+ Het grote Postcrossing topic +

Kaart naar Frankrijk is aangekomen en heb meteen een nieuw adres aangevraagd. Tot mijn verbazing, deze gaat naar Brazil, Yes.
Duurt dus wel even voordat deze aankomt, maar het gaat nu naar een land waar ik graag op vakantie ga, kan niet beter.
Nou mij benieuwen he lang deze erover doet.

Babseba - kaarten naar Hawaï en Filipijnen lang onderweg, zou maar eens gaan kijken wat er aan de hand is :lol:

Xenomania - Ja Brazilie duurt meestal wat langer, maar komen tot nu toe wel aan, mijn derde daar naartoe is nu 6 dg onderweg. Australie en Japan waren er al in een week.
Stoere foto trouwens in je profiel!

Heb ook nog China en Taiwan onderweg en natuurlijk Finl. Duitsl. en USA.

Het is echt leuk… Heb nu pas in het echt mijn stapel kaarten (33) gezien, helemaal te gek… En ben gisteren nog even naar de molens van Kinderdijk geweest om daar nieuwe voorraad in te slaan, grappig hoor, toerist in eigen omgeving !

Goeiemorgen!!! Bij mij gister geen kaarten… vandaag wel weer 1 in USA geregistreerd… Dus als ik een nieuwe aanvraag zal het ook wel weer usa worden…

Mijn profiel Cynthia1987

Jaaa vandaag 2 kaarten;
Kroatie - PC
Jerez - Private swap :wink:

owh kroatie… leuk… die wil ik ook nog wel! hahaha…

Leuk Cyn, weer 2 erbij… Wat doe jij met je kaarten ?

Die verre adressen lopen bij mij veel beter als dichtbij op het moment.
Niet te geloven…Taiwan in 6 dagen en leuke reactie op molens met Franse postzegel en de volgende…Weer Taiwan, gaaf hoor !!!

Marifran: ik heb een box (doos) gekocht om ze allemaal in te bewaren… Verder weet ik het nog niet!

Cyn - Ook een goed idee, ik ga alleen de hele mooie een poosje ophangen en ga nog wel een plekje op de website zoeken. Maar voorlopig ligt m’n fotoalbum er even uit. Komt nog wel 's.

Marifran; dank voor je reactie op de foto. Deze is gemaakt in Brazil tijdens mij vakantie in de Pantanal.
Mogelijk heb je al een keer naar de foto’s van mijn man gekeken op zijn site.
vandaag nog geen postbode gezien, dus even afwachten nog.

http://www.postcrossing.com/user/marifran

Zullen wel taalfouten in zitten en m’n wishlist veranderd ook nog wel eens, zo rommelen we maar wat aan hè, als je maar lol hebt!

Ja Xeno, zijn echt schiiittterend !!! Vooral die variatie aan bijzondere vogels. In mijn ogen zelfs professioneel.

Heb het ook geprobeerd in Midden Amerika, daar zijn veel meer dieren en vogels als hier , maar moeilijk !!! en zo veel geduld nodig!!!
Ik geef dus maar mijn simpele toestel de schuld maar weet ook wel dat ik techniek en geduld mis.

@Marifran: ik zou graag een kijkje gaan nemen op Hawai of de Filipijnen wat er met mijn kaarten is gebeurd… :slywink: Maar helaas hebben beiden niet op mijn mailtjes gereageerd, ze zijn al heel lang niet online geweest.

Mijn kaartje naar Nieuw Zeeland is vandaag wel aangekomen!

mensen even opletten in brazilie wordt al tijdje bij de post gestaakt, heb via postcrossing op msn contact met meisje uit brazilie en die zegt dat het een ramp is op moment daar met de post dus kan wel lang duren voor er iets aan komt… weet niet hoe lang dit al bezig is maar dit vertelde ze me afgelopen week :wink:

en xenomania, heb gister ook de foto’s van je man eens bekeken echt schitterend!

ik heb van de week gewoon nog een kaartje gehad uit brazilie…?

ik heb mn prikborden bijna vol en dan hang ik nog niet eens alle kaarten op… ik denk dat ik strax ga verhuizen naar de gang/ deuren… ipv behang :wink: en anders moet ik maar verhuizen! kan ook!

okee, is alleen maar wat ze me vertelde dat de post telkens weer staakt… maar mss is het daar wel in bepaalde gebieden oid want brazilie is groot natuurlijk dus hoe het precies zit weet ik verder ook niet :wink:

mijn kaartje naar rusland is na 28 dagen gearriveerd :smiley:

Zojuist een heel leuk kaartje uit Finland ontvangen, met bloemetjes in schoenen erop hahaha.

Liefs,
Carolina

wow!!
ik helemaal blij met de inhoud van mn brievenbus
een postcrossing kaartje uit Estonia (die had ik nog niet)
een royalty kaart uit zweden
een mooi zicht op venetie ennnnnnnnnnnnn een envelope uit pakistan, met daarin een prachtige kaart uit Pakistan (met matching postzegel!!) en 1 kaart uit Afghanistan, gekocht vlak voor 9/11. als extraatje zaten nog meer pakistan zegels er gewoon bij!!

nou… ik ben helemaal in de wolken!! wat kan een kaartje toch een heerlijk kadootje zijn!!!

mijn kaartje naar duitsland is ook aangekomen,

mag er dus weer 2 versturen maar dat ga ik tijdens mijn reis doen :smiley:

Mijn kaarten naar Estonia en Thailand zijn geregistreerd! En nu mag ik 3 nieuwe!!!

UK, Roemenie en Nieuw Zeeland!!! :biggrin: Joeeehoeee!!!

Zooooooo Cyn… 2 x New Sealand , dat is wel even kilometers vreten !!!