39 dagen ?? Nederland. Die is zeker even ergens de weg kwijt geweest. ![]()
@ xnos, kleine kaartjes voor 1 euro. voor 99ct koop je de grotere versie… zijn van chromozma (bv schiphol, sommige vvv)
ikke hele mooie kaart… de olympic oval uit calgary
heel speciaal voor mij… ben er helemaal verliefd op ![]()
Ik gister dus 3 kaarten totaal… Spanje (die een kaart stuurde uit Toulouse) Met een Turkse zin… haha hoe verzin je het… En een kaart uit USA met iets heel vaags… Verder een kaart van iemand van het TR-forum… een hele leuke!!!
Vandaag mijn kaarten geregistreerd naar USA en Nieuw-zeeland…
Mag nu naar USA en Frankrijk… De NZ kaart had ik eerst een hard hoofd in… toen ik hem verstuurde was ze al 2 maanden niet online geweest… en nu 14 dagen later dus wel weer!! ![]()
Las ik iets over swappen? Ik ben altijd in voor swap
![]()
Mijn kaart naar Duitsland was aangekomen… en kreeg een berichtje in het Nederlands… zo grappig!!! ![]()
al mn kaarten die stuck waren zijn weg
heb er nu dus echt weer 7 travelling, waaronder duitsland en finland, dus die zullen wel snel aankomen. mag binnenkort alweer naar de 8 tegelijk travelling!
Kaartje van postkaarten.nl ziet er goed uit, kwam net binnen. In goed gezelschap van een kaart uit North Carolina. Wat veel Amerika ineens. Mijn andre zoon is ook lid geworden gisteren en kreeg ook meteen een Amrikaans adres, terwijl de jongste en ikzelf ook al naar de USA moesten sturen. Heeft zeker iets in de krant gestaan daar, dat ze allemaal lid zijn gworden. (of Oprah heeft het genoemd, dat werkt nog beter:))
@ kindfisher
hahaha dat zal t wel zijn ja!
maar USA heeft nu eenmaal de meeste postcrossers… van de laatste 4 kaarten kwamen er 3 uit de USA bij mij, dus tja…
Yes, post.
Ik heb een kaart uit Canada, erg leuk van Nova Scotia.
owh nice!! ik hoop binnenkort ook nova scotia te krijgen, moet er erg mooi zijN!
ik had trouwens gisteren een kaartje uit kazachstan. das toch ook wel weer mega cooL!
vandaag een officiele postcrossing kaart uit Litouwen! nice… im impressed.
verder ook jordanie en iran, california, veel italia, malaysia en maastricht ![]()
Wow, al mijn kaartjes zijn aangekomen en nu mag ik er 7 travelling hebben. Van het weekend weer leuke nieuwe kaarten kopen, denk dat ik mijn voorraad moet gaan verhogen nu het zo snel gaat. Hoop er nog wel een paar te ontvangen, want ik vind het wel leuk als het een beetje gelijk oploopt.
Ik had vandaag helemaal niets: niks geregistreerd en ook niks aangekomen.
Nou ja, wellicht morgen beter…
Mijn Hongarije kaart is inmiddels 21 dagen onderweg. Gelukkig is die persoon wel redelijk regelmatig online. Hoewel… Nu al even 6 dagen niet… Maar die persoon heeft al aardig wat kaarten verstuurd en ontvangen, maak ik me dus geen zorgen om.
Mijn overige kaarten zijn inmiddels 6 dagen onderweg. Moet gewoon geduld hebben dus. :rolleyes:
Nog 6 traveling:
China 29 dagen
Finland 22 dagen
Germany 17 dagen
Brazil 15 dagen
Amerika 8 dagen
Spanje 4 dagen
Verder dus even afwachten, als deze allemaal aankomen mag ik er 7 traveling hebben.
Even duimen dus dat dit snel gebeurt.
Happy postcrossing.
Jeeeeeh, er is toch een kaartje geregistreerd vandaag! Die naar Portugal. ![]()
mijn kaartje naar USA was lang onderweg, maar ze was verhuisd en door de verhuizing mijn kaartje even vergeten, ze was blij dat ik even berichtje stuurde!
Mijn kaart naar Maleisie is aangekomen na 8 dagen!! Echt snel!!! Kreeg een super leuk mailtje of ik met haar kaarten wilde swappen… want ze is dol op Nederland maar krijgt er zo weinig… Natuurlijk wil ik dat!!! :biggrin:
verder heb ik sinds vandaag swaps lopen met Turkije, Bahamas, Brazilie en Fillipijnen :biggrin:
En tada, mijn kaart naar Hongerije is zojuist geregistreerd! Zoals ik al dacht, vakantietijd: ze was 2 weken in Litouwen.
ja dat is nu wel idd, al die vakantie periodes enzo
de staking is trouwens over in brazilia dus de post daar zal weer snel gewoon lopen
Vakantie…stakingen…schiet echt niet op !!!
De laatste kaart is ook al 6 dg geleden.
Traveling:
Duitsland 33 dg
Brazilie 22 dg
China 18 dg
Taiwan 16 dg
Usa 3 dg
Finland 1 dg
Volgens mij ging het veel sneller toe ik met vakantie was !
Gisteren een kaart naar Volendam gestuurd, vandaag kreeg ik er eentje uit Groningen, geweldig, die internationale contacten…![]()