Jeeeeeeeeeeeeh! Ik heb mijn eerste postcrossing kaart ontvangen! En wel… UIT NEDERLAND! :D:D:D
Erg leuk! Heb 'm gelijk geregistreerd met een bedankje aan de verzender!
Tot nu toe mag ik niet klagen over de Spaanse post! :rolleyes:
Hoi, wat grappig Carolina dat die uit Nederland is!!
Ik moet nog even geduld hebben denk ik, heb ze de 8ste verstuurd. Maar ik vind het wel leuk om nu de brievenbus open te maken en kijken of er misschien een kaartje is. Ben benieuwd waar mijn eerste kaartje vandaan zal komen.
Ach so, nee, die van mij zijn nog niet aangekomen. Ik dacht dat als je je opgeeft dat je dan in de ‘molen’ komt. Toch blijft het een verrassing of er iets in de brievenbus ligt, maar nu weet ik dat dat nog wel even kan duren. Komt vanzelf wel een keertje.
Het is verslavend!
Heb al weer twee nieuwe adressen aangevraagd.
Dan heb ik er zeven verstuurd, er zijn twee aangekomen en ik heb er één gekregen.
Volgende week stroomt mijn brievenbus over :biggrin:
Hihihihi, je hebt helemaal gelijk hoii, het is superverslavend! Ik heb vandaag weer 4 nieuwe kaarten gepost (Finland, Oostenrijk, de UK en Amerika). Wacht nog steeds op die ene naar Duitsland, van mijn eerste reeks, die nog geregistreerd moet worden als “aangekomen”… Hoop wel dat dat gaat gebeuren…
M’n kaart naar Finland is ook aangekomen en heb daarop een heel leuke reactie ook weer gehad! Supergaaf… nu wachten tot ik de eerste kaart ontvang. Ik gok uit Finland, maar ik hoop uit een heel exclusief land (de kaaiman-eilanden ofzo…) :D.
Hahahahahahahaha Wouter wil natuurlijk het bijna onmogelijke! Het zou inderdaad wel heel tof zijn! Maar de kans is niet erg groot… De Kaaiman-eilanden hebben welgeteld ÉÉN postcrosser!
Nog geen kaart aangekomen in Finland…:crybaby:
Nog geen kaart aangekomen in Italie…:crybaby::crybaby:
Nog geen kaart aangekomen in USA…:crybaby::crybaby::crybaby:
Haha, kaart uit de Kaaiman-eilanden zou wel errug exclusief zijn…doe mij dan maar Papua New Guinea…al zal dat ook lastig worden…
misschien kwam de kaart voor Carolina wel van 1 van deze nieuwe postcrossers uit Nederland. ik word helemaal enthousiast van jullie, maar aangezien belangrijke brieven bij mij altijd 3 weken op de keukentafel liggen eer ze richting brievenbus gaan, lijkt me dat niet zo’n goed idee…
Daar moet je je niks van aantrekken Bloem. Ik vraag wel eens adressen aan en denk twee weken later: O ja, die kaarten moet ik ook nog schrijven.
De ontvangers weten toch niet dat hun adressen weer uitgedeeld zijn, dus niemand zit echt in spanning bij de brievenbus.
En vergeet je het 60 dagen lang, dan “vervalt” de kaart en gaat de molen als nog verder. Is natuurlijk niet leuk als je dat iedere keer zou doen, maar mocht het eens voorkomen dan is dat dus niet echt een ramp.
Doe gewoon mee Bloem en word ook postcrosser!!!
@Dave: grin jullie weten ze goed uit te zoeken! :rolleyes: een kaart uit Papua New Guinea is zelfs nog exclusiever dan eentje uit uit de Kaaiman-eilanden. De gebruiker uit de Kaaiman-eilanden heeft tenminste al 95 kaarten verstuurd…
Heb het allemaal gelezen over postcrossing en heb me meteen aangemeld. Lijkt me heel erg leuk. Ook op op deze manier wat te weten te komen over andere delen van het land. Heb meteen 5 kaarten klaar gemaakt om te posten: Taiwan ,Japan, China, United States (Bronx), Finland. Ben erg benieuwd.
Vind het erg leuk om al die verhalen te lezen van al mijn voor gangers in deze weg van communiceren.
Succes allemaal.
was op t postkantoor en ze hadden alleen maar hele saaie standaard zegels… voor europa en daarbuiten
ik heb nog gevraagd of ze leukere hadden, maar moet ik dan leuke NLzegels kopen en er dan daar meer van op doen ofzo???
Postcrossing is helemaal ‘hot’ :biggrin:.
Over frankeerregels, je mag volgens mij net zoveel postzegels plakken tot je aan het juiste bedrag zit. Je kunt ook zelf postzegels laten maken, maar dat is wel prijzig.