+ Het grote Postcrossing topic +

ja ze laten iets weten, maar ik ben niet zo happig op om op tv te komen hoor!! denk dat het ook vrij moeilijk is om iets te maken wat leuks is voor tv!

mn kaartje naar hongarije ook geregistreerd (3dg) en weer 1 aangevraagd, china. nu dus 9 travelling waar van GEEN duitsland :stuck_out_tongue: er komt dus verandering in! Ik nu 10 kaarten verschil en ‘maar’ 45 km minder recieved (en 10 kaarten) dan verzonden…

» Sent: 65 postcards

**» Received: 63 postcards**

**» Traveling: 7 postcards out of 8 ([?](http://www.postcrossing.com/help/how-many-postcards-can-i-send))**

**» Sent distance: 202,393 Kms (125,761 miles)**

**» Received distance: 225,488 Kms (140,112 miles)**

is weer wat send distance bijgekomen nadat er weer kaarten zijn aangekomen ga na weekend weer nieuwe adressen aanvragen :wink:

» Sent: 62 postcards

**» Received: 55 postcards**

**» Traveling: 8 postcards out of 8 ([?](http://www.postcrossing.com/help/how-many-postcards-can-i-send))**

**» Sent distance: 271,149 Kms (168,484 miles)**

**» Received distance: 172,048 Kms (106,906 miles)**

Nog steeds 100.000 km verschil, vind het wel bizar!

M’n Duitse kaart is expired en heb er Spanje voor terug gekregen, zelf denk ik dat ze gewoon lang op vakantie is.

Bloem - wel gaaf die reactie van MbH, ben benieuwd waar het op uitdraaid?
Heb in NL pas een profiel gezien met ook een uitgebreide collectie.

En die Juliee in US slaat tot nu toe wel alles, 10 duizenden. Heb haar 2 kaarten gestuurd en ze staan al op haar site plus een heel enthousiaste reactie. Daar doen we het ook voor, nietwaar !

http://wiki.snaaijer.nl/index.php/Main/POSTCROSSING#Postcrossing
Ik spaar heeeel veel verschillende vlaggetjes:lol:

Hoi Marifran,

Leuk gedaan zo die site met kaarten en wereldkaart enzo. Ik vind het geweldig. Ik ben toch niet zo goed met de computer dat ik dat allemaal kan. Beetje jarloers best wel.

Happy postcrossing

Gezellig! Vandaag gewoon 4 kaartjes in de bus! :slight_smile: Waarvan 3 postcrossing kaarten (Engeland, Nederland en Finland) en één kaartje nog ter gelegenheid van ons nieuwe huisje. :smiley:

Mijn Finland kaart is ook geregistreerd en daarmee… Mag ik vanaf nu in totaal ook 8 kaarten sturen! HOERA! :cool: Heb op het moment alleen ff geen tijd, dus dat doe ik morgen wel, dan heb ik de ochtend toch lekker voor mezelf en heb ik ook tijd om gelijk naar het postkantoor te gaan voor nieuwe postzegels. Gaat snel! :rolleyes: :wink:

mijn kaartje naar litouwen na 2 dagen aangekomen, straks terug in breda kan ik er dus weer 2 versturen :smiley:

No Mail today

Xenomania thanx :redface:
Ik alleen een lieveherenbeestje, maar wie het kleine niet eert …

Vanmiddag nog even een stapeltje van m’n favo kaarten gekocht,
schaatsers bij de Kinderdijk molens, krijg er altijd wel leuke reacties op.

Jeeeeeh, mijn kaart naar Amerika is nu ook geregistreerd! Heb nu dus geen kaarten meer traveling, ga morgen dus gelijk 8 nieuwe adressen aanvragen! :smiley: :cool:

@ Marifran, dat is ook mijn favo kaart!! hahahaha :smiley:
en ik denk dat ik Julie wel ken, heb we eens met haar geswapt geloof ik… heeft heeeeel veel mapcards

Even een vreemd vraagje:

Als jullie nieuwe adressen aanvragen… Hoe doen jullie dat dan? Eén voor één, dus ééntje aanvragen, schrijven en dan de volgende? Of allemaal tegelijk en ze dan pas allemaal schrijven?

