Kingfisher - Rotterdam :lol:. Heb je weer een doel om blokje rond te fietsen!
Carolina - Geen spectaculaire bestemmingen helaas, wachten heeft dus geen zin gehad.
De meeste Finnen hebben hun eigen land ook buitengesloten zag ik , dan hebben ze in ieder geval meer variatie als wij Maar ik heb er geen hekel aan, ze hebben mooie kaart en de post is daar (meestal) snel.
Ik ben inmiddels ook de 40 voorbij. Zit nog wel ergens een Brazilie-kaart klem (26 dg) en Duitsl. (36) ook nog steeds met vakantie.
7 onderweg is leuk , dan blijven er in ieder geval 4 echte verrassingen.
Ik heb haar maar een kaart van Goreme gestuurd, ik had toevallig nog een stapeltje liggen dat ik in mei kocht. Hoe Zoetermeer er uit ziet weet ze vast wel… Ga van de winter maar een stapeltje kaarten uit Kathmandu meenemen, daar zijn ze lekker betaalbaar.
Brazil, ik hoop dat je een mooie stuurt. Waar in Brazil?
De kaart die ik gestuurd heb van de Utrechtse Heuvelrug was meer dan welkom, geweldig toch!!
No mail today (postcrossing)
Wel een kaartje van post for care. Die had ik met postcrossing en zij vroeg mij of ik kaarten (blanco) en postzegels wilde opsturen naar 2 gehandicapte kinderen waar zij veel voor doet. Gewoon leuk voor ze en die kaarten kunnen zij weer naar andere sturen. Heb ik dus gedaan, na een bedank mail voor haar kaart. Nu heb ik weer een kaart van haar met de hartelijke dank voor de kaarten en postzegels en ze waren er erg blij mee. Ik heb onlangs weer een pakketje gestuurd met de Pantanal kaarten, ben benieuwd wat ze daar van vinden!!
Happy postcrossing.
Had vandaag 2 kaartjes, 1 uit Canada met een hele sterke tekst… Greetings from <<naam>>… En een hele mooie kaart uit Spanje, Barcelona. Daar stond heel uitgebreid op uitgelegd waar de kaart van was, erg leuk!
Mijn eigen kaarten heb ik pas net op de post kunnen doen, dus die hebben een paar daagjes vertraging. :redface:
Jajaja, ik ga mijn eerste notebook beginnen, met als thema: TYPICAL DUTCH. Daar moet ik jullie hier op werelwwijzer toch ook van laten weten, nietwaar?! Dusss… Lees deze topic even en als je eraan wilt deelnemen, laat dan daar in de topic een berichtje achter.
Ik wil best meedoen, maar ik kom niet in het forum. Moet je je daar apart voor aanmelden, met mijn gewone login kom ik nergens (en ik heb nu geen puf meer om wat dan ook uit te zoeken, lui als ik kan zijn :))
Ging opeens snel met de registratie, heb er de laatste 2 dagen 4 verstuurd, naar Finland en USA, maar ook naar Oekraine en Singapore.
En sinds zaterdag 3 ontvangen.
Helaas nog 3 lang onderweg, Duitsl. Brazilie en China.
@ Kingfisher: haha, tuurlijk kunnen jullie dat ook opzoeken… had ik nog niet zo bij nagedacht, is vast die bijholteontsteking die ook mijn hersenen aantast… (goed excuus :slywink:) Maar het mooiste is dat ik haar naam dus echt niet kon ontcijferen, iets met Ra en dan een rare letter. Het kaartje is wel echt heel mooi, de stad Winnipeg met heel veel groen.
@ marifran die naar de oekraine zal er ook wel lang over doen!
@ kingfisher, ja je moet je voor het forum opnieuw aanmelden. vond dat eerst ook een beetje raar
maar ik zou zeggen: begin er niet aan, want voor je het weet verstuur je 20 kaarten per dag!!
ik moet mezelf echt restricties opleggen anders gaat t helemaal mis
nou ja, mijn ervaring is dat kaarten naar rusland (ook moskou en st petersburg) en dus die van belarus enzo er gewoon lang overdoen. gerust 4 weken, maar ik neem aan dat je het ons laat weten!!