+ Het grote Postcrossing topic +

ja als je er 8 travelling hebt gaat het wel lekker snel

ik had een berichtje van iemand uit india, dat die 2 aug (ik denk dat ie 2 july bedoelde) al een kaart had gestuurd en of ik em wilde registreren… nou ja, heb de kaart niet gehad, helaas… afwachten dus maar

Mijn kaartje naar Moldova is geregistreerd na 15 dagen! Ik mocht er dus nog eentje bij, op naar de Filipijnen, die heeft er de vorige keer 66 dagen over gedaan… dus ik zal geduld moeten hebben :smile:

Gisteren is mijn kaartje naar Nederland geregistreerd. :smiley:

Zou nu weer 2 kaartjes kunnen sturen, maar denk dat ik nog even wacht. Heb één kaartje al een aardig tijdje onderweg, die naar Hongarije, zo’n 25 dagen. Weet het niet precies meer, maar ik kan niet op de site, want ze zijn met onderhoud bezig… :frowning:

Even geduld hebben dus… Ben benieuwd hoe kort “brief” bij hun is…

Liefs,
Carolina

Heb een kaartje uit Duitsland ontvangen! :smiley:

Maar jeetje… Kan nog steeds niet op de site… :frowning:

Duurt inderdaad erg lang!

Keek gisterenavond op de site en zag dat Frankrijk geregistreerd had, heb een nw adres in Australie gekregen.
Maar de bijbehorende mail heb ik tot nu toe niet ontvangen.

haha, ze zijn er weer !!

Jeeeeeeeeh! Heb het ook gemerkt!

Mijn kaartje dat het langst onderweg is nu, is naar Noorwegen. Inmiddels 24 dagen. Diegene is wel gisteren nog online geweest. :frowning: Hopelijk komt 't kaartje nog wel aan…

Klopt niet helemaal hoor, gisteravond was de kaart naar Frankrijk geregistreerd en kon ik een nieuw adres aanvragen, Australie.
Nu blijkt Frankrijk nog traveling te staan en het Australie-adres verdwenen, blijkbaar is er een stukje gewist ergens ?!?!

Maar de kaart naar Australie is nu wel gepost :biggrin:

Wacht het maar af, zal nog wel goed komen.

Ik had gisteren nieuwe adressen aangevraagd en kreeg daar geen mailtje van. Dat is kennelijk in van de fouten die er in zijn geslopen.

Ik mag er ook eentje naar Zuid Afrika sturen, naar iemand die in het plaatsje Onverwacht woont. Je leert nog eens wat zo :slight_smile:

Hahahahahaha! Cool kingfishererik! :smiley:

Kaartje naar Duitsland geregistreerd, na 35 dagen. Zeker met vakantie geweest. Nieuw adres: Italia.

Mijn kaart naar Litouwen is ook geregistreerd, na 7 dagen. She LOVED it. :smiley: Dus dat was positief! :wink:

Ik had vandaag een kaartje uit Finland.

@Kingfishererik: dat is wel heel onverwacht zo’n kaartje naar Onverwacht :cool:

jullie zijn allemaal lekker druk met postcrossen, ik ga binnenkort weer wat kaarten aanvragen en mijn beste vriendin heeft mijn kaarten uit breda meegenomen en die krijg ik morgen te zien en kan ze dan eindelijk registreren!

ik heb 6 kaarten aan gevraagd, USA, Finland, brazilie, nederland, duitsland en frankrijk en heb superveel goedkope kaarten gekocht op reis dus kan flink eeven vooruit

Jeeeh, vanmorgen is mijn kaartje naar de Chech Republic geregistreerd. Heb nu 4 nieuwe adressen aangevraagd: Finland, Chech Republic, Estland en Denemarken. :slight_smile:

Kaartje uit Duitsland, wel eigenlijk twee. 1 postcrosser en 1 bedankje. Ik heb namelijk kaarten gestuurd naar post for care. Waar ik overigens een eerste kaart van heb mogen ontvange als postcrosser. Het gaat om gehandicapte kinderen die het leuk vinden om kaarten te krijgen, geschreven, blanco of wat dan ook en postzegels en telefoonkaarten enz. Ik vind dit erg leuk om te doen en elke keer als ik weer een pakketje stuur, krijg ik een bedank kaartje terug.
Ze zijn er zo blij mee, geweldig.

Kaart naar Canada is aangekomen in 10 dagen. Mijn kaart uit Duitsland was 59 dagen onderweg. Snap er soms niks meer van.
Straks nieuw adresje aanvragen.

59 dg onderweg uit Duitsland, kan zoveel zijn.
Heb hier ook eens een kaart voor mij bestemd uit de verregende struiken gehaald, uit de postzak gewaaid of zoiets.
Mijn kaart naar Duitsl. 52 dg traveling, lijkt me een vakantie ‘geval’.

Ben benieuwd wat de post vandaag komt brengen, al weer 5 dg geleden.
Heb nu 10 kaarten meer verzonden als ontvangen, is nu tijd om weer eens te oogsten :smiley:

Ja, Marifran. Dat zou mooi zijn om nu weer te ontvangen. Ik heb een gelijke score: 44 / 44