Psies! Had er wel over nagedacht hoor!
![]()
Caroline, maar wat nou als er nog meer mensen wee willen doen? Zet je die ertussen of begin je met een nieuwe notebook???
Ik blijf het een heel leuk idee vinden.
Die zou ik er inderdaad gewoon tussen zetten.
Ik ga het notebook pas half/eind september versturen, dus ik heb nog even. Mochten er meer mensen gaan deelnemen, dan maak ik er 2 notebooks van. Dan nog wil ik dat beide notebooks bij Onno eindigen. Is gewoon het gemakkelijkste voor mij, om daarna de notebooks in Spanje te krijgen. ![]()
En ja, ook ik vind het nog steeds een heel leuk idee!
Hoop dat alles goed gaat, is toch wel spannend!
Dat lijkt mij ook wel leuk, al weet ik verder niet hoe en wat (las het wel vaag gisteren op postcrossing). Als ik mee mag doen, ik ben nog wel een maandje weg van de winter.
Ik 2 kaarten gisteren… uit de Filipijnen en Istanbul (swap)
Gaat goed ! Weer 2 kaarten op de post naar USA en UK.
Wordt nu weer eens tijd om te ontvangen heb er nl 8 meer verstuurd.
Uhm… Wat bedoel je daarmee, dat je nog een maandje weg bent van de winter!!!
Als je nog mee wilt doen met mijn notebook, dat kan natuurlijk nog!
Gemakkelijkste is om je aan te melden bij het postcrossingsforum (is een aparte registratie, dus niet hetzelfde als de hoofdsite) en dan een berichtje achter te laten in DEZE TOPIC.
Dan komt het helemaal goed.
Dat ik nog naar Mount Everest ga om een trekking te doen, maar wanneer precies ga ik niet op een openbaar prikbord zetten, uit veiligheidsoverwegingen.
Ik stuur je wel even een hyve-berichtje
4 Kaarten (2 X Estland, Finland en Nederland) en niet eentje voor mij, allemaal voor de jongens ![]()
Ik vandaag 3 kaarten… Bahama’s, Duitsland en Oostenrijk… Bahama’s via Swap… ![]()
wat komt de post bij jullie allemaal vroeg!!
@kingfishererik: aaaaaah, nu is het één en ander duidelijk hahahahahaha!
Ben benieuwd of ik vandaag post heb. Hoop het wel. ![]()
mn kaartje naar Thailand is al weer aangekomen… 5 dg!! zo snel… en mag nu alweer naar portugal sturen, gaat snel zo met 8 kaarten travelling ![]()
Mijn kaartje naar Finland is geregistreerd na 8 dagen.
Ze verontschuldigde zich dat het zo lang geduurd had, ze waren in Hongarije. Nou, ik vind 8 dagen nog helemaal niet zo lang!
Zojuist zelf ook een kaartje ontvangen! Een kei leuk kaartje van Pippi Langkous UIT Nederland!
Maar wel van een Finse vrouw die in Nederland woont.
Grappig hè?!
@ carolina, cool!!!
ik had zojuist gewoon 4 officiele postcrossing kaarten, 1 uit hongarije en gewoon 3 mapcards!! 1 uit estonia, japan en portugal. vind ik echt zo geweldig als mensen naar je wensen kijken
super!! helemaal blij!.
ook schotland, malediven, zuid afrika en namibie kan ik aan mn lijstje toevoegen! cool. ook een kaart uit Iran, estefan, erg mooi is ie!
happy!
Post gehad: Finland, Amerika en Michigan Amerika. Ben er erg blij mee, 3 kaarten op 1 dag. Yes. Me very Happy.
Ik heb een kaartje uit Finland ontvangen.
@Bloem: ik word jaloers op al die mapcards
kep er zelf pas 1-tje…
@ babseba, ik ben ook verbaasd dat ik ze nu via het officiele gedeelte krijg, maar ik ben er super blij mee!!
Mijn kaart naar Brazilie en Finland waren geregistreerd… :biggrin: Maar helaas alleen een kort Thanks was mijn antwoord…
Nu mag ik er 8 travelling hebben… Dus 3 nieuwe aangevraagd… Japan, Finland en Maleisie… Alleen die maleisie is al 1 maand niet geweest, en heeft zelf 1 kaart verstuurd ![]()
Net een kaart gekregen uit Kemi in Finland. Mooie landschap kaart met een vriviertje en boot. Heerlijk rustgevend.
Ik een union Jack uit Liverpool, fleurt deze dag weer wat op, het regent al ssinds ik wakker ben, bah bah.