Dat is mooi op schema.
Vraag me af wat de reden is, 10 verschil. Ik ben altijd snel met nieuw sturen, meestal op de zelfde dag nog.
Wordt je adres vrijgegeven als jezelf een ontvangen kaart registreerd of als jouw verstuurde kaart geregistreerd word?
Pfff, ingewikkeld, zal wel goed komen, wacht wel weer af !!![]()
Ja, gewoon even geduld hebben. Gaat zeker goed komen.
Als een door jouw verstuurde kaart wordt geregistreerd, dan wordt je adres vrijgegeven. Staat er altijd onder in het mailtje.
Hier vandaag 1 kaartje, maar dat is voor mijn jongste die zaterdag jarig is ![]()
Okay, bedankt! Belarus is na 16 dg ook geregistreerd, valt niet tegen en de volgende mag weer naar Canada.
Heb er nu dus 11 te goed, laat maar komen !!:biggrin:
Sorry is geen Belarus maar Oekraine.
Net kaart uit Duitsland ontvangen, nu weer 10 te goed !:nod:
Geen post vandaag en ook niets geregistreerd. ![]()
Mijn Noorwegen kaart is inmiddels 26 dagen onderweg…
ik had vandaag 2 officiele postcrossing kaartjes in de bus.
ikzelf sta alweer op 11 verschil, dus mocht wel een keertje.
1 stomme kaart uit denemarken en die ene uit India. 11 dg onderweg geweest, ik snap niet dat die persoon mij binnen een week een berichtje had gestuurd… maar goed. de kaart is er!
binnen een week berichtje sturen of kaart al aangekomen is, is wel heel ongeduldig… is die persoon net begonnen ofzow?
Ik had vandaag 3 kaarten: Estonia, Macedonia (allebei voor het eerst) en Duitsland.
Nog niks aangekomen, maar ja, zitten ook pas net op de post, alleen Duitsland en Finland verwacht ik binnenkort wel.
Kreeg voor het eerst een berichtje of ik niet een kaart gehad had. Iemand uit Brazilië. Nou, niet dus…
Was nu 42 dagen onderweg, zei ze. Ben benieuwd of die nog aankomt dan.
Heb gisteren weer eens geoogst !!
2 uit Finland en een van Cinque Terre Italie, daar heb ik wel veel foto’s van maar geen postcard:D Is echt een aanrader voor wie er nog nooit geweest is!
Ik doe sinds kort aan Postcrossing maar ik ben helemaal verslaafd, haha!
Heb al kaartjes gestuurd naar (hoe verassend) Finland, Duitsland, USA etc. En kaartjes ontvangen uit Duitsland, Maleisie, Hongarije, Nederland etc.
Benieuwd of er vandaag nog iets in de brievenbus ligt…
K’heb al 2 dagen niks … hoezo verslavend… ![]()
Welkom Ikkx !
Het is inderdaad hollen of stilstaan, maar gisteren kreeg ik er 3 en vandaag weer 3,een mapkaart uit UK, 1 Oostenrijk en een Finland.
Nu nog maar 4 verschil.
Welkom Ikkx
No mail today, wel een registratie uit Finland, nieuw Finland. Dit hoeft volgens mij niet meer gezegt / geschreven te worden. Is toch altijd hetzelfde. Niet erg hoor.
Happy postcrossing
Ik had gisteren geen post, maar dat is ook niet zo vreemd,
want het was hier een nationale feestdag. :rolleyes: ![]()
Eens zien of er vandaag nog wat binnen komt…
Vandaag een kaartje uit Rusland in de bus, St Petersburg.
Helaas… Weer gaan postcrossingsdag voor mij vandaag.
:rolleyes:
Gisteren kaart naar Finland verstuurd en vandaag mag er 1 naar USA.
Heb echt nog niet eerder zoveel kaarten gezien, met ‘Deutsche grundligkeit’ georganiseerd. Alleen van Spanje al 120 stuks en heel veel mapkaarten en nog een uitgebreide wenslijst.
Kaartje naar Amerika geregistreerd in 9 dagen en nieuw adres weer Amerika, California.
Nog lopend: Spanje 28 dagen, South Africa 15 dagen, Thailand 14 dagen, Italië 6 dagen, Duitsland 4 dagen, Finland 2 dagen. Nou dat zijn weer 7 kaarten onderweg.
Tot nu toe hele leuke bedankjes gehad voor de mooie en leuke kaarten en ook de postzegels doen het erg goed.