+ Het grote Postcrossing topic +

mijn wereld-zegels zijn nu alweer op!! krijg er wat van… maar weer nieuwe bestellen. Had ook mn man-bijt-hond zegels binnen
gisteren 2 kaarten uit finland, nou niet zo geweldig… :tssk: heb ook de optie aangezet om binnen NL te versturen en te ontvangen.
zal dus wel snel een kaartje uit NL krijgen…

mn duitsland was net geregistreerd, dus ik dacht, zal meteen een nieuwe duitsland aanvragen maar :eek: gewoon GEEN duitsland, maar sweden!! cool!! :smiley:
nog 1 kaartje moet geregistreerd worden en ik mag er 9 travelling hebben! :biggrin:

ik mag een kaart naar japan sturen :smiley:

Ik vandaag een kaartje uit Belarus… Heb er 3 travelling, en ga wachten tot ik er 0 travelling heb en stuur er dan 8 tegelijk weg… Anders krijg ik elke keer zoveel finland!

Kaartje uit Australië ontvangen! Erg leuk.
Is wel 34 dagen onderweg geweest! :paranoid:

@Globeskater: cool! Japan is stoer! :smiley:

bij thuiskomst een kaart uit antartica. hoe cool is dat?!

Oh, jullie hebben allemaal leuke en verre kaarten ontvangen.
Voor mij, no mail today.
Nou je kunt niet altijd post hebben zeg maar, maar ik hoop dus wel op morgen.

Antartica, wauw! Bijna een reden om te stoppen omdat je alles bereikt hebt :slight_smile:

@ kingfisher, hahaha, nee helaas, er zijn nog zoveel andere special plekken, maar deze van paaseiland en antartica zijn wel weer super bijzonder!!

hier te zien: Recieved: swaps and tags 3 - Sending Postcards
incl. de bijpassende stamps :smiley:

mn 80e kaartje is nu geregistreerd en mag er nu 9 travelling hebben, nieuwe adressen: Hungary en Germany. Nog geen NL :frowning:

Vandaag een berichtje gehad van de user van mijn Noorwegen kaart, die nu inmiddels 31 dagen onderweg is. Ik had haar geschreven dat het een kaart in envelope was (op haar verzoek) en op de kaart staat een flamenco danseres.

Haar reactie: Ze is op vakantie geweest en had veel kaarten gehad. Ze herinnert zich zeker de flamenco danseres nog, die had namelijk een rokje aan van echte stof. Ze dacht dat ze 'm echt al geregistreerd had. Nou niet dus. Verzocht me gelijk even de ID te mailen, dan zou ze 'm alsnog registreren mocht het inderdaad die kaart geweest zijn. Komt goed dus. :smiley:

Verder is zojuist ook mijn kaartje naar Estland geregistreerd. :slight_smile:

@kingfishererik: Wauw, Antartica is wel heel cool! Klinkt alleen al super speciaal!.

antartica was ikke hoor :stuck_out_tongue: maar hopelijk krijgt kingfisher ook snel een kaartje uit die contreien!

@ carolina, zo zie je maar, soms kan je iets vergeten, gelukkig kun je dan idd een berichtje sturen en komt alles weer goed!

Hahahahaha, oooooeeeepppss… Daar had ik een beetje verkeerd gelezen. :redface: Erg cool dus Bloem, dat je een kaartje daar vandaan ontvangen hebt! :wink: :slight_smile:

Mijn kaartje naar Noorwegen is nu dus inderdaad geregistreerd. :smiley:

Heb nu nog 4 kaarten traveling. USA is inmiddels 21 dagen onderweg, Duitsland 14 en de Chech Republic en Finland 7 dagen. Als er nog 3 geregistreerd worden mag ik ook 8 kaarten in totaal gaan versturen! :smiley:

Nog eventjes geduld dus.

@ bloem, antarctica is zeker erg cool!

ik heb er nu ook 8 travelling, zijn nog maar pas op de bus dus zal nog wel even duren voordat die geregistreerd worden :wink:

Jeeeeh, mijn kaartje naar Duitsland is geregistreerd. :slight_smile:
Nog 2 te gaan voor 8 traveling dus. :smiley:

Ik vandag geen kaarten!

Yeps, een kaartje uit Brazilië ontvangen! :smiley: :zon02:
Is 49 dagen onderweg geweest! :rolleyes:

komt vast door die staking! dat duurt natuurlijk wel eventjes voor alles opgelost is en alles weer normaal draait enzo

Carolina, kaartje uit Brazilië. Dat zou ik ook wel willen.
Vandaag geen post.

Heb vandaag een kaart uit China ontvangen en 2 verstuurd, naar China en Japan.
Duitsland kaart zal binnenkort wel expired zijn, 58 dg onderweg.
Nog eentje dan mag ik er ook 8 traveling.

mijn kaartje naar NL is aangekomen dus mag weer nieuwe versturen maar dat doe ik morgen :wink: