Deel 2 al weer van Postcrossing !!!
Leuke hobby, maar wel enigzins verslavend :lol:
Deel 2 al weer van Postcrossing !!!
Leuke hobby, maar wel enigzins verslavend :lol:
Jeeh deel 2!!! :biggrin:
Ik gister kaarten uit Finland en Groot-Brit. Vandaag weer sturen naar Frankrijk en Duitsland ![]()
No mail today.
Ik wel, van een meisje (14) uit Finland en mijn zoon eentje uit de USA.
Mooi zo, kingdishererik. Zo krijgt er toch nog iemand post. Hoop dat het mooie kaarten zijn.
Mijn zoon kreeg er een met meerkatten, een van zijn favoriete dieren. Ik een gewone toeristenkaart maar dat jongere kinderen in het Engels een keurig kaartje schrijven vind ik leuker dan het plaatje op de voorkant.
We hebben over de 1000 posts, dus deel 2 is inmiddels geboren !![]()
Ook over de 10.000 bezoekers, populair onderwerp :dope:
Had er 'discussie’of een smiley bij moeten zetten, is achteraf niet mogelijk. Zal het de redaktie nog eens vragen !
Wel even handig om terug te linken naar het vorige topic. Hier op de eerst pagina vind je ook alle info om te weten wat postcrossing is!
Heb vandaag geen post ontvangen, maar mijn kaartje naar Nederland is wel zojuist geregistreerd!
Marifran, dat is geweldig.
Kingfishererik: ja, dat kinderen meedoen hieraan vind ik ook geweldig, helemaal met de taal. Gewldig hoor.
Dus, ook hier even handig om verder te linken,
ga HIER naar de nieuwe postcrossing topic!
Redactie: sluit aub deze topic!
Ok, gevonden, was nog in deel 1 aan het schrijven. Ik zal beter opletten de volgende keer.
GEFELICITEERD allemaal (we doen dit toch samen)
Nou deel 3 halen we ook wel.
Finland maandag gepost en vandaag al geregistreerd, volgende Finland is weer onderweg.
Zou zo graag wat meer exotische kaarten willen ontvangen, heb het maar aan m’n wensenlijstje toegevoegd , palmtrees, you never know ![]()
Heb inmiddels een postcrossings pagina aan de website toegevoegd. (handtekening).
Fijn weekend !
jippie, ik had een kaartje uit de Oekraine. toch weer leuk!
verder zijn heel veel van mijn kaarten in 2 dg alweer geregistreerd. echt snel! engeland, finland, duitsland en frankrijk kan dus echt gewoon in 2 dg!
Kaartje naar Finland die ik dinsdag op de post heb gedaan is vandaag geregistreerd en ook zelf eentje uit Finland ontvangen. Elke kaart uit Finland is weer mooi, of mooie natuur, of leuke houten huizen aan 't water, noorderlicht, stuk voor stuk mooi. Echt leuk!
Ik heb vandaag mijn op maat gemaakte prikbord opgehaald, dus die kan binnenkort aan de muur en dan kan ik 'm gaan volprikken. Ben ik eindelijk van die lelijke tussenmuur af!!
Kaart naar China is aangekomen in 38 dagen. Nieuw adres South Africa.
Kijken hoe lang deze erover doet,
Ik kreeg een kaart uit Finland met een kat erop
Gister trouwens geen post… Hopen op vandaag!
Bloem Oekraine en
Xenomania China, er is dus nog hoop voor mijn lang-onder-weg-kaarten.
Duitsland 41 dg, is sinds juni niet online geweest.
South Africa , leuk hoor hebben maar 101 dal…postcrossers!!
Cyn , niet zo dol op poessies ?
Ja, ik denk door vakantie periodes dat alles een beetje vertraging oploopt, ook met de post zelf.
We blijven allemaal geduldig
![]()