+ Het grote Postcrossing topic +

net thuis en heel de brievenbus weer vol :smiley: me happy

bloem29 some people have all the luck.
Hoop dat er leuke kaarten tussen zaten!!

Ik had gisteren 2 kaartjes uit de US: Indiana en Maine. Die van Maine was mijn eerste mapcard. Gaaf, die wil er nog wel meer hebben :nod:.

@ babseba ja verslavend is dat he!? ik heb volgens mij al half usa aan mapcards, spanje, portugal etc. echt super. had een mapcard van pragua met uitgebreide omschrijvingen endergelijke… kan er zo mee naar prague! hahaha

Xenomania - Oh ik heb al over de 100 kaarten klaar liggen, maar ik vind ze zo mooi !!! Denk er nog even over :smiley: (lijkt wel een winkelsmoesje)

Heb mijn ontvangen kaarten in Pic*sa webalbum geplaatst en gelijk op de wereldkaart, erg leuk, dan heb je nog een beter overzicht:

http://picasaweb.google.nl/marifran8/Postcrossing2008/photo#map

Ik had niet zo specifiek in mijn profiel staan wat voor kaarten ik graag had, dus heb er nu even bijgezet dat ik een mapcard heel leuk zou vinden. Wie weet krijg ik er zo meer…

Morgen ga ik mijn op maat gemaakte prikbord ophalen. Ben heel benieuwd. Kan ik meteen alle kaarten erop prikken, want het is inmiddels al een heel stapeltje aan het worden.

@ babseba, ja ik heb t ook in mn profiel staan, hoeft niet, mag wel

ik vind het wel makkelijk als mensen erbij zetten wat ze leuk vinden of wat hun hobbies zijn. ik heb nu zoveel kaarten dat er altijd wat bijpassends te vinden is!!

ennnn goed nieuws!! mijn 3 kaarten die eerst expired waren zijn nu allemaal geregistreerd!! mijn vertrouwen in de post is weer helemaal terug en al deze mensen zijn gewoon lang niet thuis geweest. tja kan he?! ik ben helemaal blij want heb nu dus 58 kaarten aangekomen en dus mag ik snel weer 8 kaarten travelling hebben

trouwens, ons land is moooooi!! gisteren in den haag en leiden een tussenstop gemaakt en ook veel noordzee kaarten gehaald… very happy!

@ marifran echt super leuk gedaan zeg!!

Ik doe ook aan postcrossing, maar ben de laatste maanden niet actief geweest door familieomstandigheden.
Hoop het in het nieuwe schooljaar weer lekker op te kunnen pakken.
Vind het een heerlijk ontspannend iets, vooral omdat je alles met de hand schrijft.

De kaarten uit Finland kan ik ook een verzameling van aanleggen,

Welkom Vlie!
Kom gezellig even langs als je wat over postcrossing te vertellen hebt.
Waarom wachten tot het nieuwe schooljaar? Begin je toch met 1 of 2 kaartjes, zoveel werk is het niet.

Mijn dochter is geopereerd, en het gaat nu echt een stuk beter met haar, maar ze moet nog veel huiswerk maken.Ze moet dat 15 Augustus inleveren, ik overhoor haar, en steun haar.Ze heeft thuisonderwijs gehad, en het is echt erg zwaar geweest.Ik heb adressen liggen, maar momenteel lukt het gewoon niet.

mn kaartje naar finland is weer aangekomen. 3 dg hij gaat lekker
kan er weer een nieuwe naar finland, die worden lekker snel geregistreerd!! :smiley:

Kaartje uit Frankrijk gekregen! :slight_smile:

Is ook in 3 dagen aangekomen. Mijn adres is vrijdag weer vrijgekomen (waren 4 kaarten van me geregistreerd), die persoon heeft het vrijdag een adres aangevraagd, het mijne gekregen en de kaart ook gelijk verstuurd. Het kan snel gaan. :smiley:

No mail today.
Alles nog traveling.

Marifran: (Xenomania - Oh ik heb al over de 100 kaarten klaar liggen, maar ik vind ze zo mooi !!! Denk er nog even over :smiley: (lijkt wel een winkelsmoesje))
Geeft niks hoor, we kijken gewoon wat mogelijk is om dit soort projecten te steunen.
We hebben van de kaarten 1250 per afdruk. We hebben de helft al op de post gedaan en die zijn nu onderweg naar Brazilië. Als we daar aankomen dan kunnen we ze naar plaats van bestemming brengen. De rest gaat ook mee, maar als we ze hier kunnen verkopen is dat meegenomen en dan gaat het geld mee (is ook een stuk lichter) haha.

Welkom Vlie en sterkte met je dochter.

Happy postcrossing.

Ik vroeg wat nieuwe adressen aan, iemand uit Rotterdam…kan ik morgen wel even op het fietsje gaan bezorgen :slight_smile:

Kingfishererik, ja, dat is wel lekker dichtbij. Is er ook zo.

Kaartje van mij gisteravond heel laat geregistreerd: Brazilië
Mijn volgende adres word, Wormerveer Nederland
Ook lekker dichtbij.

Jeeeeeeeeh, mijn kaartje naar de USA is vannacht geregistreerd. Nu is alleen nog Noorwegen onderweg (10 dagen). Denk dat ik daar niet op wacht en vandaag gewoon 6 nieuwe aanvraag. :slight_smile:

Niet erg origineel, mag sturen naar: the USA, Finland, Duitsland, Nederland, Czech Republic en Oostenrijk. Eens zien hoe snel deze gaan aankomen. :smiley:

Jeetje, eentje heeft er gewoon helemaal geen tekst bij zijn profiel.
Dat vind ik wel erg weinig…

ja das soms wel moeilijk he? ik heb dan ook op mn kaart gezet dat ze dat maar es moeten aanpassen… waarschijnlijk is het een hele nieuwe member!