+ Het grote Postcrossing topic +

3 Kaartjes in de bus vandaag! Eentje als antwoord op een kaartje op mijn kaart (en een toevoeging voor mijn Typical Dutch Notebook), een tweede is mijn eerste kaart uit België en de derde… Is mijn eerste ontvangen kaart ZONDER code! Komt uit Frankrijk… Zal het in mijn profiel zetten, hopelijk controleert de verzender dat regelmatig.

:smiley: Volgens mij heb ik haar al gevonden. In haar profiel staat dat ze schildpadden spaart en dat schrijft ze ook op de kaart. Bovendien had ze haar voornaam bovenaan de kaart geschreven, is volgens mij dus ook haar user ID. Ze blijkt nog een populaire postcrosster te zijn uit Frankrijk (4e). Hoe kan zo iemand nou de code vergeten?!?!?!

Nu maar hopen dat ze snel op mijn berichtje reageert en dat ze het dus ook echt is…

Joepie jackpot vandaag!!! 6 kaarten!!! 4 uit Brazil… waarvan 1 waar ik er al eerder 2 van heb gehad met dezelfde codes :slight_smile: 3 swap uit Brazilie… en 1 Spanje PostC. en 1 Tsjechie Postc. JEEH!! Vanavond weer even nieuwe schrijven!! :biggrin:

Cool zeg Cynthia! Gaat lekker!

Ik had inderdaad de juiste postcrosster aangeschreven. Ze heeft me gelijk een berichtje gestuurd met de code. Pfioew, gelukkig! :smiley:

@ carolina, misschien snelheid? vergeten?
@ cyn die dacht cker, laat ik er maar meteen 3 sturen, komt er vast wel 1 van aan! hahaha

Kaartje naar Finland is aangekomen en tevens ook een kaartje uitvangen uit Helsinki. Van de 44 ontvangen kaarten zijn er 14 van Finland :wink:

Mijn kaart naar Amerika is geregistreerd in 9 dagen.
Heb een kaart naar Duitsland en die gaat al 31 dagen, misschien even een mailtje sturen.
Spanje 18 dagen.

Gaat goed hier met de Europa kaarten, 2 ontvangen en 2 verstuurd.

Duitsland is bij mij al 47 dg onderweg, ze is sinds eind juni niet online geweest, zal nog wel komen dus.

Ik kreeg er eentje uit Praag. Dat meisje heeft haar hele kamer volgehangen met kaarten :slight_smile:
Kengi27 | Flickr

Weer 3 kaarten ontvangen…USA (Kansas City), Moldavie en hoe verrassend…Finland…
Vandaag maar weer paar nieuwe adressen aanvragen…hoop dat ik er als Thailand-gek nu eens eentje naar Thailand mag versturen…

Helaas…weer geen Thailand…we blijven dicht bij huis…de volgende 3 kaarten gaan naar Duitsland, Engeland en, hoe verrassend weer, Finland…

Dave ik heb een monnikenkaart gekregen uit Thailand (al weer een paar weken terug) Ben ik ook zo blij mee.

En tarara… net één uit Brunei met exotische, zeldzame bloemen erop.

Ben er toch eerlijk gezegd wel een beetje blijer mee als bv Duitsland, maar ja, klein beetje dan, want alle (plaatjes) post is leuk!!

Kaartje uit Duitsland (Bavaria Augsburg) en China. China met wel hele mooie postzagels zeg. Geweldig. Ga ze maar even registreren.

Even een toevoeging, de kaart komt uit Beijing, WHOW.
( I work in Beijing Olympic Basketball Gymnasium) is dit niet geweldig. Heb er even bij gezet om iedereen maar succes te wensen daar.

Heb een nieuw adresje: naar Amerika.

Ik een kaart uit Estonia… :slight_smile:

@ lingfisher, moldavie… das een nog harder-to-get-countrie dan thailand!!! die komt vanzelf wel :wink: geduld enzo :wink:

Even wat nieuwe adressen aangevraagd, kan ik kijken of er speciale wensen bijzitten en indien nodig speciale kaarten kopen. Postzegels iig, die vliegen er doorheen. Ze gaan naar: Finland … Duitsland … Amerika (Texas) EN … GUATEMALA, por fin, que bien, que feliz estoy!!! Het is overigens wel een Oostenrijker, haha.

Ik een kaart uit Brussel en Duitsland… en mijn kaart naar Noorwegen is in 4 dagen geregistreerd… Dus weer een nieuwe aanvragen.

Jeeh mag naar Zuid-Afrika… Pff gaat het bij jullie ook zo hard? Moet weer postzegels halen :biggrin: