Jeeeeeeeeeeeeh, één van mijn inmiddels expired kaarten is toch nog geregistreerd, na 74 dagen! De eerste kaart hebben ze inderdaad nooit gehad, maar de tweede is een tijdje (2 weken) geleden aangekomen, één van de kinderen had 'm echter gepakt, waardoor ie niet geregistreerd was… :rolleyes:
Nou ja, ben in ieder geval blij dat hij er is. Nu staat alleen Brazilië nog op expired. Ik heb zo’n vermoeden dat ie dat ook wel zal blijven, die persoon is namelijk al 4 maanden niet op de site geweest…
He Carolina, ik zie dat je pepperoni net een kaart hebt gestuurd, die heet ook Mongi (en heeft kennelijk twee accounts), want daar heb ik een kaart naar toe gestuurd dit jaar Haar mailadres is wel pepperoni, daarom viel het me op.
Ja weer Finland!!! Gaat zo niet echt hard met de kilometers
Status andere kaarten:
Thailand - 16 dagen
Duitsland - 13 dagen (is op vakantie, dus kan wel kloppen)
Engeland - 11 dagen
Estonia - 8 dagen
USA - 5 dagen
Finland - 0 dagen
Hoi, helaas geen kaartjes meer ontvangen, wel heb ik er net 4 nieuwe aangevraagd: Dld en Finland (natuurlijk), USA en mijn eerste voor Australie. Morgen gaan ze met de post mee, dadelijk in het winkelcentrum een paar leuke kaarten uitzoeken en postzegels halen, want ze zijn alweer op.
Heb gisteren een kaartje gekregen van Marifran uit Frankrijk, met zo’n geweldig mooie postzegel. Verder van Postcrossing uit Finland en Wales. De kaart van Finland had een postzegel met Braille, geweldig. Het verschil van formaat in postzegels is enorm, sommige passen bijna niet op een kaart en andere moet je zoeken.
Happy postcrossing
ja dat klopt, sommige zegels zijn echt gigantisch!!
ikzelf heb er ook wel moeite mee, want ik gebruik dus die florijnen-zegels en daar moeten er dan minimaal 3 op en dan nog een priority zegel… schijf altijd eerst het adres, dan de text en dan de zegels, maar heb dus al geleerd om ruimte vrij te laten voor de zegels
Kaartje naar Singapore was in 4 dagen over, dat is snel!
Die jongen woonde vrijwel naast het hostel waar ik in Singapore sliep, vond het wel grappig dat ik ongeveer wist waar mijn kaart heen ging
Nieuw adres aangevraagd en deze gaat naar duitsland. Grappig. Je hebt er 1 geregistreerd uit dat land en gelijk mag er weer 1 naar toe. lijkt Finland wel.
Carolina, dat meisje met twee accounts (Pepperoni), die heeft een eigen account en eentje (of meer) die ze gebruikt voor de verstandelijk gehandicapte kindertjes waar ze mee werkt. Krijgen die ook eens post. Leuk idee