto.

No mail today.

ik ga vandaag 3 kaarten versturen naar duitsland, usa en estland

Vandaag een kaartje uit Finland ontvangen. Is maar liefst 32 dagen onderweg geweest! :rolleyes:
Mijn 8 kaarten zijn nu 3 dagen onderweg… Ben benieuwd welke als eerste zal aankomen.

Ik gister en vandaag 1 uit USA… gister 1 van een Amish dorp, en nu 1 van de San Diego Zoo… :smiley: Nice!!!

ik vandaag alweer derde kaart op rij uit de USA ditmaal uit Las Vegas van een gezin echt super leuk!

Mijn kaart naar Duitsland is in 4 dagen geregistreerd!
Kaartje uit Finland ontvangen. :slight_smile:

No mail today en ook geen registraties. Gaat even niet zo snel.

Hey, mijn kaartje naar Finland is ook geregistreerd in 4 dagen! :smiley: