Vandaag kaarten ontvangen uit USA via postcrossing en Brunei via swap :biggrin:
Hahahahaha, lekker droog kingfishererik!
Mijn kaartje naar Finland is ook zojuist geregistreerd. Heb er nu nog 4 onderweg: USA, Duitsland, Nederland en Noorwegen. Wacht mooi even tot (de meeste van) die aangekomen zijn, voor ik weer nieuwe stuur. Vind het toch altijd leuker als je er meer te gelijk aan kan vragen.
Wat ik me afvroeg… Nu die staking in Brazilië voorbij is, heb je dan nog kans dat oudere kaarten toch nog aan zullen komen?! Wat denken jullie?
No mail today.
Ik hoop wel dat de kaarten in Brazil nog aankomen, heb er ook 1 onderweg.
@ carolina, ja dat denk ik wel ja, al is mij gevraagd toch nog een dag of 10 te wachten, om te zorgen dat mijn nieuwe kaart niet kwijtraakt in de stapel post van de staking
@ kindfisher… hihi
daarom doe ik via postcrossing niet in NL. wel via swaps, omdat je dan meer kan kiezen wat je krijgt
@ marifran, ik zou toch een een berichtje sturen naar duitsland, 33 dg is wel errug lang
mn kaartje naar duitsland is binnen 3 dg geregistreerd en meteen een nieuwe richting Du. ook via swap, wel grappig, mijn kaart komt na 3dg daar aan en van de duitse komt binnen 3dg bij mij aan. super toch?!
ikke vandaag geen postcrossing kaartjes
wel: monaco, san marino, egypte, red sea, ghana, mapkaarten uit frankrijk… kortom, heb weer veel te doen!!
en had trouwens een geweldige reactie van de swapper in egypte
t zal wel de charm of the nation zijn, maar hij had gevraagd om nl door mijn ogen te laten zien, dus ikke kaart van mn woonplaats, dichtsbijzijnde grote stad, provincie en nl gestuurd… hihih hij vond dat ik de most beautifull eyes van t hele land moest hebben dat ik hem dat zo kon laten zien
had nogal mn best gedaan met mn text om t geheel wat levendiger te maken
geslaagd dus :biggrin:
allemaal een prettig weekend! ik ga morgen naar Den haag, leiden en zee, dus allicht kan ik nog wat kaarten op de kop tikken ![]()
Haha Bloem, wat een romanticus, daar kunnen de nuchtere Hollanders niet tegen op
Any postcards would be great - The cheesier the better!
Heb even moeite met het woord cheesier, kom niet verder als kazig, mss pittig ? Wie kan mij helpen?
Kaart naar Taiwan ( nr.39) is net binnen, leuk bedankje, volgende naar UK.
Bloem -Ik was woensdag in Katwijk en heb wat kaarten van de Noordzee, dus niet voor Katwijk gekozen, daar heb ik persoonlijk niets mee. Maar Noordzee wonen we allemaal dichtbij nietwaar!
Hey, er is gewoon vandaag nóg een kaartje van me geregistreerd. Gaat lekker! Is wel de eerste keer dat er geen reactie gegeven is…
Dat is toch niet zo leuk. Was nog wel de kaart naar Nederland. :frown: ![]()
@marifran: jeee, cheesier… Dat is niet echt een normaal gangbaar woordt lijkt me. Pittig zou kunnen. Vraag me niet waarom, maar zelf zou ik het in de richting van humoristisch zoeken. Wellicht pikant humoristisch?! Heeft diegene geen link met reeds ontvangen kaarten?! Misschien kun je daar wat uit wijs…
Pfff zo ik net 10 kaarten geschreven… Heb er een lamme arm van…
Heb ook een kaart naar Turkije (swap) helemaal in het turks vol gekalkt… :biggrin:
Dank je Carolina, zal wel zo iets dergelijks zijn , hier de hele context
Any postcards would be great - The cheesier the better! I’d like to be a writer, so something that would inspire me would also be good… or maybe an inspiring message?
Heb al een (vind ik) leuke kaart uitgekozen, een aangeklede vader, moeder en kind beer. kindbeer draagt een knuffel in de armen: een mensje !
Het is een boekillustratie
cheesier: hoe " " des te beter en tussen " " moet je denken aan van die standaar plaatjes. ik heb allemaal van die zoetsappige royalty cards. die noem ik ook cheezy
weet niet precies hoe te omschrijven maar weet precies wat ze bedoelt
denk dat “zoetsappig” nog de beste benaming is
@ cyn 10! :eek: en dan zeg je iets van mij ![]()
@ carolina, nee das idd niet leuk he?! had ik ook 2x, dan denk je ook van, nou! zeg dan thanks of zo maar toch niet nix? nou ja, zullen wel slecht engels kunnen ofzo?
ikke een kaart van een ghanese koning, cheesy!! hahahaha
Uhm Bloem, die kaart was dus juist naar een Nederlander! Hoefde niet eens Engels te schrijven… :rolleyes: Maar ja, was wel een oudere meneer, wellicht dat het daar aan lag. Heb 'm wel nog even een berichtje via de site gestuurd. Ben benieuwd of daar nog een reactie op komt.
Ja soms zitter er wel een beetje rare vogels tussen, maar het bedankje kan nog komen.
M’n zoon heeft ook wel eens aangemeld tijdens mijn vakantie, toen heb ik persoonlijk een paar dagen later bedankt, dus wie weet !
In ieder geval bedankt voor het meedenken, cheezier is een popu woord waar je verschillende kanten mee op kan zal ik maar denken !!
grin Ja, marifran, denk ook dat je het zo moet zien!
Gisteren bleek uiteindelijk toch een goede postcrossingdag te zijn. Er zijn gewoon 4 kaarten van me geregistreerd! Gisterenavond laat namelijk ook nog die naar Duitsland.
Nu zijn alleen nog de USA en Noorwegen onderweg.
Ik mocht dus 7 kaarten aanvragen, leuk 'n paar nieuwe:
Finland - USA - Duitsland - Moldavie - Roemenie - China - Taiwan
De meneer uit China wil graag postzegels die met de olympische spelen te maken hebben, dus als we straks gaan shoppen ga ik even op zoek, heb ze nog niet gezien, maar wie weet.
Ik kreeg net een prachtig soort eerste dagafstempeling, in speciaal envelopje om hem heel te houden, uit New York. Ter herdenking van Vintage Back cinema met gave postzegels van o.a Frank Sinatra. Mijn hele dag is al goed ![]()
En het Portugese babietje vond de gekleurde zebra erg mooi, fijn zo.
No mail today en ook geen registraties.
Jullie allemaal wel een leuk bericht. Ik geniet daar lekker van mee, dank.
Happy postcrossing.
Te koop: ansichtkaarten Pantanal
:zon02:
Deze kaarten en de foto’s daarop zijn gemaakt door mijn man tijdens onze vakantie in de Pantanal in Brazilië.
http://www.wereldwijzer.nl/images/userpictures/thumb/3/30ac94029451060391b8eeb7ccbf37bd_3024.jpg?dl=1216796635
http://www.wereldwijzer.nl/images/userpictures/thumb/3/92ac3f99345ff3a0e9a148009d8958a3_3025.jpg?dl=1216796635
http://www.wereldwijzer.nl/images/userpictures/thumb/3/1449481a2815e9ac661a026b74a056c2_3023.jpg?dl=1216796464
We verkopen deze kaarten voor € 0,75 per stuk (excl. verzendkosten).
Het bedrag komt ten goede aan de Hyacinth ara’s in Brazilië.
Hier zijn verschillende lodges bij betrokken:
Hier gaat het geld heen en zij verzorgen de rest.
Wij vetrekken weer naar de Pantanal in september 2008.
Nico en Christa
Ik had vandaag helemaal niets! ![]()
Wat betreft mijn 2 kaarten die nog onderweg zijn, wacht ik maandag nog even af. Zijn ze dan nog niet geregistreerd, stuur ik dinsdag 5 nieuwe kaarten. ![]()
@Nico en Christa: prachtige kaarten, maar een beetje lastig om ze vanuit Spanje te kopen. Wanneer vertrekken jullie precies? Ik ben half september namelijk in Nederland.
Hoi Carolina,
Wij vetrekken op 15 september.
Als je ze wil hebben, is er niet een adres waar we ze heen kunnen sturen??
Laat maar weten en misschien kunnen we wat regelen voor een goed doel.
Happy postcrossing.