Ik heb het net even geprobeerd, ik kan bij jou niet zin of er kaarten expired zijn. Kan alleen als je in je eigen profiel op “sent cards” klikt.
Mijn zoon van 10 is net lid geworden (toen ik hem beloofde postzegels te sponsoren als hij zich in zou houden). Hij gaat nu een kaartje naar amerika sturen
Dat had ik Xenomania ook al gemaild, over die kingfishers. Ik heb mijn nickname natuurlijk niet voor niets…
Hierbij een kingfisher uit Bharatpur, India, die ik gemaakt heb.
Hoi, leuk dat je zoon ook lid is geworden, misschien ontvangen we een kaartje van hem. Je weet nooit.
Ja, mijn man weet wel weg met die camera, ben helemaal niet jaloers hoor. Ik hou het wel bij filmen, en nee dat staat nergens. Ik weet ook niet hoe en moet me als ik het echt wil in gaan verdiepen hoe dat te doen. Nog even niet.
Kingfisher, wat een veelkleurige vogels zijn het eigenlijk, schitterend, lijkt wel ingekleurd!
Volgens mij heb ik er ook één gesnapt in febr. in Costa Rica
Mits je de expired kaarten niet in je profieltekst zet, kan niemand dat zien.
Volgens mij zetten mensen die expired kaarten in hun profieltekst puur ter waarschuwing voor andere gebruikers, zo van “deze nickname registreert geen kaarten”. Dan weet je dat.
Ik had vandaag helemaal nix. Geen post en ook niets geregistreerd. Mijn Hongarije kaart is inmiddels 19 dagen onderweg.
Ja, dat zou kunnen. Ik heb er 3 die expired zijn waarvan twee mensen heel veel kaarten sturen en ontvangen. Alleen de derde, in Ameika, is al 5 maanden niet onilne gewest, die zullen we dus maar opgeven…
@ marifran, verzendkosten zijn hoog zat
maar goed, heb mn andere kaartjes binnen, zal zo ff hier neerzetten, als er geinteresseerden zijn?
@ kingfisher, tuurlijk houdt hij zich in, max 5 toch
dit zijn ze dan, ben best wel trots eigenlijk, krijg ook erg leuke reacties. krijg dus 1 dezer dagen nog die 100, dat is een multiviewkaart geworden rond t potala paleis.
Krijg ze hier niet kleiner, sorry…
had wel gevraagd of de kaarten niet wat groter konden wordt aangewerkt. kan t echt aanraden!! je kunt ook 1 kaartje tegelijk sturen, in NL wordt ie meteen bezorgd (incl verzenden dus) voor 1 euro
www.postkaarten.nl deze komen daarvandaan
5,95 voor 10 en zoals al eerder gezegd, tot nu toe echt de allerbeste prijs kwaliteit verhouden.
tis dat er achterop die naam staat, maar anders zou je zweren dat je ze gewoon in de winkel gekocht hebt (vind ze alleen een beetje klein, maar daar wordt dus aan gewerkt)
Hoe groot zijn ze dan, 9 X 13? Ik laat ze wel eens maken bij TNT. Dat is wel duurder, maar flink formaat. en eventuele naampjes, daar plak ik gewoon een stickertje overheen
Nou, laat maar. Ik heb even een kaartje naar mezelf gestuurd (die ene euro kan er wel af) kan ik het zelf even bekijken.
Ben ook aan het experimenteren, heb wel een paar ideetjes, maar zoveel mogelijkheden en niet alle foto’s geordend. ppfff, niet makkelijk hoor…
Bloem ik wacht nog even je foto’s van morgen af van Vist*print, laat je weten hoe ze zijn ?
Ze zijn echt geweldig Bloem! Prachtige kaarten hoor!
Begrijp ik het goed dat zij de kaart ook gelijk versturen?! Dat is ideaal! Ik doe dat vaak voor verjaardagen en andere gelegenheden van familie of vrienden in Nederland. Heb tot nu toe altijd greetz gebruikt. Goed, maar niet echt goedkoop. :so:
Dit lijkt me een goed alternatief, zéker als zij de kaart ook gelijk voor je versturen…