+ Het grote Postcrossing topic +

@ babseba: foto’s!?!?! ennuhm hoe groot is je op maat gemaakte prikbord?

ik ben het trouwens niet met je eens, had gisteren echt zo;n stomme kaart uit finland. ik zou me echt diep schamen als ik zoiets zou versturen… maar goed, gelukkig: smaken verschillen

italia was alweer aangekomen na 4dg mag weer naar spanje versturen

@ marifran had je al een berichtje gestuurd naar die duitser? en tja, soms is geduld een schone zaak, mijn 3 expired kaarten waren na 60+ dagen ook alsonog geregistreerd :wink:

Ik mocht een kaartje naar en Amerikaanse kunstenares sturen, maar wel graag een zelfgemaakt. Ik ben niet zo creatief en dus stuurde ik een zelfgemaakte foto (die van mijn Avatar). Vandaag arriveerde hij, ze vond hem mooi en nu hangt hij op het prikbord van de studio waar ze werkt. Gaaf :slight_smile:
Ze gaat, aan de hand van mijn profiel, een kaart maken en opsturen, ben benieuwd.

@kingfishererik: we zijn een nieuwe topic begonnen…
Klik hier: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=54129

:slight_smile: kaart binnen Nederland geregistreerd.
Mocht meteen 2 nieuwe adressen aanvragen, ben nammelijk ook de 40 kaarten gepaseerd. YES. De adressen zijn: Thailand en Canada. Deze moeten dus even. Kom maar op met die kilometers.
Nog onderweg zijn: Duitsland 26 dagen, Spanje 14 dagen, Amerika 4 dagen, Finland 3 dagen, Zuid-Afrika 1 dag.
Zo dat zijn ze dan.

Happy postcrossing

Wat cool kingfishererik! Ben erg benieuwd hoe die kaart gaat worden. Scan jij jouw ontvangen kaarten ook en zet je ze online?! Of doe je dat niet?

Ik had gisteren geen post, maar zowel mijn Duitland kaart als mijn kaart naar Oostenrijk zijn geregistreerd. :smiley:

@Barbara: Ik ben ook wel erg benieuwd naar je op maat gemaakte pribord! Vuld ie soms een hele muur?

@Bloem: Ik denk dat Barbara bedoelt “elke finland kaart DIE ZIJ ONTVANGEN heeft, is weer mooi”. :wink: Ben nu stiekem toch wel nieuwsgierig naar die stomme finlandkaart van jou! Staat ie al op je website?! Of nog niet?

Nee, ik scan ze niet, zou ik wel eens kunnen doen (fotgraferen dan, ik heb geen scanner). Maar ja, ik heb zoveel dingen waarvan ik denk :dat zou ik eigenlijk eens moeten doen…genoeg voor een mensenleven of drie.

Xenomania - dat is wel echt een wereldlijstje!
Denk dat ik ook maar eens Nederland ga aanklikken, gaat het wss iets sneller :smiley:

Vinden jullie het ook zo jammer dat je eerst moet aanmelden en dan pas profiel kan bekijken. Dan pas lees je meer over de verzender, wat je ook in je bedankje had willen vermelden. Een 2e berichtje doe je niet zo snel.

Kreeg gisteren een mooie kaart uit duitsland, wss zelf geschilderd, stond nl in haar profiel dat ze dat ook als hobby had. Extra groot formaat, zit 2 euro postzegel op.

sorry, even groter plaatje pakken !,
Niet gelukt, upload wordt tot 2x toe afgebroken, nu te groot zeker!

Maar onderstaande tekst op de foto is
I wish you a nice day with postcrossing! annarachelle.

Marifran,
Geweldig deze kaart.
Ik ben eigenlijk blij met elke kaart, vind post gewoon leuk.

happy postcrossing.

Gisteren een kaartje ontvangen uit Rusland, verhaaltje erop over vakantie en werk, door elkaar, beetje chaotisch, maar juist daarom ook wel heel leuk.
Verder mocht ik 2 nieuwe kaartjes aanvragen, Finland en Zwitserland.

Het op maat gemaakte prikbord is 1 mtr hoog bij 1.40 mtr breed, een lijst van vurenhout en het stofje is turqoise-wit geblokt, past goed bij mijn BL*ND keukenaccessoires. Het past precies over de 3 ‘siergaten’ in het muurtje tussen de keuken en slaapkamer. Om een hele nieuwe muur te plaatsen, de huidige is overigens OP het laminaat geplaatst, is me te duur. Misschien moet ik er ook even bij vermelden dat in 2 van de 3 siergaten je de schuifdeur “ziet verdwijnen” als je die open doet, dus dan heb je weer niks aan die siergaten. Aan de andere kant van het muurtje, waar mijn computerhoek zit, daar wil ik dan (eindelijk) mooie foto’s ophangen. Als het prikbord hangt, dan zal ik er een fotootje hiervan op WW zetten. Maar ik moet eerst even een boor regelen om het ophangsysteem te monteren, en ja, mij kennende… ik ben niet zo snel in deze klusdingen :wink:.

Hahahhahahaha, ja, dat ken ik! :smiley: Ach, komt vanzelf wel een keertje, Barbara! Ben dan in ieder geval wel erg benieuwd hoe het eruit komt te zien.

@kingfishererik: ja, ook dat ken ik. Het lijstje is lang… Maarreuh… Zou het toch wel leuk vinden om de kaart van de kunstenares te kunnen zien. Wellicht kun je die wel even fotograferen als je hem ontvangen hebt?

Hoi Kingfishererik, we zouden denk ik allemaal wel die zelfgemaakte kaart willen zien. Ben wel benieuwd hoe ze jou profiel op kaart zet.

Als er eentje binnenkomt, dan zorg ik dat hij hier terecht komt :slight_smile: En ik ben ook benieuwd, zoveel staat er niet in mijn profiel…

Leuk kingfishererik! Alvast bedankt voor de moeite! :slight_smile:

Heb zojuist drie nieuwe kaarten aangevraagd en tada… Er zat eens een keertje géén Finland bij! :smiley: Spectaculair zijn de landen ook niet, mag naar Duitsland, Nederland en Litouwen. :zon02:

Ff een vraagje… Is iemand van jullie “Fudgie” op het postcrossing forum???

nop not me…
me is bloemmie29

Singapore in 4 dagen geregistreerd !!! en nu weer naar Belgie , nog geen post geweest !

nee, ik ook niet.
Ik heb me maar eens aangemeld en klikte zomaar een topic aan. Meteen een Duits meisje waar ik net een kaart heen stuurde (die staat al op haar site) en daarna een bericht dat iemand van bloemie29 kaarten had gekregen. Kleine wereld…