+ Het grote Postcrossing topic +

Heeeey, 2 kaartjes in de bus! Een super schattige kaart uit Litouwen en een kathedraalkaart uit Belarus (met text uitleg in hun taal… Niets van te begrijpen hahaha!)! :smiley:

:so: No mail today.

:wereld: Happy postcrossing

@kingfisher? op t forum? ook toevallig…

@ marifran, singapore in 4 dg is wel super snel zeg!! :eek:

Ik vandaag 2 kaarten uit Sao Paolo… Waarom hij 2 kaarten heeft gestuurd is me een raadsel haha is 11 dagen onderweg geweest…

En mijn kaart naar Spanje is geregistreerd in 4 dagen, mag nu naar Noorwegen sturen! De eerste daar naartoe :slight_smile:

Vandaag toch nog een kaart gehad met de wel hele late post (was bij de buren). Kaart uit Nederland. Kaart van schoenmaker uit India.
Snel maar even geregistreerd.

Hihihi, had trouwens ook nog andere post vandaag: 3 nederlandstalige boeken van Bol.com! :D:D:D Helemaal geweldig!

FYI: deelnemers van het Typical Dutch Notebook - je hebt U2U! :wink:

Volgens mij heeft de postbode vandaag het flatgebouw overgeslagen, bij thuiskomst waren er meerdere ‘teleurgestelde’ gezichten bij de brievenbussen … :wink: Misschien morgen weer.

Had wel een berichtje van de Rus waar ik gisteren het kaartje van had, dat is de eerste keer dat iemand op mijn ‘registratie’ berichtje reageert, das wel grappig. Zijn berichtje was net zo warrig als de tekst op z’n kaartje :teeth:.

mn kaartje naar finland was aangekomen, dus meteen weer een nieuwe aangevraagd, zo gaat ie lekker snel. zit al op 67 officieel aangekomen
bij thuiskomst zelf een hele mooie kaart uit belgie :smiley: ajjaja, tis mogelijk ennnnn een kaartje uit de UK, engeland… MAPCARD!! WOOP WOOP. maakt me zooo blij…

en nog een zooi kaarten via swaps en taggs enzo

Alleen mijn zoon had een Duitse kaart. De verstuurster had zijn naam er niet opgezet, alleen “Willem” maar dat is het eerste deel van onze straatnaam. Moesten we dus even uitvinden voor wie van de drie de kaart was :slight_smile:

Kingfishererik, kan inderdaad verwarring geven 3 postcrossers op 1 adres.

Ik heb gisteren weer 3 kaarten mogen versturen, Belgie, Portugal en Finland.
Helaas nog niets ontvangen van de week. Lijkt wel of er bij ons op maandag niet meer bezorgd word, in ieder geval de laatste 4 weken niet.

Maar het komt wel goed, als de verkeerde hem registreert geeft postcrossing een foutmelding.

daarom zet ik altijd op de kaart
-het adres

• hi usernaam
  • datum
  • ID of onderwerp swap, tag, RR)

ik heb inmiddels een hele administratie en altijd irritant als je na 3 weken een kaart krijgt waarvan je niet weet waar die thuishoort

Yes, er was post. Kaart uit Austin, Texas. State Capital op de voorkant in de avond. Vind het altijd erg mooi. Het begint hier weer wat te worden met d post, nu nog registraties.

Happy postcrossing

wwooop woop
im a happy kite!!
collega is op vakantie in luxembourg en dacht dat ze het een beetje een ‘stomme’ hobbie van me vond, maaaarrrr had 1 mapcard van luxemburg en 1 kaart met de koning en koningin erop! geweldig toch?

verder ook een kaartje uit India, die had ik nog niet en nog meer mapcards. ik ben weer helemaal happy de peppy!!

helleuw! ik had er vandaag eentje uit Finland, en mijn kaartje naar de US is vandaag aangekomen.

ik krijg ook wel eens een rare blik als ik uitleg wat postcrossing is en dat het leuk is… ach, ze weten niet wat ze missen :wink:

Ik doe mee aan Caroline haar notebook voor haar vriend (TYPICAL DUTCH! )
Ik ben derde op de lijst. Ik denk dat ik alvast wat moet gaan bedenken vordat het hier is. Ik heb nog wel even.
Vind het nu al leuk.

Ik ben 1 na laatste op de lijst, dus ik moet nog even geduld hebben, wel leuk dat ik dan kan zien wat iedereen heeft geschreven, gemaakt, gedaan etc. Ben ook erg benieuwd!

Hihihi cute! :smiley:

@Barbara: heb je als op een na laatste gedaan, vanwege de laatste deelnemer. Dat is namelijk Onno, die heb je vorig jaar ook ontmoet, remember? Hij kan het gemakkelijk naar mij versturen of bij mijn vader afgeven. Leek me handig om de andere deelneemster uit Eindhoven net voor hem te laten schrijven. :slight_smile:

@Carolina: Ah, prima, die ken ik nog wel. Dat is inderdaad dan gemakkelijk, kan ik het gewoon even afgeven.