@ carolina je kan kiezen, of 1 kaart sturen (incl adres, 99 ct (dus eigenlijk is de kaart dan maar 50 ct want postzegels is toch al 44 ct)) of je stuurt hetzelfde kaartje naar meerdere verschillende adress of dus 10 (5,95) dezelfde naar je eigen adres, zonder adres op de achterkant.
ik ben er echt gecharmeerd van, want heb nu 5 verschillende ‘ontwerpen’ en bij die vista moet je er meteen 100 nemen (das dan de aktie) die van de potala paleis valt nl toch een beetje tegen, weet niet hoe dat kan, maar helaas… heb je dr strax 100 van :tssk: das ook sunt :retard:
uiteraard laat ik mn laatste multiview nog ff zien als ie binnen is
had ook een x een heel leuk kaartje naar vriendin gestuurd van dr favo schaatser en net gedaan alsof ie van hem kwam, hahaha… met text erop van: ik mis je, was t maar winter ze had em natuurlijk meteen door, maar is wel lachen
anyway genoeg reclame gemaakt, krijg geen royalties dus klaar ermee
Mooie kaarten. Ik ga wat foto’s betreft voor de eerste, al was het geen prijsvraag, want naast ijsvogels heb ik ook een onverklaarbaar zwak voor de capibara
Zonder gekheid, de derde vind ik het meest geslaagd wat betreft de lay out, maar met alle drie kun je mensen erg blij maken.
Cyn bij jou gaat tie ook lekker, vannavond weer kaartjes uitzoeken dus !
Bij mij schiet het even niet op, zo van eentje Finland en weer terug, paar dagen later
eentje Usa en weer terug, maar ja, zijn toch steeds andere mensen met andere wensen…
Dank voor de leuke reacties.
Deze kaarten gaan dus mee naar Brazilie in september. De kaarten laten we daar achter bij de lodges waar we verblijven en dan kunnen zij ze verkopen. Leverd voor hun weer wat op. De lodges waar we al geweest zijn verkopen geen kaarten, het zijn boeren die dit allemaal als bijverdiensten doen om het land en natuur te beschermen.
Ben erg benieuwd wat zij ervan vinden.
@ cyn das toch 60 euro!! en stel dat ze dan net nie zijn!
@ xenomania, this dat jij gezegd heb dat je ze zelf hebt gemaakt, super mooi en geweldig idee om ze daar achter te laten voor de verhaal!! via wie/ wat heb je ze besteld?
ik werd net gebeld dat mn 100 kaarten er zijn maar dat er niemand thuis is en of ie ze over t balkon mocht gooien…erhmm?? pardon?? waarvoor betaal ik zoveel bezorgkosten als t door de 1e beste vent die 3 woorden NL kan (ja echt,!) wordt thuisbezorgd… beetje vreemd…
Ja, we vonden het zelf ook een leuk idee en op deze manier steun je natuur en mens. Hoop dat dit dan weer een beetje bijdraagt aan het stoppen van de jacht. We gaan er graag heen en hebben al heel wat mensen ontmoet die we dit jaar ook voor de vierde keer gaan bezoeken. We zijn een beetje verslaafd geraakt geloof ik.
Waar vandaan: idrukker.nl
Je besteld daar ook meer van 1 afdruk, maar dat was voor ons niet zo belangrijk, daar we meer kaarten nodig hadden. Ik ben namelijk ook zelf van plan ze voor postcrossing te gaan gebruiken. Dus veel was goed.
Ga maar even kijken.
Mijn man is op deze site gekomen, dus veel weet ik er niet van.
nou…
de kaarten zijn binnen 100 stuks, met een extra wit randje, moet die er denk ik maar afsnijden., was niet te zien bij t ontwerpen, kaarten zijn kleiner en dunner… leuk probeersel, maar ga t niet nog een x doen, dus v*staprint kan ik nie aanraden
Geen succes dus.
Wij zijn zeer tevreden met IDrukker.nl, de kaarten zijn heel mooi en de verzending is ook goed gegaan.
Ja, het aantal is misschien voor de hobby-ist wat veel. Kunnen we onderling niet swappen ofzo??
Er zullen vast wel drukkers zijn die het goedkoper doen met een kleine oplagen, toch. Misschien nog even verder zoeken.
Happy postcrossing.
iemand al bij Xe…s geweest? de zwart wit kaart met het gekleurde lieveheersbeestje in zojuist in Engeland met veel plezier ontvangen
En ik kreeg een kaart van een 15 jarig meisje uit Fi…ja, dat land. Wel veel kinderen ineens, of ligt dat aan mij?
Nee nog niet bij X geweest, maar ga daar zeker van het weekend even langs. Leuk dat die kaart het goed doet.
Ja, de kinderen moeten nu wat te doen hebben in de vakantie.
Haha, Kingfisher, zie net dat ik ook een kaart naar Finland mag sturen aan een 11-jarig meisje. (Vorige Finland in 3 dg aangekomen)
Graag dieren, moet ik morgen weer naar de winkel, wel veel kaarten maar geen dierenkaarten meer.
Zoek nog steeds sportkaarten en kunstkaarten, lastig, zoek altijd kaarten die ikzelf ook leuk/mooi vind.
Vanmiddag inderdaad een Xen*x gespot in Katwijk, maar niet de bewuste zebra’s. Veel kaarten met knuffelteksten. Ben wel geslaagd met een paar zwart-wit foto’s, grappige en /of nostalgische.
Jeeeeeh, 2 kaartjes in de bus! Eentje uit Finland, beetje saaie tekst erop en eentje uit… Nederland! Die is maar liefst 39 dagen onderweg geweest! :paranoid:
Was wel een heel leuke kaart, met een muisje er op en erboven de tekst: 'n PIEPklein berichtje… En in de envelop was ook nog een in plastiek verpakt dropje gedaan hahahaha! Kei cute! En super lekker!