Oeps foutje!!! 1e N-Z moet Thailand zijn!! :paranoid:
Ik kreeg een kaart uit Los Angeles, dacht: die ga ik registreren, maar hij was gewoon van een kennis ![]()
Ik mag er nu trouwens 7 travelling hebben :biggrin:
haha heb ik ook wel eens met een gewone kaart dat je er ineens achter komt dat het een “normaal” kaartje is en geen postcrossing kaartje ![]()
Ik kreeg er net eentje uit Duitsland. De schrijver/schrijfster vond het kennelijk niet belangrijk dat ik kon lezen wat ze te melden had…
tja lastig he?! sommige mensen hebben echt zoooo’n slecht handschrift!! ik heb er ook moeite mee, probeer zelf netjes en duidelijk te schrijven, maar lukt ook niet altijd even goed vrees ik ![]()
ik heb de ook heel vaak dat ik niet zie waarvoor/ waarvan een kaartje is. ik hou nu alles bij qua swaps en taggs en soms weet ik niet waarom iemand mij een kaartje stuurt… dan zetten ze hun usernaam niet op de kaart of helemaal geen naam ofzo… hihi…
maar ach, anonieme kaartjes zijn soms ook leuk ![]()
Was echt weer voor binnenklusjes vandaag, heb m’n kaarten maar gescanned, incl achterkant en op Pic*sa gezet. Lekker slim hè :rolleyes:
Deed het voor de soms erg mooie postzegels en leuke berichtjes, maar vergeten m’n adres af te plakken. Was wel een beetje veel 31 x naam en adres op internet:retard:. De achterkant maar weer verwijderd, wel jammer.
@ marifran, kun je niet gewoon een geeltje op je scanner plakken precies waar je adres zit… ff puzzelen, maar meestal werkt t wel goed als je het eenmaal door hebt
Wel een idee, maar weet ook niet zeker of iedereen er wel van gediend is dat ik de berichtjes/teksten op internet zet, wat denken anderen hiervan ?
Zonder namen is zo’n berichtje echt niet te achterhalen, uds dat lijkt me geen probleem. Als je die achterkant even opent in “paint”(zit bij bureau-accesoires in je menu) kun je je naam adres zo wegstrepen, geen probleem.
Vandaag een kaartje uit Finland gekregen van een meisje van 12. Meteen even gekeken of ik weer een aantal kaarten tegelijkertijd kon aanvragen en yes, 4 maar liefs: Duitsland, Finland (naar Pipi … :)), Tjechie (1e x) en Spanje (1e x).
Vandaag weer twee kaartjes ontvangen! Eentje uit Finland en eentje uit New Zealand! Heel cute, een foto kaart van zijn laatste verjaardagsfeestje.
Mijn kaartje naar Duitsland is ook geregistreerd, na 7 dagen! Ze vond mijn Duits heel goed! ![]()
Ik heb nog een kaartje naar de USA en naar Hongarije onderweg (beide 7 dagen), kan op zich ook weer nieuwe sturen, maar ik wacht nog ff. Heb vanwege de verhuizing een achterstand met het scannen van kaarten e.d., dus dat ga ik morgen eerst eens bijwerken.
@ marifran, ik zou er ook geen problemen mee hebben om de achterkant online te hebben, maar sommige mensen zetten ook weer daar hun adres of meer persoonlijke dingen…
ik photografeer t hele boeltje en was eerst van plan om de postzegel gewoon bij de kaart te voegen en als 1 bestand online te zetten…
Kingfishererik - bedankt voor de tip met ‘paint’, was wel even een klus omdat het er zo veel waren, maar ja, weer wat geleerd !
Al 4 dagen geen (leuke) post :unibrow:, maar moet vandaag nog komen dus… wie weet !!!
Toch weer eentje bij de post vandaag, uit Luxemburg en een heel mooie uit Tibet/O****rhout :nod::wereld:
Ik een kaartje uit Finland… ![]()
de postbode had mijn post maar bij de deur gelegd want het paste niet meer in de bus
2 postcrossing kaarten, 1 uit USA en 1 uit Canada.
verder mapcards van croatie, andalusia en groenland (prachtig) kaartje uit bulgarije, (had ik nog niet) bath, wereld, toronto, denemarken en een hele mooie gave oude kaart van de piazza duomo in milaan zwart wit… mega mooi!!
Ik had vandaag niets in de bus, maar heb zelf weer 4 nieuwe kaarten verstuurd: eentje naar Finland, eentje naar Duitsland, eentje naar Estland en… Eentje naar NEDERLAND! ![]()
Das toch weer erg grappig!
@ carolina, schrijf je dan in t NL en vertel je dat je ge-emigreerd bent naar spanje??? hihi… ben beniewd wat voor reactie;s je daarop krijgt
Nee, dat schrijf ik niet, want dat kunnen ze in mijn profiel wel lezen.
Ik schrijf uiteraard wel in het Nederlands en afhankelijk van de wensen van de ontvanger vertel ik over iets typisch van hier. Bij deze Matthijs, die alles prima vond en geen specifieke wensen had, heb ik iets geschreven over de stierenloop van Pamplona, die deze week aan de gang is.