Ja, begrijp het nu. Ze heeft mij ook gevraagd of ik het niet teveel moeite vind ook nog een kaartje naar het huis te sturen. Natuurlijk geen moeite! Ga ik doen dus!
Zojuist ook een kaartje ontvangen uit Finland, met op de voorzijde Lapland, heel cool! Was van een 15-jarig meisje. Cute!
Jullie zijn actief hoor. Ik doe wel eens een maand gewoon niks en denk dan: kom, ik ga weer wat sturen, krijg ik daarna weer post. Alleen de laatste tijd doe ik iets meer, maar dat komt door alle “gesprekken” op dit forum
so…de brievenbus lag weer vol
17 kaarten!! waaronder 6 uit Alaska!! zooo mooi
en 1 uit engeland van een meisje waarmee ik ookal geswapped had!! hahaha… wat een toeval!
Ik heb de smaak inmiddels ook heel goed te pakken:D
Ik heb er 13 ontvangen en 13 verstuurd ondertussen. 5 zijn er nu nog onderweg
Vind het echt zooo leuk om al die kaarten te ontvangen.
ik kreeg een kaartje uit dresden zal onderweg tijdens reizen als het even lukt wat leuke goedkope kaarten weer kopen want dan kan ik lekker veel verschillende sturen
en dit is mijn profiel is wel jammer dat ik nu op vakantie ga en na vandaag geen kaartjes zelf kan registreren, maar goed kan vanuit buitenland nog steeds wel kaarten versturen
Was wel een Finland hype dit weekend, 5 ontvangen en 1 verstuurd.
1 mevr. stuurde er zelfs 2 in een enveloppe, je zou toch maar in de middle of Finland wonen, met de dichtsbijzijnde plaats op 70 km en dan 7 dg werken op de boerderij met alleen 65 plussers om je heen, brrrrrrrr… mij te veel natuur, ga haar maar een kaartje terugsturen.
Maar ook mijn eerste Azie kaart binnen JIPPIEEEE!!, vind het een hele mooie :
tja… verstuur gewoon direct zodra het kan… en heb dus veel finland/duitsland en usa gehad die allemaal vrij rap aangekomen zijn…
als het niet voor die stomme kaarten naar finland/ turkije/ belarus was, die al meer dan 45 dagen elk onderweg waren (zonder bericht van de users of ze wel of niet iets ontvangen hebben) dan was t allemaal veel sneller gegaan…
zal blij zijn als die verlopen zijn, dan kan ik weer 7 tegelijk zenden
Ik had er vandaag 2 in de bus, een hele mooie zomerse kaart uit Finland en eentje uit de US - Honolulu: een strand vol lava, schitterend.
Mijn kaartje naar Hawai is dus nooit aangekomen en het kaartje naar de Filipijnen verloopt morgen… verder is mijn kaartje naar Nieuw Zeeland al 25 dagen onderweg. Ik moet dus nog even geduld hebben met kaarten versturen, er zijn er nog 6 travelling.