Mijn kaarten naar Finland, Zuid Afrika en Amerika zijn geregistreerd en de laatste twee zijn tevreden met de speciale kaarten die ik had uitgezocht. Die Finse schreef niets terug, zelfs niet simpel Thanks, saai…
grin grappig
Voor wie ook wel eens aan Notebooks of Round Robins doet:
![]()
ik mag kaartje naar de fillipijnen sturen
ze is nog maar net begonnen maar heeft al de meeste kaarten uit NL haha
had ook kaartje van nederlandse uit duitsland in de bus, ik was de eerste persoon die ze kaartje stuurde ![]()
Kaartje ontvangen uit Zwitserland, niet veel tekst. Jammer
Ook een kaartje naar Duitsland geregistreerd en nieuw adres ook Duitsland.
De afstanden worden wat kleiner. Ben benieuwd wanneer ik weer een ver adres mag versturen.
Er komen steeds meer postcrossers bij. Straks doet de hele wereld mee en weten ze het zelf niet.
Happy postcrossing
mijn kaartje naar Frankrijk is aangekomen en mag er meteen weer 1 naar Litouwen versturen!
kaartje naar finland is ook aangekomen en mag er meteen weer 1 heen sturen ![]()
Mijn kaartje naar de Chech Republic is geregistreerd! ![]()
Nog ééntje meer en ik mag 8 kaarten traveling hebben!
![]()
mn kaart naar Duitsland was geregistreerd na 3dg. super snel weer, dacht dat ik wel meteen weer duitsland zou krijgen, maar nee… singapore!! zo zie je maar, des te meer kaarten je mag hebben, des te gevarieerder het wordt! Echt leuk!
Bloem - super !! wat meer variatie , beter!! volgens mij mocht je vorige naar Zweden ipv Duitsland.
Ik heb al 2 mnd niets naar Duitsland gestuurd omdat m’n kaart al 60 dg onderweg is, zal ik binnenkort wel een ander adres voor krijgen.
Ik heb er nu ook 8 traveling en al heel veel km’s verstuurd, zelfs 100.000 km meer verstuurd als ontvangen :eek:, nu maar afwachten tot de tropische verrasingen ook hier door de brievenbus vallen.
Heb weer 3 kaarten klaar liggen, UK, Litouwen en Finland.
ik heb juist andersom meer km’s ontvangen dan verstuurd… niet zo’n heel groot verschil als jouw 100.000 maar toch wel wat verschil iets van 30.000
Heb vandaag 3 kaarten mogen ontvangen: Duitsland, Frankrijk en Finland.
Het verbaast me elke keer weer hoeveel variatie in kaarten je hebt. Zelfs in hetzelfde land. Ik kan zo nog wel even door sparen, voordat ik mogelijk een dezelfde krijg.
Hoop ook weer op wat tropische adressen.
Even gekeken naar ontvangen en verzonden en ik heb ook meer Km verzonden dan ontvangen, bijna 50.000 meer. De helft van Marifran.
We maken wat Km zo.
Ik kreeg een mail uit Beijing, of de kaart die een jongen daar stuurde (25 dagen gelden) al hier was. Nee dus, uitkijken naar de brievenbus en duimen dat ik snel een Chinese kaart heb!
En als ik het toch over Beijing heb, wat gaaf van de waterpolodames!
Cool kingfishererik! Hoop dat die Chinese kaart snel bij je aankomt!
Ik had vandaag helaas geen post… Hopelijk morgen weer.
Ik heb inmiddels meer kilometers ontvangen dan verzonden en dat terwijl ik minder kaarten ontvangen heb dan verzonden. ![]()
» Sent: 59 postcards
» Received: 52 postcards
» Sent distance: 232,353 Kms (144,377 miles)
» Received distance: 258,092 Kms (160,371 miles)
![]()
» Sent: 46 postcards
» Received: 48 postcards
» Sent distance: 162,799 Kms (101,159 miles)
» Received distance: 113,565 Kms (70,566 miles)
Dit zijn mijn verzonden en ontvangen.
![]()
» Sent: 70 postcards
» Received: 62 postcards
» Sent distance: 245,460 Kms (152,522 miles)
» Received distance: 181,360 Kms (112,692 miles)
Dit zijn de mijne! Vandaag een kaart uit polen en finland!
@ marifran, ja klopt duitsland geregistreerd, zweden gekregen, ander land geregistreerd, duitsland gekregen, die is dus nu geregistreerd en mag dus nu weer 1 naar singapore sturen…
maar goed. ik ben helemaal euforisch!! (sowieso is mn swap met peru aangekomen, maar goed…)
ik had via mn website een mail van iemand van de redactie van Man Bijt Hond, dat ze er nog nooit van gehoord had, dat ze graag meer wilde weten en of ik haar wilde bellen!! gedaan, bijna een half uur ‘geinterviewd’ en ze wil verder onderzoeken of ze er een item van kunnen maken en ze zoeken dus nog meer “die-hards” met een enorme collectie enzo…
hihi…
Ja, die programmamakers zoeken ook de sites af. Ik ben een keer live bij BNN radio geweest om vragen over toerisme in Turkije te beantwoorden. Mijn adres hadden ze van een ander forum geplukt.
En bij een nare gebeurtenis in Npal had ik mail van een journaliste van de Volkskrant, di mijn naam weer van een ander forum haalde. Big brother…
Afgelopen dagen niks ontvangen. Maar mijn kaartjes naar Dld en Guatemala zijn aangekomen. Ik had naar de Oostenrijkse Guatemalees (???) over mijn vrijwilligerswerk geschreven in Ecuador. Nu heb ik er mooi een adresje bij mocht ik een keertje vrijwilligerswerk willen doen in Guatemala of Nicaragua… Niet slecht :).
Bij mij loopt het redelijk gelijk op, heb er nu nog 7 travelling:
Sent: 51 postcards
Received: 50 postcards
Received distance: 165,851 Kms (103,055 miles)
Sent distance: 162,725 Kms (101,113 miles)
@ Bloem: gaaf dat je door MbH bent benaderd! Laten ze iets weten als het echt een item gaat worden?