+ Het grote Postcrossing topic +

Kaart geregistreerd naar Amerika en nieuw adres Texas.
Iedereen is er wel druk mee en vooral om hier iedereen op de hoogte te houden.
Geniet er elke keer weer van.

:wereld:Hiephoi! M’n Brazilie kaart heeft de staking ook overleefd!
De volgende mag naar Canada, weer veel kilometers !

Mooi zo. Canada, gaat lekker met die kilometers!!

Blijft er ng een vraagje over, bedacht ik me net: wie gaat er voor het eerst een kaartje naar een van ons sturen via postcrossing :slight_smile:

Niet zo snel Kingfisher, de meesten van ons hebben NL verbannen , dat doen de Finnen ook met hun land en die krijgen dan extra veel kaarten uit USA en Dtsland

We hebben volgens mij maar 1 kans naar het buitenland toe en dat is aan Carolina, maar zo heeft Carolina wel meer kans om een van ons te mogen sturen, we wachten geduldig af :nod:.

Ik had Nederland verbannen en laatst heb ik het maar eens aangeklikt. Mijn jongste mag een kaart naar Thailand sturen, ben ik een beetje jaloers…:slight_smile:

ik heb dat ook uit staan
maar heb al wel van de meeste een kaartje hoor :stuck_out_tongue:

had via private swap eens een kaartje uit de UK, een week later via postcrossing en heb ook al 2x geswapt met een duitse en had ik laatst ook via postcrossing :smiley: dus t kan heel goed!

Die leeftijdverschillen zijn ook zo leuk !
Net een kaart van een man uit Branson, Missouri met een hele mooie
niet afgestempelde postzegel.
Hij is 77 … we kunnen dus nog vooruit !!!

Kaartje naar Finland geregistreerd en een nieuwe naar Finland.

Nederland is wel een land waar toch een heleboel postcrossers zijn. Heb er nu een aantal naar Nederlanders mogen sturen, dus wie weet is de volgende wel 1 van jullie.

Happy postcrossing

Jeeeeh, kaartje uit New York! :slight_smile:

No mail today.

Het is erg rustig wat post betreft.

Happy postcrossing

kaartjes naar hongkong en singapore zijn geregistreerd, mag nu weer naar china en naar thailand sturen.

Kaartje binnen Nederland geregistreerd, nieuw adres: Veldhoven

Misschien is er nog kans voor mijn kaart naar China.

drukke dag qua postcrossing. ook canada en usa zijn geregistreerd, moet dus nu 4 kaarten schrijven op 1 dag :smiley: vind ik niet erg!

herstel… 5…
finland binnen 3dg geregistreerd
dus maar weer een nieuwe finland aanvragen :stuck_out_tongue:

Hahaha, gaat lekker bloem!

grin lees nu pas het begin van deze pagina. Zou wel erg humor als ik het adres krijg van één van jullie om te postcrossen. :smiley: :smiley: :smiley: Ben benieuwd óf en zo ja, wanneer dit zal gebeuren. :slight_smile:

Ik had vandaag een kaartje uit het mooie Kroatie, mooie plaatjes, vorm kaart ovaal en een leuk stukje tekst. Ben helemaal heppie :zon:.

Heb gisteren een kaart ontvangen van iemand die zich bratworst :smiley: noemt, waar zal dat vandaan zijn? Vandaag moet de post nog komen, ben benieuwd!

Nr 1000 al weer !!!