Just out of curiosity. :wink:

Liefs,
Carolina

Ik vraag ze allemaal tegelijk aan. Hoeveel weet ik nooit van te voren. Als land 2 India is, dan zou ik denken: mooi voor vandaag. Krijg ik Nederland en dan Finland, dan wil ik ook een derde kaart.

Ligt aan de registraties, dat vraag ik meestal ook weer aan, kan nooit zo lang wachten.

Kaart naar Amerika geregistreerd in 6 dagen, echt snel. Nieuw adres weer Amerika.

Over het algemeen probeer ik er een paar tegelijkertijd aan te vragen, minimaal 3, want dan zit er meestal ook iets buiten Europa bij. Maar afgelopen week is er weinig gebeurd op postcrossing gebied voor mij, dus toen ik er 2 mocht aanvragen, heb ik dat ook gedaan, allebei Europa.
Maar ik vraag er dus een paar aan en dan ga ik pas schrijven. Meestal probeer ik dan ook nog even te kijken of ze speciale wensen hebben, dus het kan best zijn dat ik dan nog iets wil kopen ipv een standaard kaart sturen en dan gaat er een dagje extra overheen voordat ik 'm op de post kan doen.

Ik hoop dat ik vandaag een leuk kaartje krijg… :smile:

Blijft toch echt toeval denk ik, ik vraag altijd direkt een nieuw adres en heb toch heel veel ver-weg adressen.

Ga mezelf wel wat inhouden wat betreft Finland, van de 62 verstuurde kaarten zijn er 18 naar Finland gegaan, beetje uit verhouding zou ik denken.
Dus probeer de kaart nu een paar dagen te laten liggen, is alleen nog niet gelukt :lol:

Ik vraag ze meestal ook allemaal te gelijk aan. Vandaag ook weer. Had niet zoveel kaarten meer in huis, dus ik dacht, wellicht doe ik er maar een paar… De eerste 4 waren al okay: Finland, USA, Canada en Brazilië. Tja, daarmee moet ik sowieso toch al naar het postkantoor voor postzegels voor buiten Europa, kan ik gelijk ook nieuwe kaarten gaan kopen, dus heb meteen ook maar de overige 4 aangevraagd: Duitsland, Thailand, UK en Japan. Best cool dus! :smiley: :cool:

Wel hebben 3 van de 8 profielen totaal geen info… Dat vind ik toch een beetje jammer altijd…

Post uit Duitsland, Servie (die had ik nog niet, altijd leuk) en een mooie kaart van Malcolm X uit Amerika. Goeie score op de zaterdag!

ik vraag een nieuwe kaart aan, wanneer er 1 geregistreerd wordt. mij maakt het ook niet uit of het finland of duitsland is, die zijn snel over, vaak betrouwbaar en sturen weer!! en ik heb er nu meer travelling, dus altijd nog 6 anderen buiten USA, DE en FI

ik ben vandaag naar Lille geweest en ik snap waarom er zo weinig franse postcrossers zijn. alleen kaarten van Lille waren 50 of 40 ct, maar alle andere minimaal 1 euro maar ook gewone kaarten gezien voor 3,15!! belachelijk… wel een goede deal gevonden… winkeltje met 70% korting… 50 kaarten gekocht en ipv 97 euro was ik 27 kwijt!! hahahah… lachte me dood en wij, 2 postcrossing meiden werden uitgelachen door t winkelpersoneel!! lachen hoor!

Bloem lekker je slag geslagen gisteren !!

Ik heb nog een stapeltje Spaanse en Franse kaarten van de vakantie over maar verstuur ze bijna niet meer. Sommigen ben ik aan gehecht geraakt, zoals Alhambra bv, kijk nu toch anders tegen postkaarten aan als een half jaar geleden.

Verder blijf ik aan het km’s vreten, 2 nieuwe adressen Canada en Maleisie (Kota Bharu). China, Japan, USA, Litouwen, Spanje, Finland nog onderweg.
2 kaarten ontvangen uit Duitsland en Zuid Engeland.

Oh ja, had aan een voetbalfan in Portugal 8 kaarten van F’noord spelers gestuurd (zo, was ik daar vanaf!) Nu is hij helemaal in de gloria en wil hij voetbalkaarten met me swappen :lol::lol: